Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-FA oude batches

3-FA oude batches

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is het vergelijkbaar met 4-FA snuiven? Want dat is ook super super pijnlijk.

Heb jij eigenlijk meer poeder of kristallen gekregen?
Want mijn 4-FA zijn blinkende kristalletjes & mijn 3-FA is meer moedervorm.


Welke verschillen merk jij tusssen 3 & 4 - FA?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
LoveQuality zei:
Heb jeje sample al binnengebracht bij het TC?
Klik om te vergroten...
Vorige week al, als het goed is heb ik donderdagavond de uitslag.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
LoveQuality zei:
Heb jeje sample al binnengebracht bij het TC?
Klik om te vergroten...
Vorige week al, als het goed is heb ik donderdagavond de uitslag.
Klik om te vergroten...
De testservice was de hele avond onbereikbaar, precies op de enige avond in de week dat je kan bellen... Beetje vreemd moet ik zeggen, kreeg of continu een in gesprek toon of ik werd gewoon weggedrukt.

Hoop morgen tijd te kunnen maken om dan maar even langs te gaan, wil het eigenlijk dit weekend gaan gebruiken als het echt 3-FA is.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
LoveQuality zei:
Yes!!! Van het weekend eerste keer 3-FA!!
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd naar je ervaring, ik ga vanavond al wat proberen.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben benieuwd :sunglasses:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
LoveQuality zei:
Ben benieuwd :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Kom net van de testservice vandaan en het is the real deal! :rock:
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yes!!! Van het weekend eerste keer 3-FA!!

& graag gedaan Bee :sunglasses:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om hier een korte beschrijving van de ervaring te geven.

Afgelopen vrijdag begonnen met ongeveer 15mg snuiven. Allereerst brand het spul echt als een gek, heb nog nooit iets gesnoven wat zo erg brand. 15mg geeft al best een goed effect, het is duidelijk een stuk potenter dan speed. Het effect lijkt redelijk op speed maar voelt net wat euforischer aan met wat meer rushes zeg maar en tegelijk net iets minder lichamelijk stimulerend.

Vervolgens naar de kroeg gegaan waar ik met vrienden had afgesproken, daar verspreid over zo'n 4 uur nog eens 40mg bij gesnoven. Dit merkte ik wel, maar hield meer het effect een beetje vast.

Eenmaal thuis had ik om half 5 in de nacht wel door dat slapen er niet meer echt in zou zitten dus besloot nog wat bij te nemen en de dosis te verhogen. 30mg gesnoven, damn dat gaf echt een instant rush. Dit spul is duidelijk een stuk euforischer dan speed en hoewel ik nog nooit meth heb geprobeerd snap ik wel dat het er mee vergeleken wordt.

Totaal heb ik uiteindelijk zo'n 85mg op met ongeveer 3 uur tussen elke dosering. De piek is een stuk intenser dan die van speed maar duurt ook maar ongeveer 1 uur. Na de piek gaat het nog wel uren door, maar aangezien ik een aantal keer heb bij gedoseerd kan ik niet helemaal zeggen hoe lang het nou werkt. Ik heb in ieder geval wel een volledige nacht doorgehaald en ben pas zaterdag eind van de avond gaan slapen.

De kater viel mij gisteren en vandaag nog redelijk mee moet ik zeggen. Voor mijn gevoel zou ik meer brak zijn van een nacht doorhalen op speed dan dat ik nu ben.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Super dat jou 3-FA ervaring zo meeviel.

Was het de eerste keer dag je 3-FA deed?

Door jouw omschrijving twijfel ik wel om dit stofje op een festival te doen, door de korte piek lijkt dit me niet echt festival materiaal.

Heb nog steeds dit goedje niet gebruikt omdat ik pakweg nog maar 3x per jaar iets van drugs gebruik, probeer ik dit op een speciale gelegenheid te nemen en niet zomaa in de kroeg.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
LoveQuality zei:
Was het de eerste keer dag je 3-FA deed?
Klik om te vergroten...
Ja, heb het alleen van vrijdagavond op zaterdagnacht gebruikt.

LoveQuality zei:
Door jouw omschrijving twijfel ik wel om dit stofje op een festival te doen, door de korte piek lijkt dit me niet echt festival materiaal.
Klik om te vergroten...
Volgens mij zou dit ook prima op een festival te gebruiken zijn. De piek duurde maar een uur ongeveer, maar daarna ging het effect nog uren door en het was ook niet zo dat de crash na de piek heel hard was waardoor ik perse elk uur wilde bijsnuiven. Je zou het natuurlijk ook kunnen slikken, dan zal de piek wel een paar uur duren denk ik. Snuiven van dit spul is sowieso echt super pijnlijk, nog nooit iets gesnoven wat zo hard brand dan dit spul.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#11
In tegenstelling tot jou vind ik 4-FA heerlijk!

Ik neem gewoon beide mee & we zien wel wat ik op dat moment wil doen.

Heb trouwens nog een waarschijnlijk domme vraag.
Drugshonden, kunnen die ook RC's ruiken?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
4-FA snuiven heb ik geen ervaring mee, dus durf ik niet te zeggen.

3-FA is in poeder vorm ja.

3-FA is veel meer zoals speed, er zit geen duidelijke serotonine afgifte bij wat 4-FA natuurlijk wel heeft. Verder vind ik 3-FA vergelijkbaar qua sterkte met speed, alleen net iets euforischer (sterkere dopamine rush). 4-FA vind ik persoonlijk maar slap en saai spul, een slap aftreksel van speed met een niet boeiend vleugje mdma erdoorheen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geen idee of die het ruiken, de kans dat je echt drugs honden hebt is vrij minimaal gok ik aangezien drugs honden vrij zeldzaam zijn. Of die dan RC's ruiken durf ik niet te zeggen.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Omg, hoop dat ik binnenkort ook wat van dit spul kan bestellen :hearteyes: Volgende week maandag meteen op de site van m'n vendor kijken.

Merk dat de euforie die ik eerder wel bij pep had steeds minder wordt (en gebruik niet eens veel of vaak, hooguit eens per maand ofzo, tijdens de zomer soms twee), dus ben erg nieuwsgierig naar 3-FA. 4-FA vind ik maar niks, dus had de X-FA'tjes eigenlijk al afgeschreven.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heel benieuwd

Psychedelibee zei:
Tripkipje zei:
4-FA vind ik maar niks, dus had de X-FA'tjes eigenlijk al afgeschreven.
Klik om te vergroten...
3-FA is wel echt een aanrader, terwijl ik 4-FA en 2-FA ook maar niks vind.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."