Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor de snelle reacties! Ik ga me bij nader inzien toch maar gewoon focussen op de 2cb trip en deze niet verpesten door te dronken te worden of te veel keta te nemen. Ik ga waarschijnlijk wel gewoon wat drinken hoor maar niet zo veel als ik hierboven beschreef + sporadisch een puntje keta Enig idee over in welke volgorde ik het het best neem? Ik had vorige keren namelijk vrij veel last van de bodyload en zou deze niet willen verergeren :P"
"SmartieAndMe zei: Bobsacamano zei: Alcohol + Keta is bij mij Klik om te vergroten... Ja dat geldt voor heel veel mensen inderdaad... heb het vaker met mensen mee gemaakt en lees het overal Klik om te vergroten... Gelukkig geldt dat niet voor mij In feestsetting drink ik bijna altijd als ik keta neem, het maakt mijn trip net iets warmer en vrolijker. Met een biertje in de hand lijkt het ook gewoon alsof ik dronken ben ipv lijp van de keta, kwestie van een beetje subtiel te zijn met mijn druggebruik"
"Ik heb een aantal vraagjes ivm het combineren van 2cb met ketamine, alcohol en wiet. Ik heb voldoende ervaring met de combinatie ketamine - alcohol - wiet dus dat zit wel goed, maar ik heb nog maar 2x 2cb genomen, vandaar ook dat ik mijn post hier plaats. Ik vraag me af wat voor invloed alcohol en ketamine heeft op je trip, dus hier enkele vragen: Eerst en vooral, is deze combinatie veilig? In welke mate heeft alcohol invloed op de bodyoad? In welke mate heeft alcohol invloed op de intensiteit van je trip? Heb me laten vertellen dat het de trip versterkt maar hoe hard dan? Bv. 1pil + 10 biertjes = een trip met intensiteit van 2pillen? (Ik weet dat het zo niet werkt het is maar om een idee te krijgen) In welke mate heeft ketamine invloed op de bodyload? In welke mate heeft ketamine invloed op de intensiteit van de trip? Ik ben namelijk van zin deze combinatie deze vrijdag te proberen in partysetting maar had graag wat advies gehad over in welke volgorde ik het zou nemen en in welke hoeveelheid, zelf zag ik het zo: Eens aangekomen op het feest drink ik 6-8 biertjes en enkele puntjes keta om in de stemming te komen, 1,5u -2u na aankomst neem ik 1pil (of 1+1/4 - 1+1/2 afhankelijk van jullie advies) maar ik zorg er wel voor dat de keta ongeveer is uitgewerkt wanneer de pil inslaat. Dan wanneer de 2cb helemaal aan het werken is neem ik af en toe een puntje keta bij moest ik dit nodig vinden. Ook drink ik doorheen heel de avond op mijn gemak wat biertjes en rook af en toe een joint. De pillen zijn gele/groene north faces en zouden zo'n 15-17 mg 2cb moeten bevatten. Wat denken jullie hiervan? Ik hoor het graag! Ter referentie: vorige 2cb trips heb ik de ene keer geen visuals gehad van 1,5pil + 4 biertjes, andere keer wel veel visuals van 2 gele leeuwtjes (ong. 15-17 mg)"