#1
Ik heb eigenlijk nog nooit van neppe etizolam pillen of blotters gehoord, dus lijkt niet echt een ding te zijn.
Initialen van een bron die enkele RCs indirect op de markt brengt, 2C-B-FLY en LSD analogen komen o.a. van deze bron. Ze hebben recent groots aangekondigd een nieuwe synthese route voor 1P Lysergamide analogen te hebben ontwikkeld. Aangezien sourcing niet is toegestaan kan ik er verder niet op ingaan.Snap het niet want LL is geen afkorting voor de vendor zelf, is het een bepaald merk ofzo?
Ok, nou ik ben heel tevreden over deze pellets, ze zijn wel degelijk echt, word er wat losser van en relaxed.Initialen van een bron die enkele RCs indirect op de markt brengt, 2C-B-FLY en LSD analogen komen o.a. van deze bron. Ze hebben recent groots aangekondigd een nieuwe synthese route voor 1P Lysergamide analogen te hebben ontwikkeld. Aangezien sourcing niet is toegestaan kan ik er verder niet op ingaan.
Oplossen in propyleenglycol of 96% alcohol zoals Navimer (hoewel sterke drank eventueel ook kan, maar minder elegant is) om volumetrisch te doseren is de enige veilige optie met etizolam poeder. Een paar milligram nauwkeurig afwegen op een weegschaal gaat immers niet.Best wel dom want ik kan niet zoveel met poeder xD
Ok, nou ik ben heel tevreden over deze pellets, ze zijn wel degelijk echt, word er wat losser van en relaxed.
2mg geeft voor mij trouwens al een sterk effect.
En ben dit keer niet als een idioot gaan zitten herdoseren en vervolgens op forums gaan posten, in wartaal, dat het niet werkt xD (jaar geleden ofzo)
EDIT: Oh en had trouwens 100mg poedervorm besteld van andere vender maar dacht dat ik gescamt was.. die lag nu gelijk ook op de mat. Best wel dom want ik kan niet zoveel met poeder xD
0.5 mg Geeft duidelijk merkbare anxiolyse hoewel niet alle zorgen onderdrukt worden. Iets meer staren, iets trager, geheugen ook iets minder. Het is duidelijk dat het wat doet, maar de effecten zijn licht en voor een ander is het onzichtbaar dat ik iets genomen heb.Ben wel benieuwd waar de ‘sweet spot’ ligt voor anderen, ligt natuurlijk ook aan het doel van gebruik.
0.5 mg Geeft duidelijk merkbare anxiolyse hoewel niet alle zorgen onderdrukt worden. Iets meer staren, iets trager, geheugen ook iets minder. Het is duidelijk dat het wat doet, maar de effecten zijn licht en voor een ander is het onzichtbaar dat ik iets genomen heb.
1 mg Genomen wanneer ik uitgerust ben, is vergelijkbaar met 0.5 mg alleen dan wat sterker in effect en meer sederend, hoewel ik niet per se hoef te slapen. Het heeft recreatieve waarde die jammer genoeg kort aanhoudt. Wanneer ik moe ben en net te onrustig ben om te slapen, kan 1 mg dat duwtje geven om de slaap te vatten.
1.5 mg Is meestal voldoende om te slapen wanneer ik op moment van inname niet moe ben en een beetje mijn best doe. Met wat moeite zou ik misschien wakker kunnen blijven.
Ik gebruik farmaceutische etilaam-1 tabletten ipv de reguliere "pellets" die veelal in amateurlaboratoria geperst worden en daardoor een onzekere consistentie hebben.
De onset is oraal misschien iets langer dan sublinguaal, maar veel zal dat niet zijn. Etilaam tabletjes zijn beschikbaar in twee vormen: reguliere tabletten die je dus oraal inslikt en smelttabletten die dus sublinguaal genomen worden. Mocht je dus de sublinguale route prettiger vinden, dan kun je de smelttabletten nemen en anders de normale tabletten voor de orale route. Blotters van vier milligram lijken me wel erg sterk gedoseerd en daarmee onpraktisch voor iemand zonder tolerantie.Tabletten klinkt beter, heb je het idee dat het dan een stuk later werkt of maakt dat niet zo heel veel uit?
Het kan zeker lonend zijn om de laagst mogelijke effectieve dosis te zoeken. Scheelt tolerantie en kosten. Naarmate je lager doseert, moet je echter wel meer moeite doen om te slapen, omdat de sedatie minder dwingend is. Echt in bed liggen met ogen dicht dus, ook al had je makkelijk wakker kunnen blijven.Op basis hiervan denk ik dat ik het dan misschien toch nog eens op iets lagere dosis ga proberen.
Heb je het inmiddels geprobeerd en - indien ja - hoe is het je bevallen? Mijn zegeltjes waren inactief, maar ik overweeg om poeder aan te schaffen. De enorme potentie maakt het iig financieel aantrekkelijk en ook de relatief korte duratie kan handig zijn.Ik ga binnenkort flunitrazolam proberen (heb het liggen, nog niet aan toegekomen)
Een wel bekende vendor verkoopt Etizolam poeder waar er per 100mg poeder 2,5mg etizolam in zit en 97,5mg inositol, wat doseren makkelijk maakt. Ook echt een stuk goedkoper dan blotters/tabs.Oplossen in propyleenglycol of 96% alcohol zoals Navimer (hoewel sterke drank eventueel ook kan, maar minder elegant is) om volumetrisch te doseren is de enige veilige optie met etizolam poeder. Een paar milligram nauwkeurig afwegen op een weegschaal gaat immers niet.
Een wel bekende vendor verkoopt Etizolam poeder waar er per 100mg poeder 2,5mg etizolam in zit en 97,5mg inositol, wat doseren makkelijk maakt. Ook echt een stuk goedkoper dan blotters/tabs.
Pellets vind ik overigens maar kut, iig degene die ik heb. Brokkelen erg snel af. Blotters zou ik zelf niet gaan knippen, dan maar de volle dosis. Gok dat de dosis nooit helemaal egaal verspreid zit.
Ik zie het nut niet van het oplossen in PG als je ook gewoon caps kan maken (wat dus makkelijk gaat aangezien het 2.5mg etizolam per 100mg poeder is)Daarom makkelijker om het zelf met een goede weegschaal en PG USP met demi water te mengen met een spuit oom te doeseren. Scheelt ook aardig wat geld
Ik zie het nut niet van het oplossen in PG als je ook gewoon caps kan maken (wat dus makkelijk gaat aangezien het 2.5mg etizolam per 100mg poeder is)
Ik zie het nut dan weer niet in om een product te kopen met 97,5% aan versnijdingsmiddel er in maar goed...
Je kan de dosering ook niet veranderen en je zal het moeten doen met precies 2,5mg of een veelvoud daar van. En die inositol kost ook al gauw een paar euro per 100mg dus je jaagt jezelf alleen maar op kosten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."