Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine, de vergelijking

Ketamine, de vergelijking

59 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat zou heel goed kunnen, ik weet ook niet of ik helemaal de goede term te pakken heb. Ik trilde iig aardig, mogelijk had ik het ook koud maar interpreteerde mijn lichaam/hersenen dat dus niet juist?
S
SmikkelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm blij dat ik nu wel kan stellen dat het hoogst waarschijnlijk wel echte ketamine was.

Ik wacht langzaam af tot ik weer een keertje erop kan trippen :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ah ja, daar kan ik me iets bij voorstellen.

Mezelf kennende zou ik de eerste paar 'stages' bij ketamine waarschijnlijk proberen over te slaan en iets dieper te beginnen. :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee want juist die eerste levels zijn ook leuk om erbij te hebben :) Wij zitten meestal met 2 tot 4 mensen aan de keta en dan begin je gewoon heel rustig en zit je gezellig te ouwehoeren. Eerst heeft gezelligheid de overhand en dat wisselt langzaam om en krijgt trippen de overhand :wink:

Perfecte opbouw van een gezellig avondje wat eindigt in hole-achtige taferelen :grin:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm ja, dat klinkt stiekem ook wel goed :P

Ach, ik zie het wel. Eerst maar eens dat spul scoren, voordat we verder gaan met het plannen van de avond xD
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Héhé, wordt wel goed in de gaten gehouden hier. :P

Maar, ik had het al wel een paar weken thuis liggen en wou toen eventjes pijlen of hier nog mensen ervaring hadden. Reden dat ik er nog niet wat significants over geschreven had is omdat mijn dosering redelijk laag was. Bracht me lekker in een hele rustige chillmodus met nog weinig dissociatieve kenmerken. Heb een paar uur lekker lopen praten en chillen op muziek, zodra ik een wat meer significante test heb gedaan zal ik de kernmerken wel wat beter uiteenzetten. :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hey ik zie in een ander topic dat je 3 dagen terug 3-meo-PCP hebt toegevoegd aan je lijstje, één dag na:
Fool zei:
Is hier trouwens iemand die ervaring heeft met 3-MeO-PCP? Ik heb hier namelijk wat van thuis liggen en ben benieuwd naar ervaringen van anderen.
Klik om te vergroten...

Geen geduld? :wink: :tearsofjoy:

ben benieuwd naar je ervaring (natuurlijk)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
Héhé, wordt wel goed in de gaten gehouden hier.
Klik om te vergroten...

Ja je wilt niet weten :wink: :wave:

Nee dit is een van de topics die me erg interesseert (daarom heb ik hem ook aangemaakt). Zag dat je het hier noemde en toen zag ik bij het zoeken naar een post jouw nieuwe lijstje voorbij komen :wink: kan niet missen.

Ben altijd benieuwd naar ervaringen :)
S
SmikkelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb zelf twee keer ketamine (althans zo is het mij verkocht) gebruikt,
Een keer thuis alleen om te proberen in aanloop van het weekend festival waar ik het graag wou combineren met MDMA ( wat trouwens geweldig is ).

Echter twijfel ik of het echt ketamine was..
De avond dat ik het thuis heb gedaan heb ik steeds 1-2 sleutelpuntjes gepakt per 30-45 mins ongeveer 3-4 uur lang. Mijn laatste puntje was om 02:00 en ik voelde me rond 4u nog steeds minstens net zo wazig als daarvoor, ik sliep rond 05:00 en de dag erna voelde ik me nog wel echt wazig ervan. Dit doet me denken aan Methox (nog nooit gebruikt), schijnt dat die stof ook erg lang doorwerkt nog. Maar ik werd niet gelanceerd, het ging echt in die keta fases zoals eerder in topic is beschreven...

Alhoewel het een top ervaring was met een raar goedje!

Icm met MDMA was ook echt geweldig!
Lekker vaag van de M en nog een extra dimensie vaag van de keta. Lopen werd wel lastiger na een tijdje en ik praatte als een robot haha! Een van de vaagste nachten die ik heb meegemaakt!
d
drugsgekLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als een robot klinkt wel als keta ipv MXE..

Ik denk dat je gewoon keta R gehad hebt, die werkt langer door.
S
SmikkelLid
01-01-2024, 00:00
#11
drugsgek zei:
Als een robot klinkt wel als keta ipv MXE..

Ik denk dat je gewoon keta R gehad hebt, die werkt langer door.
Klik om te vergroten...

Het werd me verkocht als triple k
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Met methox ben je met een goede sleutelpunt zo'n 2 uur van de kaart. Zoals je verteld dat je hebt doorgepakt lijkt het me idd ook gewoon keta.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
drugsgek zei:
Als een robot klinkt wel als keta ipv MXE..

Ik denk dat je gewoon keta R gehad hebt, die werkt langer door.
Klik om te vergroten...

Wrong! R-ketamine komt niet eens voor op de markt. Je hebt racemische ketamine en S-ketamine (linksdraaiend). S-ketamine komt wel voor en werkt langer en meer pijnstillend/minder hallucinerend. R-ketamine komt alleen voor in een 50/50 racemisch mengsel omdat het geen zin heeft om het te scheiden, het werkt tenslotte meer hallucinerend en dat is geen voordeel in de medische wereld.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
R-ketamine schijnt wel verkocht te worden op de drugsmarkt, voor mensen die dat prefereren. Hangt wel een hoger prijskaartje aan. :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een vendor van mij heeft tegenwoordig trouwens Methoxmetamine in de aanbieding, iemand ervaring? xD
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fool zei:
R-ketamine schijnt wel verkocht te worden op de drugsmarkt, voor mensen die dat prefereren. Hangt wel een hoger prijskaartje aan. :P
Klik om te vergroten...

Scheiden van de isomeren doe je niet zomaar even thuis, daar komt aardig wat bij kijken. Verder heeft het geen voordelen voor de medische wereld zoals ik zei, dus dan zou het door een illegale chemist gescheiden moeten worden voor de drugsmarkt. En dat terwijl de voordelen miniscuul zijn als je alleen de R-variant hebt.

Ik kan het me niet voorstellen dus en heb ook al vaak gehoord dat het niet voorkomt...

Fool zei:
Een vendor van mij heeft tegenwoordig trouwens Methoxmetamine in de aanbieding, iemand ervaring? xD
Klik om te vergroten...

Noop, laat je het weer ff weten? :wink:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fool zei:
Een vendor van mij heeft tegenwoordig trouwens Methoxmetamine in de aanbieding, iemand ervaring? xD
Klik om te vergroten...

Heb het nu een paar keer gedaan/gezien bij anderen. Heb het zelf nooit doorgepakt ofzo, vaker in combinatie met 4fmp of 2cb ofzo. Ik vind het wel chill maar ben dus nog niet tot het gaatje gegaan ofzo, hou daar niet zo van. Dosering luistert wel heel nauw omdat je er lang aan vast zit. Als je dan te veel genomen hebt is dat echt kut. Maar gewoon rustig aan doen!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
SmartieAndMe zei:
Fool zei:
R-ketamine schijnt wel verkocht te worden op de drugsmarkt, voor mensen die dat prefereren. Hangt wel een hoger prijskaartje aan. :P
Klik om te vergroten...

Scheiden van de isomeren doe je niet zomaar even thuis, daar komt aardig wat bij kijken. Verder heeft het geen voordelen voor de medische wereld zoals ik zei, dus dan zou het door een illegale chemist gescheiden moeten worden voor de drugsmarkt. En dat terwijl de voordelen miniscuul zijn als je alleen de R-variant hebt.

Ik kan het me niet voorstellen dus en heb ook al vaak gehoord dat het niet voorkomt...
Klik om te vergroten...
Ik heb wel degelijk van verschillende mensen gehoord dat ze de R-variant hebben, moet inderdaad door een goede chemist gescheiden worden. Het heeft geen voordeel in de medische wereld, maar er zijn wel degelijk mensen die deze variant meer waarderen. Ik hoor het inderdaad niet vaak langs komen.

Fool zei:
Een vendor van mij heeft tegenwoordig trouwens Methoxmetamine in de aanbieding, iemand ervaring? xD
Klik om te vergroten...

Noop, laat je het weer ff weten? :wink:
Klik om te vergroten...
Hehe, ik ga het nog niet bestellen hoor. Er zijn nog andere dingen die voorrang hebben xD. Was alvast benieuwd naar reacties.

Helenas zei:
Fool zei:
Een vendor van mij heeft tegenwoordig trouwens Methoxmetamine in de aanbieding, iemand ervaring? xD
Klik om te vergroten...

Heb het nu een paar keer gedaan/gezien bij anderen. Heb het zelf nooit doorgepakt ofzo, vaker in combinatie met 4fmp of 2cb ofzo. Ik vind het wel chill maar ben dus nog niet tot het gaatje gegaan ofzo, hou daar niet zo van. Dosering luistert wel heel nauw omdat je er lang aan vast zit. Als je dan te veel genomen hebt is dat echt kut. Maar gewoon rustig aan doen!
Klik om te vergroten...
Het gaat het wel om methoxmetamine, niet methoxetamine, klein maar belangrijk verschil! Weet je zeker dat je het hier over had?
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha nee ik kan niet lezen :mrgreen: en ik maar denken dat ik ook eindelijk wat nieuws in te brengen heb :tearsofjoy:
M
MirakelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kort samenvatting van men ervaringen voor volgende stoffen:

MXE: Potenter dan keta(+-40mg), duurt langer(2-3u, verlengt bij meer), kleurrijker, lichte euforie, heeft meerdere fases naarmate de dosis en maakt dopamine vrij

3meo -pcp: potenter dan MXE (+-10mg), licht qua effect en duur tussen MXE en keta, het heeft zowat van de MXE effecten maar ook het chill gevoel van keta en maakt ook dopamine vrij.

Hopelijk heeft men bijdrage wat geholpen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."