Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZal de lage dosering 2cb werken?

Zal de lage dosering 2cb werken?

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
SanneBanne zei:
Nu heb ik inmiddels wel wat leuke chatmaatjes op gedaan (voornamelijk via dit forum) en het is toch een toevoeging. En het is geen geheim dat ik ook een echte vriendin heb via dit forum, Roze Olifant. Ondanks dat onze vriendschap begonnen is met de intentie gezellig over drugservaringen te kunnen kletsen, en online trips samen te doen, is het inmiddels al zoveel meer dan dat en vind ik haar een echte volwaardige vriendin en klikt het enorm tussen ons op ontelbare gebieden. Zou haar niet meer willen missen. :)
Klik om te vergroten...

Ahh. Insgelijks! :relaxed:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Ik denk dat ik de laatste capsule 2cb met oud en nieuw ga nemen. Lijkt mij vet mooi met het vuurwerk.
Heeft iemand wel eens met 2cb naar vuurwerk gekeken?
Klik om te vergroten...
Zal erg mooi zijn denk ik. Geen ervaring met 2C-B en vuurwerk, maar ik vind de lichtshows op feesten ook altijd helemaal tegek op 2C-B. Ik verwacht iets vergelijkbaars.

Ik zou alleen wel een rustig plekje opzoeken buiten, want je kunt snel schrikken. Dus als je tussen de jonge gastjes staat die overal rotjes naartoe gooien of in het wilde weg babypijltjes afsteken dan kun je dat nog wel eens als een war zone gaan ervaren.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
SanneBanne zei:
Nu heb ik inmiddels wel wat leuke chatmaatjes op gedaan (voornamelijk via dit forum) en het is toch een toevoeging. En het is geen geheim dat ik ook een echte vriendin heb via dit forum, Roze Olifant. Ondanks dat onze vriendschap begonnen is met de intentie gezellig over drugservaringen te kunnen kletsen, en online trips samen te doen, is het inmiddels al zoveel meer dan dat en vind ik haar een echte volwaardige vriendin en klikt het enorm tussen ons op ontelbare gebieden. Zou haar niet meer willen missen. :)
Klik om te vergroten...

Wat leuk zeg! Zo zie je maar! :handok3:

Psychedelibee zei:
Ik zou alleen wel een rustig plekje opzoeken buiten, want je kunt snel schrikken. Dus als je tussen de jonge gastjes staat die overal rotjes naartoe gooien of in het wilde weg babypijltjes afsteken dan kun je dat nog wel eens als een war zone gaan ervaren.
Klik om te vergroten...

Ja ikzal er op letten hoor. Hier is er wel vuurwerk maar niet zo mega veel zoals in steden. En ik vlijf in de straat dus ik kan zo naar binnen gaan. Thanks voor de waarschuwing. :handok2:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goeden dag forumleden!
Ik heb een vraagje. Ik ben nog een “beginner” met 2cb. Ik heb de 2cb bij toeval toen der tijd kunnen aanschaffen omdat een “kennis” het in zijn schoot geworpen kreeg. Ik heb geen weegschaal om te doseren en had dus capsules met 18-19 mg 2cb kant en klaar gekregen. Om een andere dosering te nemen had ik de 2cb in vodka opgelost zodat ik het in een spuitje kon doseren. Gaat prima!
Nu heb ik (helaas) nog maar 1 capsule over en nog +/- 4 mg 2cb in mijn vodka flesje.
Als ik de laatste capsule ook oplos in vodka en samen doe bij die 4 mg heb ik nu +/- 22-23 mg 2cb over.
Met de dosering van 18-19 mg had ik een leuke trip! Het had wat sterker gemogen en met wiet erbij werd het dat ook. De tweede keer had ik dus zo een 14-15 mg genomen en gelijk met wiet. Beviel ook goed!
Omdat ik bij god geen flauw idee heb of en wanneer ik weer aan 2cb kan komen wil ik er zuinig mee doen. Stel ik deel die 22-23 mg die ik over heb in tweeen en neem dus 11-12 mg. Denken jullie dat die lage dosering ĂĽberhaupt iets doet?
Ik ben van plan er weer een jointje bij te roken om het te versterken.
Een volledige “trip” zal het natuurlijk niet worden, dat snap ik maar zal ik met 10 a 11/12 mg wel een leuke avond hebben? Of is het zonde en bewaar ik de capsule voor een goede trip over en poosje?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sparen. 22mg kan je wel een leuke ervaring bezorgen. 2 x 11 gaat misschien 2 x een net niet ervaring worden en veel minder interessant. Je gaat wel iets voelen maar zeker geen noemenswaardige effecten.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekZ zei:
Sparen. 22mg kan je wel een leuke ervaring bezorgen. 2 x 11 gaat misschien 2 x een net niet ervaring worden en veel minder interessant. Je gaat wel iets voelen maar zeker geen noemenswaardige effecten.
Klik om te vergroten...
Dat dacht ik zelf ook al. Dan bewaar ik het! Ik hoop wel dat ik tzt wat meer kan bemachtigen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Dat dacht ik zelf ook al. Dan bewaar ik het! Ik hoop wel dat ik tzt wat meer kan bemachtigen.
Klik om te vergroten...

Ik zit met hetzelfde probleem en de bronnen worden met de jaren ingekort voor dit stofje. Ik zag bij een RC vendor 2c-D en 2c-C en op andere fora zijn mensen van mening dat deze wel iets toevoegen/versterken van de 2cb trip in combi natuurlijk. Denk dat ik het daarop es gooi.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekZ zei:
Ik zit met hetzelfde probleem en de bronnen worden met de jaren ingekort voor dit stofje. Ik zag bij een RC vendor 2c-D en 2c-C en op andere fora zijn mensen van mening dat deze wel iets toevoegen/versterken van de 2cb trip in combi natuurlijk. Denk dat ik het daarop es gooi.
Klik om te vergroten...
Denk dat je dan het beste 2C-D kunt hebben. Omdat die sowieso qua effect nog het meest op 2C-B lijkt en 2C-D ook wel het meest bekend staat als de potentiator.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."