Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMephedrone ervaringen

Mephedrone ervaringen

9 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben daar ook wel nieuwsgierig naar. Je hoort of ziet er nog maar weinig over heb ik het idee. Schijnt ook dat er veel troep en andere stoffen als mephedrone worden aangeboden vandaag de dag. Misschien eerst laten testen voor de zekerheid?
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psilocyloner zei:
Schijnt ook dat er veel troep en andere stoffen als mephedrone worden aangeboden vandaag de dag.
Klik om te vergroten...
Er is een wetenschappelijk onderzoek dat meerdere batches 4-MMC (Mephedrone) heeft geanalyseerd. Hierin werd de conclusie getrokken dat het balans tussen rechts en links draaiende steroisomeren onder de verschillende 4-MMC batches sterk blijkt te verschillen. Ook melde dit onderzoek dat de methode van 4-MMC synthese een zeer sterke invloed heeft op zijn balans van stereoisomeren. Al lange tijd voordat dit onderzoek werd gepubliceerd was er een groot aantal '4-MMC enthousiasten' die dit verschil in isomeren balans onder 4-MMC batches benoemde.

Voor wie niet bekend is met rechts en linksdraaiende stereoisomeren. Veel stoffen hebben vaak een rechtsdraaiend stereoisomeer en linksdraaiend stereoisomeer variant van zichzelf. Dit zijn precies dezelfde molecuul echter staan de atomen net iets anders ten opzichte van elkaar waardoor bepaalde psychoactieve aspecten van de molecuul worden uitvergroot terwijl andere aspecten afnemen in effect. Vaak wordt dit verschil uitgelegd aan de hand van een spiegelbeeld van de molecuul. Het blijft wat lastig concreet uitleggen.

Bekende voorbeelden hiervan zijn voorbeeld Dexamfetamine wat het rechtsdraaiend steroisomeer van amfetamine betreft en Levoamfetamine wat het linksdraaiend steroisomeer betreft. Waar Dexamfetamine bekend staat om een hogere dopamine affiniteit en Levoamfetamine bekend staat om een hogere noradrenaline affiniteit. Waar 'normale' racemische Amfetamine een 50-50 mengsel is van beiden steroisomeren en een tussenweg aan psychoactieve effecten teweeg brengt vergeleken met de (rechts) Dex- en (links) Levoamfetamine. De bekende en populaire Amerikaanse voorschriftdrug Adderall bevat een mix van 75% Dexamfetamine en 25% Levoamfetamine.

Een ander bekend voorbeeld in deze catagorie is R Ketamine en S Ketamine. Het linksdraaiend steroisomeer van Ketamine wordt soms Esketamine genoemd waar het rechtsdraaiend stereoisomeer soms Erketamine wordt genoemd in literatuur. Waarvan (links) S Ketamine wordt gezegd dat het meer sederend is en van (rechts) R Ketamine wordt gezegd dat deze meer psychedelisch is.

In het geval van 4-MMC (Mephedrone) heeft het rechtsdraaiend stereoisomeer een aanzienlijk hogere dopamine affiniteit ten opzichte van serotonine affiniteit vergelijkbaar een het rechtsdraaiend stereoisomeer van MDMA. Waar het linksdraaiende stereoisomeer van 4-MMC een aanzienlijk sterkere serotonine affiniteit heeft ten opzichte van dopamine wat eveneens de tendens is bij het linksdraaiende MDMA stereoisomeer.

Vooral het rechtsdraaiende stereoisomeer van 4-MMC met hoge dopamine affiniteit en lage serotonine affiniteit blijkt populair te zijn onder gebruikers waar het linksdraaiend stereoisomeer van 4-MMC vaak omschreven wordt als inferieur product. Het rechtsdraaiend stereoisomeer van 4-MMC lijkt dus vooral populair te wezen om soortgelijke redenen aan 4-FA.
R
RuthLid
01-01-2024, 00:00
#3
lina008 zei:
Ik ga binnenkort naar een festival met een vriendin, en we zijn van plan om daar miauw (mephedrone) te gaan gebruiken. We zijn hier alleen nog niet zo bekend mee en zouden graag wat ervaringen horen. We hebben gehoord dat het ongeveer te vergelijken is met mdma en coke. En ook dat het bijna tot geen dip oplevert.
Hebben jullie hier ervaring mee?
Klik om te vergroten...
Hey! goed dat je even onderzoek doet naar Mephedrone voordat je het gebruikt! Ik kan je uit ervaring vertellen dat het een geweldig ervaring oplevert, toch raad ik het je zwaar af. Ik ontdekte dit spul in begin maart, helemaal geweldig vond ik het, ik had nog nooit zn intens gevoel van liefde en geluk gevoelt. Maar als ik had geweten wat voor problemen het op zou leveren was ik er zo ver mogelijk van uit de buurt gebleven, het beinvloed mijn hele leven.

Mephedrone is ongelofelijk verslavend, ik dacht dat ze gewoon overdreven zodat je er vanaf zou blijven, maar ik heb het dus duidelijk onderschat. Ik kan bijna geen dag zonder, kan amper mijn bed uit komen zonder vooraf een lijntje te nemen. Ook heb ik heel erg last van verschillende bijwerkingen. Natuurlijk ben ik mijn slaapritme verloren in de strijd, maar ook mijn motivatie is volledig verdwenen. Daarnaast heb ik eigelijk non-stop last van mijn gewrichten en spieren, ik zit ook helemaal onder de blauwe plekken. En natuurlijk de bloedneuzen en verkoudheden zijn ook aanwezig. Ook heb ik constante last in het bovenste gedeelte van mijn buik, pijnlijk gevoel, boer/braak neigingen. Ik heb al meerdere pogingen gedaan tot stoppen, ongelovelijk moeilijk en het is me tot nu toe nog niet gelukt. Ik ben trouwens helemaal niet verslavingsgevoellig vandaar mijn verbazing.
Ik wou dat iemand mij had gewaarschuwd voordat ik hieraan begon, of dat ik meer onderzoek had gedaan.
d
dnmsurferLid
01-01-2024, 00:00
#4
3 geteste batches getest.

rijstkorrels wit - standaard geur meer dopamine
rijstkorrls geel - sterkere geur meer serotonine
poeder geel - hele huis stinkt naar kattepis. Sterkste effect wat ik tot nu heb gehad. Wel meer bijwerkingen.

Rijstkorrels beide kleuren - bloeddruk en hartslag normaal met oraal 250mg

Poeder versie - 250mg oraal - 160 over 110 bloeddruk lasting 3 hours. Mogelijk door vervuiling? Heel erg oppassen met dosering of druk bewegen of mixen met andere drugs.

Mocht je deze versie ook bemachtigd hebben kijk alsjeblieft uit! Begin laag en als kan thuis met bloeddrukmeter to be safe.

Poeder is ongetest maar beide korrels zijn van eerder geteste batches op 95-99% op het HUB forum (deepweb results)
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jmths zei:
Er is een wetenschappelijk onderzoek dat meerdere batches 4-MMC (Mephedrone) heeft geanalyseerd. Hierin werd de conclusie getrokken dat het balans tussen rechts en links draaiende steroisomeren onder de verschillende 4-MMC batches sterk blijkt te verschillen. Ook melde dit onderzoek dat de methode van 4-MMC synthese een zeer sterke invloed heeft op zijn balans van stereoisomeren. Al lange tijd voordat dit onderzoek werd gepubliceerd was er een groot aantal '4-MMC enthousiasten' die dit verschil in isomeren balans onder 4-MMC batches benoemde.

Voor wie niet bekend is met rechts en linksdraaiende stereoisomeren. Veel stoffen hebben vaak een rechtsdraaiend stereoisomeer en linksdraaiend stereoisomeer variant van zichzelf. Dit zijn precies dezelfde molecuul echter staan de atomen net iets anders ten opzichte van elkaar waardoor bepaalde psychoactieve aspecten van de molecuul worden uitvergroot terwijl andere aspecten afnemen in effect. Vaak wordt dit verschil uitgelegd aan de hand van een spiegelbeeld van de molecuul. Het blijft wat lastig concreet uitleggen.

Bekende voorbeelden hiervan zijn voorbeeld Dexamfetamine wat het rechtsdraaiend steroisomeer van amfetamine betreft en Levoamfetamine wat het linksdraaiend steroisomeer betreft. Waar Dexamfetamine bekend staat om een hogere dopamine affiniteit en Levoamfetamine bekend staat om een hogere noradrenaline affiniteit. Waar 'normale' racemische Amfetamine een 50-50 mengsel is van beiden steroisomeren en een tussenweg aan psychoactieve effecten teweeg brengt vergeleken met de (rechts) Dex- en (links) Levoamfetamine. De bekende en populaire Amerikaanse voorschriftdrug Adderall bevat een mix van 75% Dexamfetamine en 25% Levoamfetamine.

Een ander bekend voorbeeld in deze catagorie is R Ketamine en S Ketamine. Het linksdraaiend steroisomeer van Ketamine wordt soms Esketamine genoemd waar het rechtsdraaiend stereoisomeer soms Erketamine wordt genoemd in literatuur. Waarvan (links) S Ketamine wordt gezegd dat het meer sederend is en van (rechts) R Ketamine wordt gezegd dat deze meer psychedelisch is.

In het geval van 4-MMC (Mephedrone) heeft het rechtsdraaiend stereoisomeer een aanzienlijk hogere dopamine affiniteit ten opzichte van serotonine affiniteit vergelijkbaar een het rechtsdraaiend stereoisomeer van MDMA. Waar het linksdraaiende stereoisomeer van 4-MMC een aanzienlijk sterkere serotonine affiniteit heeft ten opzichte van dopamine wat eveneens de tendens is bij het linksdraaiende MDMA stereoisomeer.

Vooral het rechtsdraaiende stereoisomeer van 4-MMC met hoge dopamine affiniteit en lage serotonine affiniteit blijkt populair te zijn onder gebruikers waar het linksdraaiend stereoisomeer van 4-MMC vaak omschreven wordt als inferieur product. Het rechtsdraaiend stereoisomeer van 4-MMC lijkt dus vooral populair te wezen om soortgelijke redenen aan 4-FA.
Klik om te vergroten...
Dit verklaart een hele hoop. Ik heb de de zoektocht opgegeven naar het zoeken van de good old meph. 4-MMC an sich bemachtigen is al een probleem omdat je vaak 3-MMC krijgt. En dan ook nog de juiste isomeer.. Thanks voor de opheldering.
m
mod4funLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je het een keer probeert, dan is er niks mis mee. Het is enorm verslavend.. Ik ben er bijna aan kapot gegaan omdat ik het maandenlang gebruikt heb.

Zorg ervoor/ denk eraan, dat je niet zomaar opnieuw 'makkelijk' kunt bestellen.
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Buu zei:
Dit verklaart een hele hoop. Ik heb de de zoektocht opgegeven naar het zoeken van de good old meph. 4-MMC an sich bemachtigen is al een probleem omdat je vaak 3-MMC krijgt. En dan ook nog de juiste isomeer.. Thanks voor de opheldering.
Klik om te vergroten...

Je krijgt ook heel vaak andere dingen zoals 3 of 4-MEC en nog een aantal varianten. Als je 3-MMC krijgt kun je je nog redelijk gelukkig prijzen. Je hoort 9/10 keer dat mensen een van deze dingen krijgen dus ik geef er zelf geen geld meer aan uit
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Susanne zei:
Je krijgt ook heel vaak andere dingen zoals 3 of 4-MEC en nog een aantal varianten. Als je 3-MMC krijgt kun je je nog redelijk gelukkig prijzen. Je hoort 9/10 keer dat mensen een van deze dingen krijgen dus ik geef er zelf geen geld meer aan uit
Klik om te vergroten...
Ik zie niet echt hoe ik mezelf gelukkig moet prijzen wanneer ik 3-MMC krijg wat nog geen tientje de gram , en legaal is om eerlijk te zijn :tongueout:
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou ik denk dat je dan betrouwbaardere informatie kan vinden over de te verwachte effecten en dosering dan bij 4-MEC of varianten die ik nieteens onthouden heb
l
lina008Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga binnenkort naar een festival met een vriendin, en we zijn van plan om daar miauw (mephedrone) te gaan gebruiken. We zijn hier alleen nog niet zo bekend mee en zouden graag wat ervaringen horen. We hebben gehoord dat het ongeveer te vergelijken is met mdma en coke. En ook dat het bijna tot geen dip oplevert.
Hebben jullie hier ervaring mee?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."