Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Favoriete zijn voor mij Mephedrone en Methylone. Vooral om mee the flippen. Kortere duur en geen kater. Methylone lijkt nu zo een beetje volledig verdwenen. Wat ik heb besteld is allemaal iets anders geweest. Zag wel dat bij een van de Chinese leveranciers een nieuw stofje uit is welke Methylone zou moeten vervangen. R-MMC vrij weinig over te vinden behalve onderstaande technische info. Mocht hier een Wizkid zitten die er wijzer uit wordt. Ik ben zeer benieuwd naar je feedback: TECHNICAL INFORMATION Formal Name 2-(ethylamino)-1-(7-methyl-1,3-benzodioxol-5-yl)-1-propanone, monohydrochloride Synonyms 3,4-Methylenedioxy-5-methyl-N-ethyl Cathinone R-MMC Molecular Formula C13H17NO3 • HCl Formula Weight 271.7 Purity ≥95% Formulation A crystalline solid λmax 207, 237, 290, 318 nm SMILES CC1=CC(C(C(C)NCC)=O)=CC2=C1OCO2.Cl InChI Code InChI=1S/C13H17NO3.ClH/c1-4-14-9(3)12(15)10-5-8(2)13-11(6-10)16-7-17-13;/h5-6,9,14H,4,7H2,1-3H3;1H InChI Key GPFNMPVEIHTOBY-UHFFFAOYSA-N"
"acht.zes zei: @dnmsurfer Als mdma niet meer voor je werkt lijkt het me verstandig om eens een lange pauze te gaan houden. Klik om te vergroten... Laatste pauze was 6 maanden en heeft geen drol gedaan. Het vervelende is ook dat ik minder vaak gebruik als mijn vrienden en ook minder grote hoeveelheden en zij gaan nog steeds hard. Na ongeveer 10x mdma gebruikt te hebben had ik al een behoorlijke tolerantie ondanks dat ik altijd 3 maanden er tussen hield. Ik heb wel soortgelijke situaties gelezen waar een pauze van 5 jaar wel werkte. Maar dan zou ik natuurlijk ook geen andere serotonine releasers kunnen gebruiken in die periode. En zo erg mis ik het toch niet."
"Het is een stuk meer gericht op serotonine. Ik vond het een beetje op mephedrone lijken zonder de energy en horn. Denk dat 3mmc met 4-cmc als combi best op mephedrone lijkt. 4-cmc heeft ook geen craving en is dus ook veel beter onder controle te houden als mephedrone. En het is lekker cheap. En als je goed zoekt is 4-mmc ook gewoon te vinden. Ik weet niet wat voor doseringen je gewend bent, maar ik zit meestal aan het plafond van de tripsit dosering ranges. Ik zou iets lager starten dan normaal (zoals bij iedere nieuwe drug) en langzaam opbouwen naar je sweet spot. Zelf doe ik er meestal 20-25% bij. Meeste mephedrone analogen zijn beste in combi. 3cmc met 4cmc is een goede. Zelfde geld voor 3mmc-met 4-cmc. De rest van de cathinones (behalve Methylone) zijn allemaal troep. Maar methylone is echt helemaal lastig te vinden. Tot nu toe alleen slappe aftreksel gekregen. Toch apart gezien in Amerika bijna alle mdma stiekem methylone is xD Anyway die 2 combies zijn gewoon legaal verkrijgbaar en mild genoeg. Maar start niet te hoog. Safety first"
"gewoon tegelijk. 40 procent 3mmc en 60 % 4cmc"
"Kbsa420 zei: Prima combinatie inderdaad, thanks! Klik om te vergroten... Al gedaan? Hoe was het en welke dosering heb je gedaan mg per stuk? Ben zelf aan twijfelen over dosering voor dance valley"
"F.E.A.R. zei: Ik meen ergens gelezen te hebben dat 4-cmc enorm neurotoxisch is. Klik om te vergroten... 4-CA is zeer neurotoxisch en hierdoor is de theorie dat 4-CMC dit ook zou zijn vanwege de gelijkenis in structuur. Heb te weinig verstand van chemie om hier iets zinnigs over te zeggen, maar volgens tripsit.com is dit onbekend en is er geen bewijs voor of tegen. Alleen anekdotes van user reports."
"acht.zes zei: @Roze Olifant Ik ga nu speculeren, maar het lijkt er op dat er een foutje in het productieproces is gemaakt bij deze pillen en dat ze per ongeluk geen 2c-b gefabriceerd hebben maar een net iets andere stof waar NIKS over bekend is en dat ze alsnog besloten hebben om die mislukte pillen op de markt te brengen. Ik bedoel, 2c-b is 4-broom-2,5-dimethoxy-fenethylamine, en deze stof is 2-broom-4,5- dimethoxyfenethylamine, de componenten zijn dus nagenoeg hetzefde alleen zijn er 2 cijfers verwisseld waardoor je dus een totaal andere stof krijgt. Nogmaals, dit is pure speculatie. @Jmths heeft wat verstand van scheikunde en die zei mij al te vermoeden dat 4-broom-2 inactief is (hij heeft nog wel uitgelegd waarom dit zou moeten zijn, maar ik ben niet slim genoeg om dat te begrijpen lol en ben zijn uitleg ook alweer vergeten). Klik om te vergroten... WOW. Dat verklaart een hele hoop. Ik heb 2cb poeder en de trip is compleet anders van wat ik gewend ben. Dacht eerst misschien setting of kruistolerantie, maar zeer waarschijnlijk heb ik ook rotzooi in huis dan. Gelukkig wel voorzichtig opgebouwd met steeds een paar mg voor het geval ik in eens DOC in huis had."
"3 geteste batches getest. rijstkorrels wit - standaard geur meer dopamine rijstkorrls geel - sterkere geur meer serotonine poeder geel - hele huis stinkt naar kattepis. Sterkste effect wat ik tot nu heb gehad. Wel meer bijwerkingen. Rijstkorrels beide kleuren - bloeddruk en hartslag normaal met oraal 250mg Poeder versie - 250mg oraal - 160 over 110 bloeddruk lasting 3 hours. Mogelijk door vervuiling? Heel erg oppassen met dosering of druk bewegen of mixen met andere drugs. Mocht je deze versie ook bemachtigd hebben kijk alsjeblieft uit! Begin laag en als kan thuis met bloeddrukmeter to be safe. Poeder is ongetest maar beide korrels zijn van eerder geteste batches op 95-99% op het HUB forum (deepweb results)"
"Ik vind het fantastisch spul. Kater valt reuze mee en je kunt blijven redosen. Nasaal ongeveer een uurtje keihard gaan en oraal 2 a 3 uur lekker, maar minder hard. Die eerste keer een lijntje is niet normaal euforisch. mdma voel ik geen drol meer van, maar dit blijft werken. Als je verslavings gevoelig bent moet je wel uitkijken. Niet snuiven want dan wordt heel morish en moeilijk te stoppen. Weeg je geplande hoeveelheid van te voren af en leg de rest weg, want een open zakje op tafel gaat leeg orale dosering is 250mg a 300mg en nasaal meestal 100-125mg lijntjes. Als je geen tolerantie hebt voor serotonine en dopamine releasers zou ik lager beginnen in de dosering range: http://drugs.tripsit.me/mephedrone"