#1
Daarnaast zou ik best voorzichtig zijn en ze zeker niet op de gok nemen. Als het 2C-X-NBOMe's zijn kan dat een gevaarlijk avontuur worden.
Op mdma was ik in extase van het eindejaarsvuurwerk. Heb halfuur met open mond en wijd gesperde ogen naar het spektakel ziten staren met een WOW gevoel vergelijkbaar met een 6jarige die alles gekregen heeft wat hij vroeg aan de sint. Denk met 2cb dat dit best nog fantastischer kan zijn met het psychedelisch randje. Als je gaat pieken tijden het vuurwerk zal je waarschijnlijk wel meer in de lucht zien dan enkel vuurwerk ^^ .
Ik denk dat ik de laatste capsule 2cb met oud en nieuw ga nemen. Lijkt mij vet mooi met het vuurwerk.
Heeft iemand wel eens met 2cb naar vuurwerk gekeken?
Nooit gedaan, zou ik ook wel willen! Denk dat dat behoorlijk magisch kan worden! Maar ain't gonna happen tussen mijn vrienden die anti-drugs zijn (en een aantal ook nog zwanger momenteel, dus waarschijnlijk zuip ik in m'n eentje een groot deel van de champagneflessen leeg). Ben wel heel benieuwd naar hoe je dat gaat ervaren.
Jij ook al anti drugs vrienden? Ik heb een aantal echte anti drugs vrienden, al zie ik die meer als goede kennissen. De meesten zijn niet écht anti maar doen het zelf niet en zullen het ook nooit doen. Zij snappen ook niet dat ik het wel gebruik. Ook heb ik een paar vrienden die blowen en/of wel eens een “halvie” achterover tikken. Maar thats it. Jammer he? Het zou zo leuk zijn als je dingen soms kunt delen met anderen. De meesten hebben idd ook al (een hoop) kids. Ik heb een keer als enige in een groep met stappers xtc genomen, de rest zoop. Nou dat doe ik nooit meer. Echt een kut avond gehad. Je hoorde nergens bij, zij ook niet bij mij. Ik ben de hele avond een beetje para geweest en depri.
Ik hoop voor je dat je het ooit eens kan doen!
Nu heb ik inmiddels wel wat leuke chatmaatjes op gedaan (voornamelijk via dit forum) en het is toch een toevoeging. En het is geen geheim dat ik ook een echte vriendin heb via dit forum, Roze Olifant. Ondanks dat onze vriendschap begonnen is met de intentie gezellig over drugservaringen te kunnen kletsen, en online trips samen te doen, is het inmiddels al zoveel meer dan dat en vind ik haar een echte volwaardige vriendin en klikt het enorm tussen ons op ontelbare gebieden. Zou haar niet meer willen missen.![]()
Zal erg mooi zijn denk ik. Geen ervaring met 2C-B en vuurwerk, maar ik vind de lichtshows op feesten ook altijd helemaal tegek op 2C-B. Ik verwacht iets vergelijkbaars.Ik denk dat ik de laatste capsule 2cb met oud en nieuw ga nemen. Lijkt mij vet mooi met het vuurwerk.
Heeft iemand wel eens met 2cb naar vuurwerk gekeken?
Nu heb ik inmiddels wel wat leuke chatmaatjes op gedaan (voornamelijk via dit forum) en het is toch een toevoeging. En het is geen geheim dat ik ook een echte vriendin heb via dit forum, Roze Olifant. Ondanks dat onze vriendschap begonnen is met de intentie gezellig over drugservaringen te kunnen kletsen, en online trips samen te doen, is het inmiddels al zoveel meer dan dat en vind ik haar een echte volwaardige vriendin en klikt het enorm tussen ons op ontelbare gebieden. Zou haar niet meer willen missen.![]()
Ik zou alleen wel een rustig plekje opzoeken buiten, want je kunt snel schrikken. Dus als je tussen de jonge gastjes staat die overal rotjes naartoe gooien of in het wilde weg babypijltjes afsteken dan kun je dat nog wel eens als een war zone gaan ervaren.
Dat dacht ik zelf ook al. Dan bewaar ik het! Ik hoop wel dat ik tzt wat meer kan bemachtigen.Sparen. 22mg kan je wel een leuke ervaring bezorgen. 2 x 11 gaat misschien 2 x een net niet ervaring worden en veel minder interessant. Je gaat wel iets voelen maar zeker geen noemenswaardige effecten.
Dat dacht ik zelf ook al. Dan bewaar ik het! Ik hoop wel dat ik tzt wat meer kan bemachtigen.
Denk dat je dan het beste 2C-D kunt hebben. Omdat die sowieso qua effect nog het meest op 2C-B lijkt en 2C-D ook wel het meest bekend staat als de potentiator.Ik zit met hetzelfde probleem en de bronnen worden met de jaren ingekort voor dit stofje. Ik zag bij een RC vendor 2c-D en 2c-C en op andere fora zijn mensen van mening dat deze wel iets toevoegen/versterken van de 2cb trip in combi natuurlijk. Denk dat ik het daarop es gooi.
Dat woord heb ik net zelf verzonnen in deze context eigenlijk. Maar nooit van het Engelse woord potentiate gehoord? Wat versterken betekent.Mag ik vragen wat een potentiator precies is? En wat doet dat?
@Psychedelibee
Ja ik dacht wel zoiets in die richting hoor maar ik kende het woord niet. Dat kan dus kloppen.Dat woord heb ik net zelf verzonnen in deze context eigenlijk. Maar nooit van het Engelse woord potentiate gehoord? Wat versterken betekent.
2C-D staat redelijk bekent als een versterker van andere stoffen zonder zelf teveel zijn eigen karakter mee te geven. Persoonlijk heb ik geen ervaring met 2C-D als versterker gebruiken trouwens. Wel ervaring met 2C-D op zichzelf en vond het heel erg op 2C-B lijken, maar dan wel een heel slap en saai aftreksel ervan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."