#1
4-FA, ik ervaar nauwelijks euforie bij speed.
hooguit wat kippevel of tintelingen.
Dit heb ik ook.Peppi en Coki zei:Ik vind juist 4-FA weer meer euforisch dan pep, met een goeie dosering 4-FA kan ik mij echt geweldig voelen (richting de MDMA) terwijl ik met pep mij vaak gewoon 'beter' voel.
Echt? Ik word echt wel euforisch van pep. Maar ik neem het gemiddeld 2 of 3 keer per jaar..Fool zei:Dit heb ik ook.Peppi en Coki zei:Ik vind juist 4-FA weer meer euforisch dan pep, met een goeie dosering 4-FA kan ik mij echt geweldig voelen (richting de MDMA) terwijl ik met pep mij vaak gewoon 'beter' voel.![]()
Ik ook wel, maar bij 4-FA heb ik dat gevoel veel sterker.ZERO- zei:Echt? Ik word echt wel euforisch van pep. Maar ik neem het gemiddeld 2 of 3 keer per jaar..Fool zei:Dit heb ik ook.Peppi en Coki zei:Ik vind juist 4-FA weer meer euforisch dan pep, met een goeie dosering 4-FA kan ik mij echt geweldig voelen (richting de MDMA) terwijl ik met pep mij vaak gewoon 'beter' voel.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."