Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"(...) als je een gram koopt bij je dealer, dan geeft hij je eigenlijk maar 600mg, en de rest van die gram is het gewicht van een sealtje dat ook ongeveer 400mg weegt. Klik om te vergroten... Dat vind ik best oplichting als een dealer ook het gewicht van het zakje meeweegt bij het afwegen. Ik had een gram gekocht en kreeg 0,95 gr natte speed dat na drogen ongeveer 0,80 gram woog. Dat is nog redelijk te doen. Bij afwegen enzo ga ik altijd uit van gedroogde speed. Kan je wel zeggen als je weet hoeveel % je pep is dat je het wel kan bepalen. Als je pep 65% zuiverheid bedraagt dan snuif je, bij 50mg, een 32.5mg aan werkende stof (50 x 0.65). Klik om te vergroten... Ik zou zeggen 44,5 mg."
"In de post van Benzoboss lees ik dat speed bij herhaaldelijk gebruik zijn magie kan verliezen. Wat betekent dit precies? Is dat een heel lange tolerantie waarbij het gevoel uiteindelijk wel terugkomt maar iemand veel langer moet wachten dan normaal, of komt de magie helemaal niet meer terug? Als het middel zijn magie verloren heeft, hoe kun je die weer terugwinnen of is het dan definitief voorbij?"
"autysd zei: ik heb gezien in een docu Klik om te vergroten... Bedoelde je deze docu van Vice, autysd? Anders wil ik graag een linkje hebben. Ben wel benieuwd. Fentanyl is erg potent en een sluipmoordenaar als je iet oppast. Het wordt in de operatiekamer gebruikt als sterk analgeticum."
"Zo zie je maar dat zelfs een badtrip uiteindelijk nog heel goed kan uitpakken. Goed bezig, Yaizer. En ik ben tzt benieuwd naar je ervaringen met DMT. Dat stofje staat ook op mijn lijst."
"Welk middel, 4-FA of speed, vinden jullie euforischer?"
"De combinatie van MDMA en tramadol geeft een verhoogde kans op epileptische aanvallen. Het lijkt me dus inderdaad een verstandige keuze om dit even met een arts te bespreken voor de zekerheid."
"Speed of MDMA zou ik zeggen. MDMA vind ik meer knuffelig en speed meer seksueel. Grenzen vervagen een beetje en alles wordt makkelijker."