Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1P-LSD

1P-LSD

84 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier lees ik een punt van groot belang.
Namelijk: een goede voorbereiding , goed in je vel zitten,en....weten waar je aan begint.
Ik had eigenlijk toen geen flauw idee waar ik aan begon. En, ook al, ik wil niet in een situatie raken waarin ik de controle over mijzelf geheel en al verliezen kan, in het " onbekende".
Ik denk dat je, al dieper gaande, je ineens gaat verzetten, dat je een daverende bad ervaring stimuleert....
En nu, dat ik onbewust een herhaling tegenga.
Is dit bovenstaande van invloed nu?
Zou dit kunnen?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@psycel
Ze hebben dan toch het juiste inzicht gekregen lijkt mij zo. :tonguewink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Legio Patria Nostra zei:
Hier lees ik een punt van groot belang.
Namelijk: een goede voorbereiding , goed in je vel zitten,en....weten waar je aan begint.
Ik had eigenlijk toen geen flauw idee waar ik aan begon. En, ook al, ik wil niet in een situatie raken waarin ik de controle over mijzelf geheel en al verliezen kan, in het " onbekende".
Ik denk dat je, al dieper gaande, je ineens gaat verzetten, dat je een daverende bad ervaring stimuleert....
En nu, dat ik onbewust een herhaling tegenga.
Is dit bovenstaande van invloed nu?
Zou dit kunnen?
Klik om te vergroten...
Onbewust of bewust zelfs ja.

Als je de "controle" (is het niet, eerder een soort illusie van controle door steeds gedachten aan onszelf te herhalen om een soort schijnbaar gevoel van 'houvast' te hebben) niet wilt verliezen, dan moet je gewoon geen psychedelica doen. Zo simpel is het denk ik.

Ben je wel bereid de controle los te laten en gebeurd dat ook daadwerkelijk tijdens een trip, dan kun je wel ervaren hoe immens bevrijdend het is om geen controle te hebben en alles te laten komen hoe het komt. Maar dat moet je wel goed van jezelf weten voordat je eraan begint.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Helemaal mee eens.
Juist het géén controle hebben, dat moet volgens mij ook heel bevrijdend werken.
Het is juist voor mij persoonlijk heel verdomde moeilijk om dit te kunnen .
Heeft met mijn werk te maken gehad denk ik.
Daarom is bij mij een tripsittter die ik 100% vertrouwen kan, heel belangrijk.
Tenminste dit denk ik.
Stof tot nadenken
R
Robbert40Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Legio Patria Nostra zei:
Ah. Ik moet dus zeer waarschijnlijk op zoek naar... iets anders!
Op zich kan ik wel zeggen dat ik nogal wat nodig heb om (van meerdere soorten drugs) onder merkbare invloed te raken.
Bij de tandarts bijvoorbeeld gemiddeld het dubbele aantal verdoving injecties als bij een ander.
Dit geldt óók voor morfine injecties tegen pijn in het ziekenhuis.
En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik vind dit wel typisch ...
Klik om te vergroten...

Ik heb pressies het zelfde. De laatste trip die ik had vereiste 12gram gedroogde paddos in combinatie met wat andere spul.
Een maat van me tripte helemaal weg op anderhalve gram.
Niet iedereen heeft het standaard gewicht nodig om te trippen.

Anyways, een vriend van me kwam afgelopen weekend naar me toe met 1p-lsd zegels en 2 buisjes "alagria" (Blanke 250 ml buis met zwarte tape). De lsd heb ik net getest, het is wat hij claimde dat het was (getest op het lab met chemicalien, niet door het te gebruiken )
Voor iemand die een vrij hoge weerstand heeft, wat zou een goed beginpunt zijn?
En weet iemand wat alagria is?
Edit: net uit de hplc, er zitten 2 onbekende stoffen in

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."