Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-FA oude batches

3-FA oude batches

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor de liefhebbers van dit stofje, blijkbaar is er nog een oude batch opgedoken en bied een nederlandse vendor dit aan.
Persoonlijk heb ik geen ervaringen met deze vendor, maar op internet lees ik toch positieve ervaringen over hen.

Je kan dit stofje pre-orderen en deze zou verzonden worden in KW30.

Ik heb alvast een testertje besteld.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is KW30?

Iets meer dan een maand geleden was er een Nederlandse vendor die het aanbood. Ik heb dat toen besteld en bleek uiteindelijk 4-FA te zijn. Nu bieden ze het niet meer aan, dus zal niet dezelfde vendor zijn gok ik zo.

Ik heb wel interesse in 3-FA, maar vertrouw vendors niet die het aanbieden eerlijk gezegd. Ik hoop dat het uiteindelijk nog een keer grootschalig op de markt gaat komen.

Ga je het laten testen? Zo ja, dan ben ik wel benieuwd naar de uitslag.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
Juist, laten testen. Wees gelukkig dat je in ons landje gratis verdachte substanties kan laten testen

Je kan evt. zelf een marquis test uitvoeren, als je ervaring hebt met 3-fa
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Uit verschillende reacties die ik al gelezen heb kan ik toch afleiden dat het inderdaad over 3-FA gaat.
Maar ik wacht eerst jouw testuitslag af voor ik een nieuwe bestelling plaats.

Heb jeje sample al binnengebracht bij het TC?
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#5
KW = Kalenderweek,
KW30 is dus week 30 van 2016 en een jaar heeft 52 weken

Ik heb helaas niet de mogelijlheid om RC's te laten testen, dit laat ik dus over aan de nederlanders onder ons.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ah kalenderweek, haha ja dan snap ik hem wel.

De nieuwsgierigheid heeft het toch van de achterdocht gewonnen bij mij, dus heb ook een kleine bestelling 3-FA geplaatst. Ik ga het sowieso laten testen, dus zal hier nog wel laten weten of het the real deal is of niet.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#7
In het slechtste geval heb je gewoon heel dure 4-FA gekocht en in het beste geval heb je weer wat godenpoeder in de hand :tearsofjoy:

Zou heel fijn zijn moest je de testuitslag delen, ik wacht nog even met gebruiken totdat jij de uitslag binnen hebt.

Fingers crossed
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
LoveQuality zei:
In het slechtste geval heb je gewoon heel dure 4-FA gekocht en in het beste geval heb je weer wat godenpoeder in de hand
Klik om te vergroten...
Daarom toch maar weer het risico genomen, we gaan het zien.

LoveQuality zei:
Zou heel fijn zijn moest je de testuitslag delen, ik wacht nog even met gebruiken totdat jij de uitslag binnen hebt.
Klik om te vergroten...
Hopelijk krijg ik het nog deze week binnen zodat ik donderdag of vrijdag naar het testcentrum kan en dan volgende week al de uitslag heb.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelibee zei:
LoveQuality zei:
Zou heel fijn zijn moest je de testuitslag delen, ik wacht nog even met gebruiken totdat jij de uitslag binnen hebt.
Klik om te vergroten...
Hopelijk krijg ik het nog deze week binnen zodat ik donderdag of vrijdag naar het testcentrum kan en dan volgende week al de uitslag heb.
Klik om te vergroten...
Ze zijn supersnel qua levering, het lag vandaag in mijn brievenbus. Ga morgen naar het testcentrum en dan heb ik als het goed is volgende week donderdag al de uitslag.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tripkipje zei:
4-FA vind ik maar niks, dus had de X-FA'tjes eigenlijk al afgeschreven.
Klik om te vergroten...
3-FA is wel echt een aanrader, terwijl ik 4-FA en 2-FA ook maar niks vind.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vet benieuwd :)

Wil dit goedje al een tijdje in mijn collectie.

Psychedelibee zei:
Psychedelibee zei:
LoveQuality zei:
Zou heel fijn zijn moest je de testuitslag delen, ik wacht nog even met gebruiken totdat jij de uitslag binnen hebt.
Klik om te vergroten...
Hopelijk krijg ik het nog deze week binnen zodat ik donderdag of vrijdag naar het testcentrum kan en dan volgende week al de uitslag heb.
Klik om te vergroten...
Ze zijn supersnel qua levering, het lag vandaag in mijn brievenbus. Ga morgen naar het testcentrum en dan heb ik als het goed is volgende week donderdag al de uitslag.
Klik om te vergroten...
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#12
Iemand van .info heeft blijkbaar al een sampletje laten testen en daar zat wel degelijk 3-FA in :grin:

Ik denk dat ik toch maar een serieus voorraadje ga inslaan :rolleyes:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
LoveQuality zei:
Iemand van .info heeft blijkbaar al een sampletje laten testen en daar zat wel degelijk 3-FA in :grin:

Ik denk dat ik toch maar een serieus voorraadje ga inslaan :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Heb je 3-FA in het verleden wel eens gebruikt eigenlijk?
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoezo is 3-fa zo bijzonder? Waarom willen mensen het graag hebben en waarom wordt het niet meer geproduceerd?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Omdat het 1 meer is als 2-FA :P

Peppi en Coki zei:
Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoezo is 3-fa zo bijzonder? Waarom willen mensen het graag hebben en waarom wordt het niet meer geproduceerd?
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Peppi en Coki zei:
Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoezo is 3-fa zo bijzonder? Waarom willen mensen het graag hebben en waarom wordt het niet meer geproduceerd?
Klik om te vergroten...
Schijnt een redelijk sterke en euforische stimulant te zijn. Heb wel eens gelezen dat het een beetje tussen meth en dex in zou liggen qua effect.

Wat betreft de productie heb ik eens ergens gelezen dat een van de grondstoffen niet meer beschikbaar is of te streng wordt gereguleerd, maar het fijne weet ik er ook niet van.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelibee zei:
LoveQuality zei:
Iemand van .info heeft blijkbaar al een sampletje laten testen en daar zat wel degelijk 3-FA in :grin:

Ik denk dat ik toch maar een serieus voorraadje ga inslaan :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Heb je 3-FA in het verleden wel eens gebruikt eigenlijk?
Klik om te vergroten...

Nee nog niet, dus misschien best afwachten of ik het wat vind.
Maar heb bang dat binnenkort de voorraad uitgeput is en dit poedertje dan nooit meer zal opduiken.

Sample is wel al binnen, maar ik wacht nog even op de testuitslag van Bee & dan gaan we het eens testen he.

SI zou blijkbaar binnenkort ook een batch aanbieden had ik net gelezen
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#18
Is het vergelijkbaar met 4-FA snuiven? Want dat is ook super super pijnlijk.

Heb jij eigenlijk meer poeder of kristallen gekregen?
Want mijn 4-FA zijn blinkende kristalletjes & mijn 3-FA is meer moedervorm.


Welke verschillen merk jij tusssen 3 & 4 - FA?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
LoveQuality zei:
Heb jeje sample al binnengebracht bij het TC?
Klik om te vergroten...
Vorige week al, als het goed is heb ik donderdagavond de uitslag.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psychedelibee zei:
LoveQuality zei:
Heb jeje sample al binnengebracht bij het TC?
Klik om te vergroten...
Vorige week al, als het goed is heb ik donderdagavond de uitslag.
Klik om te vergroten...
De testservice was de hele avond onbereikbaar, precies op de enige avond in de week dat je kan bellen... Beetje vreemd moet ik zeggen, kreeg of continu een in gesprek toon of ik werd gewoon weggedrukt.

Hoop morgen tijd te kunnen maken om dan maar even langs te gaan, wil het eigenlijk dit weekend gaan gebruiken als het echt 3-FA is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."