#1
Dat bedoel ik dus ....als je googled kom je wel bij verkoop punten uit maar dat is dus rommel/onveilig
Zou gewoon 1tje nemen eerst hoor. Het is toch al het dubbele van wat je nu hebt gehad. 18mg wat bee zegt vind ik al redelijk heftig en ik ben toch wel wat gewend. Nu blijk ik redelijk gevoelig voor Phenethylamines. Maar waarom veel nemen als dat altijd nog kan. Of neem 1 en dan anderhalf uur later nog 1, dan krijg je gerust nog wel een heftiger piekje van je 2de ondanks tolerantie.Ik heb mijn 2cb pilletjes laten testen.
Er zit 8 mg in. Dat is dus vrij weinig.
Ik heb een halfje gehad van deze.
Had alleen het opgewekte gevoel, wat chaos in mijn hoofd. Verder niet. Ik ging ook niet voor visuals. Ik wilde rustig aan kennis maken met 2cb
Nu blijkt dit 4 mg te zijn geweest.
Snap dat ik totaal geen visuals had!
Ik heb het stuk hier gelezen en daar wordt geadviseerd 18 mg. Dus mijn gevoel zegt: 2 pilletjes.
Nu zegt een vriend dat ik beter 1 kan pakken.
Hij had lichte visuals met eentje. Leek hem verstandig dat ik er rustig aan wen.
Nu reageert iedereen anders natuurlijk.
Wat is handig en verstandig? In het achterhoofd houdende dat ik dus wel wat merkte bij 4 mg! (Tja om en nabij, volgens mij had ik het grotere helftje)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."