#1
Jaa dat klopt wel, maar ik las net op hardtraxx dat er dit jaar weer super strenge controles zijn.
Gewoon mogen doorlopen aan de ingang, en 10 meter later eruit gepikt worden bij het pop-up politie kantoor.
Maar waar maak ik me toch zorgen om.
Gewoon mogen doorlopen aan de ingang, en 10 meter later eruit gepikt worden bij het pop-up politie kantoor.
Maar waar maak ik me toch zorgen om.