Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-I!!!!!!

2C-I!!!!!!

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag mensen,

ik heb vrijdag getript op 2C-I

ik heb 12 MG genomen en je kan gerust zeggen dat ik aardig van de kaart was.

Ik weet niet waar ik het moet posten maar ik heb een vraag eigelijk.

Het is nu maandag en ben al een paar dagen verder, maar heb nog steeds een soort verward gevoel in mijn hoofd rondspoken wat niet echt te beschrijven is. Maar in elk geval ik stoor me er aan en vraag mij af of meer mensen dit hebben ervaren (eventueel met andere 2C's...en of het ook over gaat...

Alvast bedankt voor jullie reacties!!
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hier geen vragen stellen !
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
K zou begod nie wete wat t is jong.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dr. Paddo! zei:
Dag mensen,

ik heb vrijdag getript op 2C-I

ik heb 12 MG genomen en je kan gerust zeggen dat ik aardig van de kaart was.

Ik weet niet waar ik het moet posten maar ik heb een vraag eigelijk.

Het is nu maandag en ben al een paar dagen verder, maar heb nog steeds een soort verward gevoel in mijn hoofd rondspoken wat niet echt te beschrijven is. Maar in elk geval ik stoor me er aan en vraag mij af of meer mensen dit hebben ervaren (eventueel met andere 2C's...en of het ook over gaat...

Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Klik om te vergroten...
heb het al veel gedaan en met een pak grotere hoeveelheden.
maar nog nooit nergens geen last van gehad.
d
dopeboymagicLid
01-01-2024, 00:00
#5
2CE idd vrij weinig nodig om een normale trip te krijgen.
10 tot 15 mg. Boven 15 tot 20 wordt al een vrij zware trip.
Sterk spul :mrgreen:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou het begot niet weten wat er met je is.
mischien heb je gewoon een super lange roes :grin:
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#7
hoe voelt deze stof? Is het vergelijkbaar met andere drugs?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb na de 2cb nergens last van ...
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zouden de mensen die willen weten wat voor stof het is eerst eens wikipedia of erowid willen nazoeken voor ze hier gaan blaten? Daarna mag je meediscussiëren okay?

2C-E is geen 2C-I en 2C-B is ook geen 2C-I.

Ja het kan dat je je nog een paar dagen verward voelt. Het kan namelijk mentaal een behoorlijke belasting voor je zijn.
Zie ook de tripreports op erowid en zoekfunctie van dit forum.
Als het na een week nog niet weg is, ga even langs je huisarts of bel jelllinek. Je kan ook contact opnemen met verslavingszorg, ook al ben je niet verslaafd, ze hebben wel veel kennis in huis.
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb het uiteindelijk overleefd hoor. Ik had wat last van depersonalisatie met een beetje paniekaanvallen doordat ik niet wist wat er met me aan de hand was. Bij de huisarts wisten ze het ook niet, daar printten ze een wikipedia artikel uit over 2c-i (nuttig!). Nu ruim tien jaar verder heb ik kort geleden weer een 2c-tje gesnoept, de dagen erna idd een beetje licht in het hoofd. Maar geen angst of andere gekke dingen.

Je kan er hier meer over lezen:
https://drugsinfoteam.nl/tips-hulp/medi ... -syndroom/
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dr. Paddo! zei:
Ik heb het uiteindelijk overleefd hoor. Ik had wat last van depersonalisatie met een beetje paniekaanvallen doordat ik niet wist wat er met me aan de hand was. Bij de huisarts wisten ze het ook niet, daar printten ze een wikipedia artikel uit over 2c-i (nuttig!). Nu ruim tien jaar verder heb ik kort geleden weer een 2c-tje gesnoept, de dagen erna idd een beetje licht in het hoofd. Maar geen angst of andere gekke dingen.

Je kan er hier meer over lezen:
https://drugsinfoteam.nl/tips-hulp/medi ... -syndroom/
Klik om te vergroten...

Welkom terug na 10 jaar! Wauw hahahaha :grin:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dr. Paddo! zei:
Ik heb het uiteindelijk overleefd hoor. Ik had wat last van depersonalisatie met een beetje paniekaanvallen doordat ik niet wist wat er met me aan de hand was. Bij de huisarts wisten ze het ook niet, daar printten ze een wikipedia artikel uit over 2c-i (nuttig!). Nu ruim tien jaar verder heb ik kort geleden weer een 2c-tje gesnoept, de dagen erna idd een beetje licht in het hoofd. Maar geen angst of andere gekke dingen.

Je kan er hier meer over lezen:
https://drugsinfoteam.nl/tips-hulp/medi ... -syndroom/
Klik om te vergroten...
Beste bump ooit.
t
t3ll4v1stLid
01-01-2024, 00:00
#13
Holy shit. Ook gewoon na 10 jaar even denken: goh laat ik die gasten op DF ook even wat laten weten...

Goud. :tearsofjoy:
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ervaringen van anderen zijn waardevol! Vandaar :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."