Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FA versus speed

4-FA versus speed

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
h
headyLid
01-01-2024, 00:00
#1
4-FA, ik ervaar nauwelijks euforie bij speed. :confused: hooguit wat kippevel of tintelingen.
E
EffevrageLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed of dexamfetamine. 4-fa is voor mij niks. Dan pak ik liever 2C-E.
H
HalothaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Welk middel, 4-FA of speed, vinden jullie euforischer?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Twijfel geval, maar ga denk ik toch voor speed. Zeker een hoge dosis speed kan nog best euforisch zijn. Vind 4-FA persoonlijk helemaal niks aan eigenlijk, maar lichtelijk euforisch is het wel.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind juist 4-FA weer meer euforisch dan pep, met een goeie dosering 4-FA kan ik mij echt geweldig voelen (richting de MDMA) terwijl ik met pep mij vaak gewoon 'beter' voel.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Speed.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
4fa is een slappe mengeling van MDMA en pep gevoelens
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk speed.
Ik weet het niet zeker want kheb het maar 1x gedaan icm xtc meth en 2cb.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Peppi en Coki zei:
Ik vind juist 4-FA weer meer euforisch dan pep, met een goeie dosering 4-FA kan ik mij echt geweldig voelen (richting de MDMA) terwijl ik met pep mij vaak gewoon 'beter' voel.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik ook. :)
w
waldoLid
01-01-2024, 00:00
#10
amphetamine euphorie komt meerendeels door dopamine.
4-FA euphorie komt door mengsel van serotonine en dopamine.

(de euphorie van meth-amphetamine komt ook door mengsel van serotonine en dopamine)

dit is natuurlijk per persoon verschillend kwa voorkeur.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
Peppi en Coki zei:
Ik vind juist 4-FA weer meer euforisch dan pep, met een goeie dosering 4-FA kan ik mij echt geweldig voelen (richting de MDMA) terwijl ik met pep mij vaak gewoon 'beter' voel.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik ook. :)
Klik om te vergroten...
Echt? Ik word echt wel euforisch van pep. Maar ik neem het gemiddeld 2 of 3 keer per jaar..
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
ZERO- zei:
Fool zei:
Peppi en Coki zei:
Ik vind juist 4-FA weer meer euforisch dan pep, met een goeie dosering 4-FA kan ik mij echt geweldig voelen (richting de MDMA) terwijl ik met pep mij vaak gewoon 'beter' voel.
Klik om te vergroten...
Dit heb ik ook. :)
Klik om te vergroten...
Echt? Ik word echt wel euforisch van pep. Maar ik neem het gemiddeld 2 of 3 keer per jaar..
Klik om te vergroten...
Ik ook wel, maar bij 4-FA heb ik dat gevoel veel sterker. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."