Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben best slank en klein. Altijd zo geweest, verder ben ik gewoon gezond hoor haha! Ben een meisje van 19. Ja dacht dat die capsule 80 mg was."
"Even nagevraagd en die capsule was dus eentje van 140 mg. Heb afgelopen weekend een kwartje geprobeerd (35 mg dus) en daar voelde ik wel wat van, maar het was niet spectaculair. Denk dat een halfje wel precies goed is voor mij. Bedankt voor de reacties!"
"Helleuu, Ik heb dringend een vraagje over 4fmp. Voor de meeste mensen is de werking erg chill. Voor mij is dat een ander verhaal. Laatst heb ik een capsule genomen en bleek dat te heftig te zijn voor mij. Ik weeg 36 kilo en heb een kleine lichaamsbouw, best logisch dus. Wat zou een goede dosering zijn? Alvast bedankt!"