Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlpha-pvp

Alpha-pvp

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
acht.zes zei:
Als ik 1 mg wil afwegen op mijn 1 mg weegschaal geeft ie 0 aan. Als ik er 100 mg op leg geeft ie 100 aan en als ik daar een mg bij doe geeft ie 101 mg aan. Dus bij 100mg kan die wel 1 mg verschil zien.
Dus dan leg ik er iets met wat gewicht op, en druk ik opp tare, wat 'op nul stellen' betekent. Dan staat ie dus inclusief gewichtje op nul terwijl de weegschaal al wel wat belast wordt en kan die wel die 1mg afwegen.
Klik om te vergroten...
Oef daar heb ik ook wat aan!! Dankjewel!
L
LemonadeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste lezers,
Ik wil jullie graag waarschuwen voor alpha-pvp. Gisteren heb ik in totaal 180mg genomen. (In bommetjes van tussen de 30 en de 50 over een periode van 4 uur) Ik wist dat dit een te grote dosis is maar ik had ieder uur had ik weer zin in een nieuwe dosis.

Resultaat: een hartslag van 120 met ernstige hartkloppingen, duizeligheid/zwart mijn ogen zoals wanneer je te snel opstaat. Ik heb overigens wel genoeg sportdrank gedronken en een appel en banaan gegeten tijdens mijn gebruik.

Ook kreeg in paranoïde gedachten en hevige angsten.

6 uur later was ik er nog steeds niet goed van maar ben uiteindelijk wel in slaap gevallen door de benzo’s.

Dit was niet mijn eerste keer maar ook de vorige keren had ik veel bijwerkingen ondanks dat ik toen een veel lagere dosering had genomen.

Eigen bult dikke schuld natuurlijk maar ik wil anderen wel op het hart drukken deze stof alleen te gebruiken als je een weegschaal hebt en tussen iedere dosis 4 uur wacht.

Dit spul werkt niet zo snel waardoor je al snel wilt bijnemen maar dat is geen goed idee!
A
AlPhA dOg 23Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Veel te groote dosissen en niet aan te raden in bommetjes te pakken .
zelf gebruik ik een glazen pijp zoals bv voor meth etc...
vanaf toen was ik gedaan me andere drugs.
zelfs dagelijks tabak
enkel om de tijd eens alpha
grts
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor de waarschuwing.

A-PVP veroorzaakt al snel sterke cravings inderdaad. Het probleem van de stimulant is dat de plezierige roes al een stuk sneller verdwenen is dan de stimulerende effecten. Daardoor nemen mensen snel te veel, wat slaaptekort, verwarring, hallucinaties, angst en wanen kan veroorzaken.

Orale inname is wel een verstandigere manier dan het roken. Wanneer a-PVP gerookt wordt dan is 10 - 15 milligram al een stevige dosis, en dat kan je niet heel goed afwegen met een weegschaal, waardoor je makkelijk per ongeluk te veel kan nemen. Bovendien veroorzaakt het roken van stimulantia een korte heel krachtige 'glash', waarbij een snelle piekconcentratie in het bloed even heel hard aankomt, maar ook weer snel verdwenen is. Door die korte heftige effecten is het veel verslavender.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Lemonade zei:
Eigen bult dikke schuld natuurlijk maar ik wil anderen wel op het hart drukken deze stof alleen te gebruiken als je een weegschaal hebt en tussen iedere dosis 4 uur wacht.
Klik om te vergroten...

Het eerste wat ik heb gedaan toen ik drugs wou uitproberen was een weegschaal kopen. Op bol zijn er genoeg van 0.01 voor onder de 20 euro en als dat niet goed is zal ik kijken op aliexpress ofzo, daar heb je 0.001.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
ketakoekjes zei:
Het eerste wat ik heb gedaan toen ik drugs wou uitproberen was een weegschaal kopen. Op bol zijn er genoeg van 0.01 voor onder de 20 euro en als dat niet goed is zal ik kijken op aliexpress ofzo, daar heb je 0.001.
Klik om te vergroten...
Eigenlijk moet je er voor de veiligheid van uitgaan dat het laatste getal op het display van de weegschaal niet klopt.. Dus met een 0.001 weegschaal kan je hoogstens tot op 0.01 g precies wegen.

https://www.changingperspective.info/drugsinfo/zo-gebruik-je-een-weegschaal-om-drugs-af-te-wegen/
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Eigenlijk moet je er voor de veiligheid van uitgaan dat het laatste getal op het display van de weegschaal niet klopt.. Dus met een 0.001 weegschaal kan je hoogstens tot op 0.01 g precies wegen.

Lees ook deze handige gids:
https://www.changingperspective.info/drugsinfo/zo-gebruik-je-een-weegschaal-om-drugs-af-te-wegen/
Klik om te vergroten...
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lemonade zei:
Gisteren heb ik in totaal 180mg genomen. (In bommetjes van tussen de 30 en de 50 over een periode van 4 uur)
Klik om te vergroten...
Als je het toch al gaat gebruiken is het roken van A-PVP naar mijn mening de enige manier. Los van je vrij ruime doseringen veroorzaakt orale inname op zichzelf aanzienlijk meer bijwerkingen. A-PVP wordt door oraal gebruik ook aanzienlijk meer 'psychedelisch' van aard waarvan vermoed wordt dat dit door een metaboliet wordt veroorzaakt.
Lemonade zei:
Dit spul werkt niet zo snel waardoor je al snel wilt bijnemen maar dat is geen goed idee!
Klik om te vergroten...
Het werkt sneller dan vrijwel iedere andere amfetamine verwante stimulant die ik ken ongeacht de RoA. PNW geeft ook 10 a 30 minuten aan bij onset. Ik begon echter wel als een debiel A-PVP te roken na het eerste trekje, was nooit eerder zo'n compulsieve stimulant tegen gekomen. Wat ook met de RoA te maken heeft maar dan nog.
ketakoekjes zei:
zal es kijken op aliexpress ofzo, daar heb je 0.001.
Klik om te vergroten...
https://www.dx.com/p/50g-0001g-lcd-...ortable-mini-electronic-balance-black-2034101
Mijn persoonlijk favoriet in de 10 á 50,- budget range.
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Eigenlijk moet je er voor de veiligheid van uitgaan dat het laatste getal op het display van de weegschaal niet klopt.. Dus met een 0.001 weegschaal kan je hoogstens tot op 0.01 g precies wegen.
Klik om te vergroten...

Dat is niet per se waar. Je hebt resolutie op het display (de min. waarde welke een meting kan verschillen) en de daadwerkelijke nauwkeurigheid. Een weegschaal kan precies zijn in de zin dat bij exact 0,9910 g het display 0,991 g aangeeft. Dus als je heel voorzichtig toevoegt tot het "kantelpunt" dan heb je een redelijk goed instrument.
Een extra digit is wel handig omdat je kan zien of je boven of onder een mg zit.

Overigens is niet alleen de nauwkeurigheid van belang maar ook hoe je het instrument gebruikt. Farmaceutische labs werken standaard met massieve weegtafels en analytische balansen met kastjes tegen tocht.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb 2 weegschalen, 1 vanaf 10mg en een vanaf 1 mg

Die zijn allebei nauwkeurig tot op de 10 en 1 mg nauwkeurig maar ze hebben beide wel last van het volgende, ze wegen beide pas vanaf ongeveer 5 keer de nauwkeurigheid.

Ik bedoel:
Mijn 10 grams weegschaal geeft pas een gewicht aan vanaf 50mg, maar vanaf daar is ie wel nauwkeurig, 60, 70, 80mg enzovoort

Met mijn 1 grams weegschaal precies hetzelfde, tussen de 1 en 5mg geeft ie geen gewicht aan, maar daarboven wel, 6, 7, 8mg enzovoort

Kan ik dan niks afwegen tussen de 10-50 nr bij de 1 en tussen de 1-5mg bij de ander?

Nee, want daar is een trukje voor, als ik er eerst een gewichtje op leg, bijvoorbeeld een aansteker, en dan op Tare druk, dan geeft ie 0,000 aan inclusief de aansteker en kan ik wel gewichten onder de 5mg afwegen.

Bij heel potente stoffen onder de 1mg maak ik neussprays zodat ik toch goed kan doseren onder de 1mg. Ik heb lege neussprayflesjes van 20ml en er gaan ongeveer 150 sprays uit die 20ml dus dan kan je vooraf bepalen hoe veel ug/spray je wil en dan berekenen hoe veel werkzame stof je moet toevoegen aan die 20ml.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik 1 mg wil afwegen op mijn 1 mg weegschaal geeft ie 0 aan. Als ik er 100 mg op leg geeft ie 100 aan en als ik daar een mg bij doe geeft ie 101 mg aan. Dus bij 100mg kan die wel 1 mg verschil zien.
Dus dan leg ik er iets met wat gewicht op, en druk ik opp tare, wat 'op nul stellen' betekent. Dan staat ie dus inclusief gewichtje op nul terwijl de weegschaal al wel wat belast wordt en kan die wel die 1mg afwegen.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#12
acht.zes zei:
Ik heb 2 weegschalen, 1 vanaf 10mg en een vanaf 1 mg

Nee, want daar is een trukje voor, als ik er eerst een gewichtje op leg, bijvoorbeeld een aansteker, en dan op Tare druk, dan geeft ie 0,000 aan inclusief de aansteker en kan ik wel gewichten onder de 5mg afwegen.
Klik om te vergroten...

Kun je dit wat duidelijker uitleggen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."