#1
Is het vergelijkbaar met 4-FA snuiven? Want dat is ook super super pijnlijk.
Heb jij eigenlijk meer poeder of kristallen gekregen?
Want mijn 4-FA zijn blinkende kristalletjes & mijn 3-FA is meer moedervorm.
Welke verschillen merk jij tusssen 3 & 4 - FA?
Heb jij eigenlijk meer poeder of kristallen gekregen?
Want mijn 4-FA zijn blinkende kristalletjes & mijn 3-FA is meer moedervorm.
Welke verschillen merk jij tusssen 3 & 4 - FA?
