Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnoopept

noopept

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Choline supplementen zijn wellicht wel handig erbij.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
bobsacamano zei:
Wat is Racematische Amfetamine?
Klik om te vergroten...

JMThomas bedoelt Racemisch. Een mix van Laevo en Dextro, dus links- en rechtsdraaiende amfetamine.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik las een aantal interessante dingen over noopept en wil dat graag uitproberen.
Heeft iemand ervaring mee waar je dit betrouwbaar online kunt bestellen?

Alvast bedankt!
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk spul, maar in mijn ogen niet regelmatig te gebruiken. Half-life is maar een uur geloof ik dus ik ging altijd over de aanbevolen hoeveelheid heen.

Het voelde wel aangenaam tijdens een een nacht doorwerken maar dit kan ook een placebo zijn. :confused:

Ik gebruik nu wel eens phenibut als ik lang door moet werken. Verbeterd de stemming waardoor ik beter kan werken, daarnaast val je zo in slaap als je op bed ligt en doen die paar uurtjes je nog echt goed. :grin:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Phenibut als leerhulp, whaha. :tearsofjoy:
Kan het op zich wel begrijpen, rustgevend vooral zonder al te suf te worden, voor mij dan, kun je alleen beter niet te vaak/te lichtjes gebruiken i.v.m. verslavingsgevoeligheid.

Methiopropamine is naar mijn mening ook een goede voor leren, vergelijkbaar met amfetamine maar minder euforisch en minder dip, naar mijn mening ideaal voor de studie maar ook wel misbruik gevoelig, heb zelf een sterke zelfcontrole maar dit is niet voor iedereen weg gelegd, hoge hoeveelheden noradrenaline zijn ook niet zo gezond, recreatief zeker niet aan te raden. Maar voor mij wel prettig dan methylfenidaat.

Als je de amfetamine verwante hulpmiddelen niet zo prettig vindt qua werking en de moeite wilt nemen om bitcoins aan te schaffen is modafinil ook zeker een aanrader.

Heb de nootropics wel eens geprobeerd in mijn leven, had wel het gevoel dat ze hielpen met concentratie maar als iemand me vertelde dat het puur placebo was had ik het ook geloofd, hele wisselende verhalen ook, denk dat de een er meer baat bij heeft dan de ander.

Even googlen 'betrouwbaar goedkoop nootropics' en een recente thread/draad er bij halen, kun je genoeg vinden. Is tegen de forumregels in om sites aan te raden, succes.
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, ik heb 2 maal een experiment gedaan, een jaar van elkaar. Mij heeft het niks gebracht, maar ik weet ook niet of ik goede kwaliteit Noopept had. Hier is mijn verslag:

http://partyflock.nl/topic/1157627:Mijn ... experiment
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het een keer besteld en moet zeggen dat het wel de meest potente nootropic is die ik heb geprobeerd. Piracetam en Aniracetam zijn niet echt enorm aanwezig, beetje meer het gevoel dat je de wereld iets scherper ziet, maar noopept voelde ik al bij de eerste inname. Als je hebt geslapen en je wordt moe wakker en je neemt wat noopept dan voel je als het ware de sluier van vermoeidheid van je hoofd afgleiden binnen een paar seconden. Kleuren zijn wàt intenser, bij muziek kan je erg goed elk instrument apart beluisteren en spraak/woordenschat bleken voor mij veel vloeiender te gaan. Zou je wel aanraden om het met Alpha GPC te nemen als je het langer wil gaan nemen, want door dat je dingen iets intenser ervaart wordt je brein wat sneller uitgeput en daar is die alpha GPC dan voor.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb hem naar RCs verplaatst aangezien dit daar beter thuis hoort.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb het ondertussen weten te bemachtigen. Apart spul, werkt wel degelijk, niet heel sterk en niet zo lang, maar zeker aanwezig. Ik weet niet of t een blijvertje wordt, denk t eigenlijk niet, als ik het vaker op een dag gebruik krijg ik toch gekke bijverschijnselen. Misschien te weinig choline ofzo, hoe dan ook, niet onverdeeld positief.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja, ik heb lecithine en hennepproteine als cholinebron.
Als ik het sporadisch gebruik lijkt dat voldoende. Toch vind ik het erg kort werken, eigenlijk te kort om echt heel bruikbaar te zijn. !,5 uur misschien, hooguit 2. Ik heb nog pramiracetam en sunifiram liggen om te testen, benieuwd hoe dat is, maar eerst even mn precisieweegschaaltje afwachten :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb ook Methiopropamine geprobeerd en ik moet zeggen dat ik het wel een fijne stof vind maar niet zo relaxt als Ethylpenidaat en onlangs ook 2FA gebruikt als functionele stimulant en dat werkte voor mij nog het fijns. Ik wil alleen niet te vaak een Fluor-Amfetamine gebruiken. De functionele stimulanten hebben wel een interesse gewekt bij me. Ik wil graag een keer 3,4-CTMP gebruiken. De lange werkduur is wel heel erg fijn maar het is een aanslag op je hart en vaat systeem. Ik wil er ook maar heel weinig van kopen om is te zien hoe het werkt.

JMThomas zei:
Methiopropamine is naar mijn mening ook een goede voor leren, vergelijkbaar met amfetamine maar minder euforisch en minder dip, naar mijn mening ideaal voor de studie maar ook wel misbruik gevoelig, heb zelf een sterke zelfcontrole maar dit is niet voor iedereen weg gelegd, hoge hoeveelheden noradrenaline zijn ook niet zo gezond, recreatief zeker niet aan te raden. Maar voor mij wel prettig dan methylfenidaat.
Klik om te vergroten...
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb ook Methiopropamine geprobeerd en ik moet zeggen dat ik het wel een fijne stof vind maar niet zo relaxt als Ethylpenidaat en onlangs ook 2FA gebruikt als functionele stimulant en dat werkte voor mij nog het fijns.
Klik om te vergroten...

Achteraf gezien neem ik dat terug, wat ik op dat moment nog niet doorhad was dat de verhouding MPA in vergelijking met methylfenidaat een stuk hoger in dosering lag waardoor ik de effecten van de methiopropamine overschatte. Methylfenidaat werkt in ieder geval voor de lange termijn wel wat prettiger al is MPA wel een aardig en makkelijk verkrijgbaar alternatief. Ik liet me iets teveel opgaan in het enthousiasme van het uitproberen van een nieuw stofje. De hogere dopamine affiniteit heeft voor de studie toch wel voordeel.

Dex en racematische amfetamine staan voor mij op #1, 2FA voelt van wat ik heb gelezen vrijwel identiek aan racematische amfetamine dus zal wel effectief werken in ieder geval. Modafinil komt hier voor mij ook dicht bij in de buurt al is dat weer een compleet andere werking dus niet helemaal goed vergelijkbaar maar voor de studie/werk zeker effectief.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat is Racematische Amfetamine?

JMThomas zei:
Ik heb ook Methiopropamine geprobeerd en ik moet zeggen dat ik het wel een fijne stof vind maar niet zo relaxt als Ethylpenidaat en onlangs ook 2FA gebruikt als functionele stimulant en dat werkte voor mij nog het fijns.
Klik om te vergroten...

Achteraf gezien neem ik dat terug, wat ik op dat moment nog niet doorhad was dat de verhouding MPA in vergelijking met methylfenidaat een stuk hoger in dosering lag waardoor ik de effecten van de methiopropamine overschatte. Methylfenidaat werkt in ieder geval voor de lange termijn wel wat prettiger al is MPA wel een aardig en makkelijk verkrijgbaar alternatief. Ik liet me iets teveel opgaan in het enthousiasme van het uitproberen van een nieuw stofje. De hogere dopamine affiniteit heeft voor de studie toch wel voordeel.

Dex en racematische amfetamine staan voor mij op #1, 2FA voelt van wat ik heb gelezen vrijwel identiek aan racematische amfetamine dus zal wel effectief werken in ieder geval. Modafinil komt hier voor mij ook dicht bij in de buurt al is dat weer een compleet andere werking dus niet helemaal goed vergelijkbaar maar voor de studie/werk zeker effectief.
Klik om te vergroten...
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#14
JMThomas bedoelt Racemisch. Een mix van Laevo en Dextro, dus links- en rechtsdraaiende amfetamine.
Klik om te vergroten...

Iets te letterlijk uit het Engels vertaald ben ik bang, oops. :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."