#1
Hé allemaal,
Ik vraag me iets af. Ik ben gister niet zo slim geweest door na 1,5 liter bier (voor het eerst) een capsule met 4-FMP te nemen. Alles ging in principe goed, tot ik wilde gaan slapen. Ik had niet verwacht dat ik goed zou kunnen slapen of zo, maar ik heb helemaal niet geslapen en ben me enkel slechter gaan voelen. Nu heb ik een aantal keren over moeten geven (rond een uur of 9 's ochtends, ik ben om half 8 gaan 'slapen') en ik heb hooguit drie keer in mijn leven overgegeven. Ik heb hele erge koppijn, ben nog steeds ontzettend misselijk, mijn ene pupil is groter dan de andere, ik tril over mijn hele lichaam en ik voel me gewoon echt ontzettend ziek. Wat zou hier nu de oorzaak van kunnen zijn? Zou het door de 4-FMP komen of is dit een 'gewone' kater? (dat laatste zou ik zelf een beetje vreemd vinden aangezien ik zelden een kater heb en het ook niet om een grote hoeveelheid drank gaat)
En wat ik eigenlijk nog liever wil weten, wat zou ik nu het beste kunnen doen?
Ik vraag me iets af. Ik ben gister niet zo slim geweest door na 1,5 liter bier (voor het eerst) een capsule met 4-FMP te nemen. Alles ging in principe goed, tot ik wilde gaan slapen. Ik had niet verwacht dat ik goed zou kunnen slapen of zo, maar ik heb helemaal niet geslapen en ben me enkel slechter gaan voelen. Nu heb ik een aantal keren over moeten geven (rond een uur of 9 's ochtends, ik ben om half 8 gaan 'slapen') en ik heb hooguit drie keer in mijn leven overgegeven. Ik heb hele erge koppijn, ben nog steeds ontzettend misselijk, mijn ene pupil is groter dan de andere, ik tril over mijn hele lichaam en ik voel me gewoon echt ontzettend ziek. Wat zou hier nu de oorzaak van kunnen zijn? Zou het door de 4-FMP komen of is dit een 'gewone' kater? (dat laatste zou ik zelf een beetje vreemd vinden aangezien ik zelden een kater heb en het ook niet om een grote hoeveelheid drank gaat)
En wat ik eigenlijk nog liever wil weten, wat zou ik nu het beste kunnen doen?