Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke dosering 4FMP/4FA

Welke dosering 4FMP/4FA

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
LolliebollieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Helleuu,

Ik heb dringend een vraagje over 4fmp. Voor de meeste mensen is de werking erg chill. Voor mij is dat een ander verhaal. Laatst heb ik een capsule genomen en bleek dat te heftig te zijn voor mij.

Ik weeg 36 kilo en heb een kleine lichaamsbouw, best logisch dus.

Wat zou een goede dosering zijn?

Alvast bedankt! :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weeg je serieus maar 36 kilo? Dat is wel echt heel weinig.

Maargoed, ik heb echt geen idee wat een goede dosering is voor iemand die zo weinig weegt eerlijk gezegd. Heb je enig idee hoeveel er in die capsule zat? Dan heb je in ieder geval nog een referentie van hoeveel teveel was. Zonder dat is het moeilijk vergelijken.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lijkt mij dat je dan voor een dosering van 70 à 80 mg moet gaan. Als je twee keer zo veel zou wegen zou een twee keer zo hoge dosering geschikt zijn. Het kan natuurlijk heel goed dat het effect anders uitpakt, maar daar zul je zelf een beetje mee moeten oefenen als je ook op andere fora niets kunt vinden hierover.

Verder, hoe lang en hoe oud ben je? Jongen of meisje?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Anorexia of basisschoolleerling?

Hoe dan ook, in beide gevallen zou ik lekker van de dope afblijven.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad, met zo'n laag gewicht lijkt het me belangrijk eerst op een gezond gewicht te komen voor je risico's als druggebruik gaat overwegen.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien wel gewoon heel klein ook. Ik heb het wel vaker gezien wat is je lengte als ik vragen mag. Goed 36 kilo is echt heel weinig hoor.

SmartieAndMe zei:
Inderdaad, met zo'n laag gewicht lijkt het me belangrijk eerst op een gezond gewicht te komen voor je risico's als druggebruik gaat overwegen.
Klik om te vergroten...
L
LolliebollieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben best slank en klein. Altijd zo geweest, verder ben ik gewoon gezond hoor haha! Ben een meisje van 19.

Ja dacht dat die capsule 80 mg was.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
Per ongeluk eens op een landmijn gaan staan? met 36 kilo ken je je toch wel verstoppen achter een lantaarnpaal? Als je echt heel kort en slank bent zou het kunnen, maar het is wel echt aan de lage kant.

Hoe dan ook, 10 punten voor de vraag. Als je nu nog eens uitzoekt wat exact de dosering van je pillen is ben je door naar de volgende ronde wat mij betreft.

Ik gok dat de meeste andere mensen 2 keer zoveel wegen als jou, dus een capsule voor hun kan best veel zijn voor jou metabolisme. Ik zou het laten testen, en dan kijken wat een geschikte dosis is.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#9
De laatste keer dat ik 4-FA probeerde was met iemand van zo'n 63kg en zo'n 54kg, alle 3 dezelfde dosering van 150mg 4-FA. Er leek tot mijn verbazing in tegenstelling tot bijvoorbeeld MDMA weinig verschil in effect te zijn voor ons 3 ondanks het verschil in lichaamsgewicht.

Bij een gewicht van 36kg is extra voorzichtigheid echter wel raadzaam, de meeste middelen geven een aanzienlijk sterker effect bij mensen met een lager lichaamsgewicht. Er is een kans dat je weinig zult merken, begin in ieder geval zoals al werd aangegeven met een lage dosering.
L
LolliebollieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Even nagevraagd en die capsule was dus eentje van 140 mg. Heb afgelopen weekend een kwartje geprobeerd (35 mg dus) en daar voelde ik wel wat van, maar het was niet spectaculair. Denk dat een halfje wel precies goed is voor mij.

Bedankt voor de reacties!
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#11
140mg voor een meisje van 36 kilo... Dan snap ik wel dat het te heftig was :tearsofjoy:

70 mg zou beter moeten zijn dan idd
I
IrishCoffeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Probeer ook wel pauzes tussen gebruik te houden zoals bij mdma. 4fa gebruikt ook veel serotonine op. Dus je moet net zoals bij mdma/xtc eigenlijk ook het liefst 3 maanden wachten. Dit voor je gezondheid en het volle effect de volgende keer.
Maar inderdaad. Probeer meer een dosis rond de 60 mg. Zeker niet hoger dan 70.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."