Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-FA oude batches

3-FA oude batches

34 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jaa dat klopt wel, maar ik las net op hardtraxx dat er dit jaar weer super strenge controles zijn.
Gewoon mogen doorlopen aan de ingang, en 10 meter later eruit gepikt worden bij het pop-up politie kantoor.

Maar waar maak ik me toch zorgen om.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nu vraag ik me wel af hoeveel kilogram deze oude batch is en hoelang ze het nog gaan kunnen aanbieden.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
LoveQuality zei:
Psychedelibee zei:
LoveQuality zei:
Iemand van .info heeft blijkbaar al een sampletje laten testen en daar zat wel degelijk 3-FA in :grin:

Ik denk dat ik toch maar een serieus voorraadje ga inslaan :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Heb je 3-FA in het verleden wel eens gebruikt eigenlijk?
Klik om te vergroten...

Nee nog niet, dus misschien best afwachten of ik het wat vind.
Maar heb bang dat binnenkort de voorraad uitgeput is en dit poedertje dan nooit meer zal opduiken.

Sample is wel al binnen, maar ik wacht nog even op de testuitslag van Bee & dan gaan we het eens testen he.

SI zou blijkbaar binnenkort ook een batch aanbieden had ik net gelezen
Klik om te vergroten...
Ik snap wel dat je bang bent dat het straks helemaal weg is, maar zelf zou ik pas zoveel bestellen als ik zeker weet dat het daadwerkelijk 3-FA is en dat ik het effect ook bijzonder genoeg vind om bij te bestellen.

Ik vind het best aan de prijs persoonlijk en vraag me ook af of het niet teveel gehyped wordt puur omdat het zo zeldzaam is.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om hier een korte beschrijving van de ervaring te geven.

Afgelopen vrijdag begonnen met ongeveer 15mg snuiven. Allereerst brand het spul echt als een gek, heb nog nooit iets gesnoven wat zo erg brand. 15mg geeft al best een goed effect, het is duidelijk een stuk potenter dan speed. Het effect lijkt redelijk op speed maar voelt net wat euforischer aan met wat meer rushes zeg maar en tegelijk net iets minder lichamelijk stimulerend.

Vervolgens naar de kroeg gegaan waar ik met vrienden had afgesproken, daar verspreid over zo'n 4 uur nog eens 40mg bij gesnoven. Dit merkte ik wel, maar hield meer het effect een beetje vast.

Eenmaal thuis had ik om half 5 in de nacht wel door dat slapen er niet meer echt in zou zitten dus besloot nog wat bij te nemen en de dosis te verhogen. 30mg gesnoven, damn dat gaf echt een instant rush. Dit spul is duidelijk een stuk euforischer dan speed en hoewel ik nog nooit meth heb geprobeerd snap ik wel dat het er mee vergeleken wordt.

Totaal heb ik uiteindelijk zo'n 85mg op met ongeveer 3 uur tussen elke dosering. De piek is een stuk intenser dan die van speed maar duurt ook maar ongeveer 1 uur. Na de piek gaat het nog wel uren door, maar aangezien ik een aantal keer heb bij gedoseerd kan ik niet helemaal zeggen hoe lang het nou werkt. Ik heb in ieder geval wel een volledige nacht doorgehaald en ben pas zaterdag eind van de avond gaan slapen.

De kater viel mij gisteren en vandaag nog redelijk mee moet ik zeggen. Voor mijn gevoel zou ik meer brak zijn van een nacht doorhalen op speed dan dat ik nu ben.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Super dat jou 3-FA ervaring zo meeviel.

Was het de eerste keer dag je 3-FA deed?

Door jouw omschrijving twijfel ik wel om dit stofje op een festival te doen, door de korte piek lijkt dit me niet echt festival materiaal.

Heb nog steeds dit goedje niet gebruikt omdat ik pakweg nog maar 3x per jaar iets van drugs gebruik, probeer ik dit op een speciale gelegenheid te nemen en niet zomaa in de kroeg.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
LoveQuality zei:
Was het de eerste keer dag je 3-FA deed?
Klik om te vergroten...
Ja, heb het alleen van vrijdagavond op zaterdagnacht gebruikt.

LoveQuality zei:
Door jouw omschrijving twijfel ik wel om dit stofje op een festival te doen, door de korte piek lijkt dit me niet echt festival materiaal.
Klik om te vergroten...
Volgens mij zou dit ook prima op een festival te gebruiken zijn. De piek duurde maar een uur ongeveer, maar daarna ging het effect nog uren door en het was ook niet zo dat de crash na de piek heel hard was waardoor ik perse elk uur wilde bijsnuiven. Je zou het natuurlijk ook kunnen slikken, dan zal de piek wel een paar uur duren denk ik. Snuiven van dit spul is sowieso echt super pijnlijk, nog nooit iets gesnoven wat zo hard brand dan dit spul.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#7
In tegenstelling tot jou vind ik 4-FA heerlijk!

Ik neem gewoon beide mee & we zien wel wat ik op dat moment wil doen.

Heb trouwens nog een waarschijnlijk domme vraag.
Drugshonden, kunnen die ook RC's ruiken?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
4-FA snuiven heb ik geen ervaring mee, dus durf ik niet te zeggen.

3-FA is in poeder vorm ja.

3-FA is veel meer zoals speed, er zit geen duidelijke serotonine afgifte bij wat 4-FA natuurlijk wel heeft. Verder vind ik 3-FA vergelijkbaar qua sterkte met speed, alleen net iets euforischer (sterkere dopamine rush). 4-FA vind ik persoonlijk maar slap en saai spul, een slap aftreksel van speed met een niet boeiend vleugje mdma erdoorheen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen idee of die het ruiken, de kans dat je echt drugs honden hebt is vrij minimaal gok ik aangezien drugs honden vrij zeldzaam zijn. Of die dan RC's ruiken durf ik niet te zeggen.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Omg, hoop dat ik binnenkort ook wat van dit spul kan bestellen :hearteyes: Volgende week maandag meteen op de site van m'n vendor kijken.

Merk dat de euforie die ik eerder wel bij pep had steeds minder wordt (en gebruik niet eens veel of vaak, hooguit eens per maand ofzo, tijdens de zomer soms twee), dus ben erg nieuwsgierig naar 3-FA. 4-FA vind ik maar niks, dus had de X-FA'tjes eigenlijk al afgeschreven.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heel benieuwd

Psychedelibee zei:
Tripkipje zei:
4-FA vind ik maar niks, dus had de X-FA'tjes eigenlijk al afgeschreven.
Klik om te vergroten...
3-FA is wel echt een aanrader, terwijl ik 4-FA en 2-FA ook maar niks vind.
Klik om te vergroten...
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#12
Voor de liefhebbers van dit stofje, blijkbaar is er nog een oude batch opgedoken en bied een nederlandse vendor dit aan.
Persoonlijk heb ik geen ervaringen met deze vendor, maar op internet lees ik toch positieve ervaringen over hen.

Je kan dit stofje pre-orderen en deze zou verzonden worden in KW30.

Ik heb alvast een testertje besteld.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat is KW30?

Iets meer dan een maand geleden was er een Nederlandse vendor die het aanbood. Ik heb dat toen besteld en bleek uiteindelijk 4-FA te zijn. Nu bieden ze het niet meer aan, dus zal niet dezelfde vendor zijn gok ik zo.

Ik heb wel interesse in 3-FA, maar vertrouw vendors niet die het aanbieden eerlijk gezegd. Ik hoop dat het uiteindelijk nog een keer grootschalig op de markt gaat komen.

Ga je het laten testen? Zo ja, dan ben ik wel benieuwd naar de uitslag.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
Juist, laten testen. Wees gelukkig dat je in ons landje gratis verdachte substanties kan laten testen

Je kan evt. zelf een marquis test uitvoeren, als je ervaring hebt met 3-fa
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#15
Uit verschillende reacties die ik al gelezen heb kan ik toch afleiden dat het inderdaad over 3-FA gaat.
Maar ik wacht eerst jouw testuitslag af voor ik een nieuwe bestelling plaats.

Heb jeje sample al binnengebracht bij het TC?
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#16
KW = Kalenderweek,
KW30 is dus week 30 van 2016 en een jaar heeft 52 weken

Ik heb helaas niet de mogelijlheid om RC's te laten testen, dit laat ik dus over aan de nederlanders onder ons.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ah kalenderweek, haha ja dan snap ik hem wel.

De nieuwsgierigheid heeft het toch van de achterdocht gewonnen bij mij, dus heb ook een kleine bestelling 3-FA geplaatst. Ik ga het sowieso laten testen, dus zal hier nog wel laten weten of het the real deal is of niet.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#18
In het slechtste geval heb je gewoon heel dure 4-FA gekocht en in het beste geval heb je weer wat godenpoeder in de hand :tearsofjoy:

Zou heel fijn zijn moest je de testuitslag delen, ik wacht nog even met gebruiken totdat jij de uitslag binnen hebt.

Fingers crossed
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
LoveQuality zei:
In het slechtste geval heb je gewoon heel dure 4-FA gekocht en in het beste geval heb je weer wat godenpoeder in de hand
Klik om te vergroten...
Daarom toch maar weer het risico genomen, we gaan het zien.

LoveQuality zei:
Zou heel fijn zijn moest je de testuitslag delen, ik wacht nog even met gebruiken totdat jij de uitslag binnen hebt.
Klik om te vergroten...
Hopelijk krijg ik het nog deze week binnen zodat ik donderdag of vrijdag naar het testcentrum kan en dan volgende week al de uitslag heb.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psychedelibee zei:
LoveQuality zei:
Zou heel fijn zijn moest je de testuitslag delen, ik wacht nog even met gebruiken totdat jij de uitslag binnen hebt.
Klik om te vergroten...
Hopelijk krijg ik het nog deze week binnen zodat ik donderdag of vrijdag naar het testcentrum kan en dan volgende week al de uitslag heb.
Klik om te vergroten...
Ze zijn supersnel qua levering, het lag vandaag in mijn brievenbus. Ga morgen naar het testcentrum en dan heb ik als het goed is volgende week donderdag al de uitslag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."