Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZiek na 4-FMP.

Ziek na 4-FMP.

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AmericanHighLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hé allemaal,

Ik vraag me iets af. Ik ben gister niet zo slim geweest door na 1,5 liter bier (voor het eerst) een capsule met 4-FMP te nemen. Alles ging in principe goed, tot ik wilde gaan slapen. Ik had niet verwacht dat ik goed zou kunnen slapen of zo, maar ik heb helemaal niet geslapen en ben me enkel slechter gaan voelen. Nu heb ik een aantal keren over moeten geven (rond een uur of 9 's ochtends, ik ben om half 8 gaan 'slapen') en ik heb hooguit drie keer in mijn leven overgegeven. Ik heb hele erge koppijn, ben nog steeds ontzettend misselijk, mijn ene pupil is groter dan de andere, ik tril over mijn hele lichaam en ik voel me gewoon echt ontzettend ziek. Wat zou hier nu de oorzaak van kunnen zijn? Zou het door de 4-FMP komen of is dit een 'gewone' kater? (dat laatste zou ik zelf een beetje vreemd vinden aangezien ik zelden een kater heb en het ook niet om een grote hoeveelheid drank gaat)
En wat ik eigenlijk nog liever wil weten, wat zou ik nu het beste kunnen doen?
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zat er wel echt 4fmp in die capsule? (heb je de gebruikelijke 4fmp effecten ervaren?)
Is je ene pupil groter dan de andere ongeacht de lichtval?
Hoeveel mg 4fmp zat er in die capsule?

Het is geen normale uitwerking van 4fmp die je beschrijft.

Je kunt toevallig tegelijkertijd gewoon ziek zijn geworden.

Je kunt allergisch zijn voor 4fmp (zeldzaam geval + een allergische reactie treed sneller op volgens mij)

Veel meer kan ik niet bedenken. Als het aanhoudt naar de dokter zou ik doen.

Hoe gaat het nu?

Beterschap!
A
AmericanHighLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor je reactie! Ik heb geen idee hoe veel er in de capsule zat maar aangezien ze gewoon bij de smartshop gekocht zijn vertrouw ik het op zich wel.

Mijn ene pupil is groter dan de andere ongeacht de lichtinval ja. Ik heb met een zaklampje in mijn ogen geschenen en bij veel licht reageren ze wel, maar de een blijft groter dan de ander.

Ik voel me nu wel prima eigenlijk,ik heb heel lang geslapen en ik voel me nu wel normaal. Ik heb nog hoofdpijn maar dat heb ik vaak dus dat kan overal door veroorzaakt zijn. Ik denk achteraf gezien inderdaad ook dat toevallig tegelijkertijd ziek ben geworden, of dat iets wat ik gedronken/gegeten heb een beetje verkeerd gevallen is.
A
AmericanHighLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het was achteraf gezien gewoon een griepje ofzo!
En 1,5 liter bier is op zich niet niets, maar voor mij zeker niet genoeg om een kater van te krijgen of echt wasted van te zijn, haha.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm, kan inderdaad verkeerd gevallen zijn. De ene keer is mijn kater ook groter dan de andere keer hoor. De afgelopen keer speed had ik een normale brakke dag (ondanks nacht niet slapen), de keer daarvoor ben ik drie dagen helemaal kapot geweest en had ik me nog nooit zo ziek gevoeld. Misschien ben je inderdaad ook gewoon ziek. Combinatie met bier.. Kan vanalles zijn. Zorg er bij de volgende keer in ieder geval voor dat je alleen gebruikt als je je goed voelt en liever niet combineren.

Hoe is het inmiddels met je?
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt niet als een normale uitwerking van 4-F, misschien was het een combi iets inderdaad, al ik 1,5 liter bier ook best wel wat hoor, en alcohol en drugs, komt vaak best hard aan haha.

Oke het kan wel uit de smartshop komen, maar ook in de smartshop verkopen ze gewoon zooi hoor :grin: en vaak moet je nog (te)veel betalen ook...

In ieder geval fijn dat je weer de oude bent! :)
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet echt een normale reactie na 4FA. 4FA voelt voor mij toch wel aan als 1 van de veiligste drugs met weining bijwerkingen
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarschijnlijk zat het griep-virus of iets dergelijks al in je systeem, alleen door drugsgebruik wordt je lichaam natuurlijk niet sterker, dus misschien had dat nou net ff een duwtje in de rug gegeven zodat je eerder ziek zou worden.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat zou goed kunnen, een nachtje slaap missen + je weerbaarheid aantasten met 4-FMP kan ervoor zorgen dat je ziek wordt.

Heb je verder wel goed gegeten en genoeg vocht binnen gekregen?

AmericanHigh zei:
Ik heb geen idee hoe veel er in de capsule zat maar aangezien ze gewoon bij de smartshop gekocht zijn vertrouw ik het op zich wel.
Klik om te vergroten...

Niet zo slim. In de smartshop verkopen ze RC's die ze gewoon op internet bestellen en lang niet altijd getest hebben. Het feit dat het een legale winkel is betekent niet dat het altijd veilig is. 4-FMP valt als het bedoeld is voor inname volgens mij onder de geneesmiddelenwet en mag de smartshop dus ook niet zomaar verkopen.

Verder raad ik ook sterk af om 4-FMP in onbekende dosis te nemen, het blijft een RC en er kleven waarschijnlijk net zo veel risico's aan als andere harddrugs.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
zaagmans zei:
Niet echt een normale reactie na 4FA. 4FA voelt voor mij toch wel aan als 1 van de veiligste drugs met weining bijwerkingen
Klik om te vergroten...
Hier wil ik wel even op inhaken.
4-FA is een research chemical, dat wil zeggen dat er nog niet veel van bekend is en je absoluut niet kunt stellen dat het veilig is, zelfs al voelt het wel zo!
Teveel gebruik kan nog steeds leiden tot het serotonine-syndroom en ook lagere hoeveelheden zouden heel goed (waarschijnlijk) neurotoxisch kunnen zijn, om over combi-gebruik met andere stoffen nog maar niet te spreken.
A
AmericanHighLid
01-01-2024, 00:00
#11
SmartieAndMe zei:
Dat zou goed kunnen, een nachtje slaap missen + je weerbaarheid aantasten met 4-FMP kan ervoor zorgen dat je ziek wordt.

Heb je verder wel goed gegeten en genoeg vocht binnen gekregen?

AmericanHigh zei:
Ik heb geen idee hoe veel er in de capsule zat maar aangezien ze gewoon bij de smartshop gekocht zijn vertrouw ik het op zich wel.
Klik om te vergroten...

Niet zo slim. In de smartshop verkopen ze RC's die ze gewoon op internet bestellen en lang niet altijd getest hebben. Het feit dat het een legale winkel is betekent niet dat het altijd veilig is. 4-FMP valt als het bedoeld is voor inname volgens mij onder de geneesmiddelenwet en mag de smartshop dus ook niet zomaar verkopen.

Verder raad ik ook sterk af om 4-FMP in onbekende dosis te nemen, het blijft een RC en er kleven waarschijnlijk net zo veel risico's aan als andere harddrugs.
Klik om te vergroten...

Hier heb je zeker gelijk in. Ik kan me vaag herinneren dat degene in de shop zei dat hij het eens twee weken achter elkaar gebruikt had en dat je dat niet moest doen of zo, dus ik denk dat hij ze wel zelf getest heeft, maar toch. :')

Over die dosis, het was voor mij een onbekende dosis, de vriendin die ze kocht wist wat er in zat maar ik was al wasted toen ik de capsule in nam dus ik heb er niet naar gevraagd. Nu weet ik dat het 130 mg was.

Ik heb prima gegeten die dag (heb een uur ofzo voor we naar het feest vertrokken nog een broodje gegeten) en genoeg drinken is iets waar ik altijd op let, dus ik heb sowieso genoeg vocht binnen gekregen.
X
XimerNamahsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is je pupil al weer normaal? Ik heb dit namelijk ook, mijn linker pupil is altijd kleiner, vaak 's middags worden ze even normaal en daarna gaat het weer terug. Als ik drugs heb gebruikt is mijn linkerpupil juist groter , heel vreemd.. heb volgende maand een afspraak bij de neuroloog het kan namelijk varieren van heel onschuldig tot best wel ernstig maar het is slechts een symptoom van iets.. ik ben benieuwd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."