#1
Set & Setting?
ZERO- zei:Ik vind 20mg best veel voor een eerste dosis, maar je bent wel zeker 30 kilo zwaarder dan ik, haha. Ik had de eerste keer 12mg, geloof ik. Dat was voor een eerste keer fijn, ookal had ik wel het idee dat ik meer kon hebben (heb de beide keren erop ook meer genomen).
Ik heb wel ervaren dat bijnemen niet zo veel zin heeft, maar ik weet niet hoe dat voor andere gebruikers is geweest.
En naar mijn idee ervaar je het MDMA-achtige ook als je meer neemt. Volgens mij is dat gewoon een beetje de basis van het gevoel, en als je meer neemt krijg je de trip-effecten er gewoon bovenop. De laatste keer (afgelopen zaterdag) lag ik echt zeker wel gelukzalig op de bank, maar was vooral heel heel heel HEEL melig.
Threshold
2 - 5 mg
Light
5 - 15 mg
Common
15 - 25 mg
Strong
25 - 50 mg
Je hoeft de zuiverheid toch niet meer mee te rekenen als het getest is op 12 milligram per pil? Volgens mij betekent dat dat er 12 milligram 2C-B base in een pil zit en je dus geen 'zuiverheid' in mindering meer moet brengen om dit te matchen aan de erowid waardes?25tolife zei:Was dus een 'lichte' dosis volgens erowid; richting treshold als je zuiverheid ervan meerekent.
Maar ze meten toch de hoeveelheid 2C-B base? Net als de bij een XTC-pil de hoeveelheid MDMA-base meten, hier komt geen zuiverheid aan te pas. Een simpele vergelijking zal ik even met MDMA poeder trekken:25tolife zei:De tests zeggen 12mg 2-CB maar ze zeggen (mij nooit ook niet als ik het vraag) de zuiverhuid ervan die 12mg dus in dit geval vind dat persoonlijk een belangrijke factor daardoor. Kan als het slecht is gemaakt netto 9 mg zijn zal vast niet hoor maar de optie is er.
Vandaar dat ik het soms met een korreltje zout neem. op de hoeveelheid na dat geeft aan dat het geen gevaar is; vandaar misschien dat ze het niet delen? /nodig is.
Jammer dat ze niet meer details kunnen/willen geven
Veel plezier toegewenst!
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ze een kwantitatieve analyse op een andere manier doen, ook niet met RC's. Als je die namelijk in een oplossing gooit om hoeveelheden te bepalen/eerlijk te verdelen krijg je al losse basen, omdat het zout dan uit elkaar valt.25tolife zei:Oke dank je voor je toevoeging, meende namelijk dat ze dat met RC's niet deden. Thans dat werd mij verteld toen met enige tegenzin te horen in het antwoord. Het klonk alsof ze erg druk was namelijk :P
Dank!
Fool zei:Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ze een kwantitatieve analyse op een andere manier doen, ook niet met RC's. Als je die namelijk in een oplossing gooit om hoeveelheden te bepalen/eerlijk te verdelen krijg je al losse basen, omdat het zout dan uit elkaar valt.25tolife zei:Oke dank je voor je toevoeging, meende namelijk dat ze dat met RC's niet deden. Thans dat werd mij verteld toen met enige tegenzin te horen in het antwoord. Het klonk alsof ze erg druk was namelijk :P
Dank!![]()
Hmm tja, ik ben er met mijn logica en dingen die ik heb gelezen/gehoord in ieder geval vrij zeker van dat het zo gebeurd. Dan zijn we het denk ik met elkaar eens :P25tolife zei:Het lijkt/klonkt mij ook niet logisch, maar het werd mij letterlijk verteld vandaar even ter confirmatie![]()
Ah.. hmm.. Dan verklaart dat eventuele verschil in zuiverheid misschien waarom ik de laatste keer 15mg had en dat veel heftiger ervaarde dan de keer daarvoor, en toen had ik 18mg..25tolife zei:De tests zeggen 12mg 2-CB maar ze zeggen (mij nooit ook niet als ik het vraag) de zuiverhuid ervan die 12mg dus in dit geval vind dat persoonlijk een belangrijke factor daardoor. Kan als het slecht is gemaakt netto 9 mg zijn zal vast niet hoor maar de optie is er.
Vandaar dat ik het soms met een korreltje zout neem. op de hoeveelheid na dat geeft aan dat het geen gevaar is; vandaar misschien dat ze het niet delen? /nodig is.
Jammer dat ze niet meer details kunnen/willen geven![]()
Wat ik wel vreemd vind is dat ik met truffels en 2CB soms trillende kaken krijg... Enig idee hoe dat komt?
r0mmelp0t zei:Wat ik wel vreemd vind is dat ik met truffels en 2CB soms trillende kaken krijg... Enig idee hoe dat komt?
heb je toevallig bij xtc en speed ook altijd last van je kaken? heb namelijk ook bij ongeveer elke drug last van strakke kaken. kan er ook aan liggen dat je gegeten hebt
Die waren hetzelfde, met mijn huisgenootje op mijn eigen kamerFool zei:Set & Setting?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."