Hier het resultaat van afgelopen weekend.
Ik ben begonnen met 1 pil (12 mg) om kwart voor 11 sochtends. Omdat ik die ochtend nog niet gegeten had begon ik het al na een kwartier te merken. Patroontjes op het gordijn, stramme kaken (?), beetje buikpijn. Na een half uur werd ik ook een beetje misselijk en kreeg het warm. Toen ben ik een broodje gaan eten omdat me maag wel erg leeg was. Ongeveer na drie kwartier zat ik erin, was de misselijkheid over en zag ik voornamelijk overal patronen. Toen heb ik nog een halve pil erbij genomen. Nadat deze drie kwartier later was ingewerkt heb ik (met heel veel moeite) een pizza naar binnen gewerkt. Hierna voelde ik me weer top en kon de trip beginnen.
Ik vond de hallucinaties 100% hetzelfde als met truffels. Ik zie namelijk altijd hetzelfde: Escher-achtige patronen, een blauwe gloed en lichte vervormingen.
Het enige verschil met truffels is dat je in je hoofd nog een soort van nuchter blijft. Niet helemaal vaag dus.
Van dat MDMA-achtige gevoel heb ik echt niks gemerkt. Ik was wel blij en heel melig, maar dat kwam meer door de hallucinaties die ik zag en de vage dingen die me vrienden zeiden
![:tongueout:]()
dat heb ik ook met truffels...
Wat ik wel vreemd vind is dat ik met truffels en 2CB soms trillende kaken krijg... Enig idee hoe dat komt?
Kennelijk ben ik vrij gevoelig voor dit spul want ik zat met 1 pil al redelijk te trippen.