Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1P-LSD

1P-LSD

84 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zonnetje zei:
Thanks zal mij eens verdiepen in 4-Ho-MET las al ergens dat dat oppepender is dan 4-AcO-DMT.
Klik om te vergroten...
Psilocybine / 4-PO-DMT is wat je terug vindt in truffels en paddo's. Psilocybine / 4-PO-DMT wordt in het lichaam omgezet in Psilocine, ook wel 4-Ho-Tryptamine genoemd.

Bij psilocine zit de hydroxy groep op de 4 positie waar de hydroxy groep bij serotonine de 5 positie van de tryptamine structuur zit. Serotonine wordt dus ook wel 5-Ho-Tryptamine of 5-Hydroxy-Tryptamine genoemd.

Psilocine is dus 4-Ho-Tryptamine waar serotonine 5-Ho-Tryptamine is. Psilocine maakt hierdoor een net andere verbinding met de serotonine receptoren waardoor er in tegenstelling tot serotonine psychedelische effecten ontstaan.

Nu vraag je je waarschijnlijk af wat dit met 4-Ho-MET te maken heeft. 4-Ho-MET is bijna identiek aan Psilocine / 4-Ho-Tryptamine. Het enige verschil is dat 4-Ho-MET een Ethylgroep in plaats van Methylgroep aan de staart heeft. De effecten zijn vrijwel identiek aan die van Psilocibine / 4-Ho-Tryptamine. 4-Ho-MET wordt soms als mentaal wat lichter beschreven maar het verschil is vrij nihil.

Als je bijvoorbeeld Truffels neemt is het hoofdbestanddeel voor de wenselijke effecten Psilocybine wat zich in het lichaam omzet naar Psilocine / 4-Ho-Tryptamine. Nu is er echter een groot verschil met Truffels en Paddo's. Truffels en Paddo's bevatten namelijk zo'n 50 verschillende psychoactieve stoffen die ook wel alkaloïden worden genoemd. Deze 50 verschillende psychoactieve stoffen die in Truffels en Paddo's zitten hebben wenselijke en minder wenselijke werkingen.

Truffels kun je vrij niet doseren, ze zijn niet lang houdbaar, je weet niet welke actieve stoffen ze precies bevatten, ze veroorzaken meer misselijkheid, etc. Dat 4-Ho-MET als oppeppend wordt beschreven klopt niet. 4-Ho-MET en 4-AcO-DMT zullen meer zuiver en minder stimulerend aanvoelen dat Truffels of Paddo's.

Het enige waarin tryptamines zoals 4-Ho-MET en 4-AcO-DMT tekort schieten is naamsbekendheid. Ik kan ze zeker aanraden, ook voor een kennismaking met. Een 1mg nauwkeurig weegschaal blijft een pre net als met alle drugs natuurlijk. Mocht je nog een fatsoenlijk 0.001g weegschaaltje zoeken help ik eventueel graag.

Roze Olifant zei:
Corpus callosum 'cases' zijn mij ook bijgebleven, leidt soms tot zeer intrigerende verschijnselen.
Klik om te vergroten...
Ja, een van de meer intrigerende aspecten hiervan vind ik ook dat dit suggereert dat ieder mens meervoudig bewust is, van nature meerdere persoonlijkheden heeft en de mens deze verschillende aspecten van zichzelf met een gezamenlijk doel koppelt en/of afwisselt.
Roze Olifant zei:
syndroom (ofwel de waan) van Capgras
Klik om te vergroten...
Ik had er nog nooit van gehoord, om eerlijk te zijn was mijn eerste indruk psychose samengaand met paranoia. We kregen ook filmfragmenten van de BBC te zien van een man die zich alle aspecten van familie kon herinneren, zijn dochter en vrouw stonden hem perfect bij. Zijn visueel zicht was ook volledig in orde. Maar hij was door een zeer specifiek hersendefect niet meer in staat de twee te koppelen. Dus als zijn vrouw of dochter voor hem stond wist hij niet of het een vreemde was of zijn vrouw of dochter ondanks dat hij deze persoon perfect kon waarnemen. De naam van de aandoening is mij natuurlijk ontgaan.

Wat mij ook bij staat is dissociatieve identiteitsstoornis. Filmpjes/verhalen van mensen die die bijvoorbeeld van de een op de andere dag vergeten wie ze zijn en vervolgens opnieuw een leven opbouwen terwijl ze elders een goede baan, gezin en weet ik wat allemaal hadden.
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Jmths Bedankt voor de informatie.
Heb zo'n 1 mg weegschaal binnen gehaald dankzij je guide.

Wat zou je dan aanraden te kopen.
4-Ho-Met poeder of al in pillen?
Of maakt het eigenlijk niet uit?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jmths zei:
Psilocybine / 4-PO-DMT is wat je terug vindt in truffels en paddo's. Psilocybine / 4-PO-DMT wordt in het lichaam omgezet in Psilocine, ook wel 4-Ho-Tryptamine genoemd.

Bij psilocine zit de hydroxy groep op de 4 positie waar de hydroxy groep bij serotonine de 5 positie van de tryptamine structuur zit. Serotonine wordt dus ook wel 5-Ho-Tryptamine of 5-Hydroxy-Tryptamine genoemd.

Psilocine is dus 4-Ho-Tryptamine waar serotonine 5-Ho-Tryptamine is. Psilocine maakt hierdoor een net andere verbinding met de serotonine receptoren waardoor er in tegenstelling tot serotonine psychedelische effecten ontstaan.

Nu vraag je je waarschijnlijk af wat dit met 4-Ho-MET te maken heeft. 4-Ho-MET is bijna identiek aan Psilocine / 4-Ho-Tryptamine. Het enige verschil is dat 4-Ho-MET een Ethylgroep in plaats van Methylgroep aan de staart heeft. De effecten zijn vrijwel identiek aan die van Psilocibine / 4-Ho-Tryptamine. 4-Ho-MET wordt soms als mentaal wat lichter beschreven maar het verschil is vrij nihil.

Als je bijvoorbeeld Truffels neemt is het hoofdbestanddeel voor de wenselijke effecten Psilocybine wat zich in het lichaam omzet naar Psilocine / 4-Ho-Tryptamine. Nu is er echter een groot verschil met Truffels en Paddo's. Truffels en Paddo's bevatten namelijk zo'n 50 verschillende psychoactieve stoffen die ook wel alkaloïden worden genoemd. Deze 50 verschillende psychoactieve stoffen die in Truffels en Paddo's zitten hebben wenselijke en minder wenselijke werkingen.

Truffels kun je vrij niet doseren, ze zijn niet lang houdbaar, je weet niet welke actieve stoffen ze precies bevatten, ze veroorzaken meer misselijkheid, etc. Dat 4-Ho-MET als oppeppend wordt beschreven klopt niet. 4-Ho-MET en 4-AcO-DMT zullen meer zuiver en minder stimulerend aanvoelen dat Truffels of Paddo's.

Het enige waarin tryptamines zoals 4-Ho-MET en 4-AcO-DMT tekort schieten is naamsbekendheid. Ik kan ze zeker aanraden, ook voor een kennismaking met. Een 1mg nauwkeurig weegschaal blijft een pre net als met alle drugs natuurlijk. Mocht je nog een fatsoenlijk 0.001g weegschaaltje zoeken help ik eventueel graag.


Ja, een van de meer intrigerende aspecten hiervan vind ik ook dat dit suggereert dat ieder mens meervoudig bewust is, van nature meerdere persoonlijkheden heeft en de mens deze verschillende aspecten van zichzelf met een gezamenlijk doel koppelt en/of afwisselt.

Ik had er nog nooit van gehoord, om eerlijk te zijn was mijn eerste indruk psychose samengaand met paranoia. We kregen ook filmfragmenten van de BBC te zien van een man die zich alle aspecten van familie kon herinneren, zijn dochter en vrouw stonden hem perfect bij. Zijn visueel zicht was ook volledig in orde. Maar hij was door een zeer specifiek hersendefect niet meer in staat de twee te koppelen. Dus als zijn vrouw of dochter voor hem stond wist hij niet of het een vreemde was of zijn vrouw of dochter ondanks dat hij deze persoon perfect kon waarnemen. De naam van de aandoening is mij natuurlijk ontgaan.

Wat mij ook bij staat is dissociatieve identiteitsstoornis. Filmpjes/verhalen van mensen die die bijvoorbeeld van de een op de andere dag vergeten wie ze zijn en vervolgens opnieuw een leven opbouwen terwijl ze elders een goede baan, gezin en weet ik wat allemaal hadden.
Klik om te vergroten...
Ik vind het zeer zeker wel stimulerend, en niet zo'n beetje ook. Ik heb gedealed, sigaretten aan mensen gevraagt, in een auto met collegas gestapt etc. Dit had ik op truffels niet durven doen. Het verschil is er echt. Ook visueel (wel heel erg gelijk, niet als het verschil tussen LSD en truffels ofzo). Mijn spieren gingen strakker staan, ik ging malen en wou op onderzoek uit. Alle keren dat ik truffels deed wou ik zitten en niks doen, ook mijn spieren waren meer ontspannen.

PNW geeft dit ook aan, en vrijwel elk raport online. Het is om deze reden mijn favoriete drug die ik ooit heb geprobeerd, en versloeg truffels. Juist om dat stukje stimulatie. Ook is de headspace echt minder, zelfs soms bijna niet aanwezig op lage dosis terwijl het visueel echt al mooi en intens is.

Verder, interessant verhaal. Het is puur dat ik dit echt heb gevoeld, en geen placebo. Dat shulgin dit niet doorhad hoeft niet altijd te betekenen dat dit niet waar is. Ik heb veel mensen horen zeggen dat hij het fout had. MET (zonder 4-HO, zou ook echt heel anders zijn dan DMT). Is het trouwens niet zo dat psilocine 4-ho-dimethyltryptamine is? Of is serotonine dat ook.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zonnetje zei:
Of maakt het eigenlijk niet uit?
Klik om te vergroten...
Maakt niet uit behalve dat poeder altijd goedkoper is dan pillen.
Stonologie zei:
PNW geeft dit ook aan
Klik om te vergroten...
"User reports typically describe 4-HO-MET as a more recreational version of psilocybin mushrooms or psilocin (4-HO-DMT) due to its less serious headspace and greater emphasis on visual effects. Notable effects include geometric visual hallucinations, time distortion, enhanced introspection, and ego loss." - PNW

Ik zie het niet staan op PNW, ik kan mij ook niet vinden in dat 4-Ho-MET stimulerend zou wezen. 4-Ho-MET is inderdaad minder bedwelmend en meer helder door afwezigheid van de grote hoeveelheden psychoactieve alkaloïden die truffels en paddo's wel bevatten.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jmths zei:
Maakt niet uit behalve dat poeder altijd goedkoper is dan pillen.

"User reports typically describe 4-HO-MET as a more recreational version of psilocybin mushrooms or psilocin (4-HO-DMT) due to its less serious headspace and greater emphasis on visual effects. Notable effects include geometric visual hallucinations, time distortion, enhanced introspection, and ego loss." - PNW

Ik zie het niet staan op PNW, ik kan mij ook niet vinden in dat 4-Ho-MET stimulerend zou wezen. 4-Ho-MET is inderdaad minder bedwelmend en meer helder door afwezigheid van de grote hoeveelheden psychoactieve alkaloïden die truffels en paddo's wel bevatten.
Klik om te vergroten...
Kijk bij de subjectieve effecten, daar staat het. Bij "stimulation".
"4-HO-MET is primarily stimulating, although it can also be relaxing and stoning. This sets it apart from tryptamines like psilocybin and 4-AcO-DMT, which are primarily sedating."

Het kan zijn dat het dus voor jou relaxing and stoning was, maar ik stond best strak.. met malen en al!

Dat truffels niet te dosen zijn ben ik het wel helemaal eens...! Omg, dat verschil. 15 gram Valhalla was een "lichte trip", terwijl 13 gram Hollandia echt een alien wereld was waarmee ik bijna het zelfde zag met ogen open als dicht, met honderden ogen en hallucinaties (niet verstoring, echt hallucinatie). Had het gevoel bijna een breakthrough mee te maken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Legio Patria Nostra zei:
De trip duurde in totaal een 5 a 6 uur.
Dat is erg kort voor LSD .
Het kan dus óók wat anders zijn geweest .
Klik om te vergroten...
Dat kan, maar soms is de echte trip op LSD zelf niet zo heel lang, maar zit daar vooral een lange staart met voornamelijk na-stimulatie achteraan. Soms is het echte trippen ook niet zo lang omdat de dosering net niet genoeg was.

Grappig vind ik het om te zien hoe sommigen zeggen dat als je een slechte ervaring hebt gehad, je niet echte LSD had. Dit lees ik vooral op Amerikaanse fora. Alsof LSD een soort heilig middel is waar je niet bad mee kunt gaan haha en dat het dan waarschijnlijk wel een nbome is geweest of zo.

Legio Patria Nostra zei:
Zou deze ervaring met het mislukken van de 1 lp LSD trip ergens iets te maken hebben gehad?
Klik om te vergroten...
Moeilijk te zeggen. Kan aan zoveel dingen liggen. Ik ken ook wel mensen die zelfs met hogere doseringen psychedelics amper trippen. Of wel trippen, maar nooit echt diepgang of een spirituele trip beleven. Wat me doet denken aan dit filmpje van Terence McKenna:


Nogal hard gezegd van Terence :laughing: en ben het hier ook niet helemaal mee eens hoor en wil ook zeker niet beweren dat jij dan dom bent. Maar waar denk ik wel waarheid in zit, is dat de intentie en het bewustzijn waar mee getript wordt, grote invloed heeft op de ervaring. Daarnaast kan er natuurlijk lichamelijk ook iets zijn waardoor iemand niet echt sterk reageert op een tripmiddel.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat 1-lp LSD betreft, en dan met name de doseringen hiervan lees, begrijp ik niet dat ik van 1 zegel van 100ug vrijwel niets merkte, behalve dat het daglicht wel heel erg fel en helder wit bij mij binnenkwam.
Na 2 uur heb ik toen nog een halve zegel bijgekomen, hetgeen ik niet Had moeten doen denk ik zo maar er gebeurde eigenlijk bijna niets.. .
Waar kan dit nu aan liggen....
Een kleine 40 jaar geleden nam ik een "sterrebeeldje" klein zeteltje, en maakte de beginnersfout om voorafgaand aan het inkicken van die trip, nogal wat hash te hebben weggeblowd. Er was wel een tripsittter bij overigens.
Dat geblow aan het begin dus, een giga blunder. Wij waren toen nog bij iemand binnen op zijn kamer, maar ineens kwamen de muren op ons af, en gingen wij (een goede vriend, die ook aan het trippen was, e ik dus...
Want, dat heb ik geweten!
De eerste 2 a 3 uur van de trip waren werkelijk fantastisch.
Al die kleuren, het voorbij rijden van een trein, steentjes in de nabijgelegen rivier gooien, en dan de rimpels in het water nazien, schitterend!
En toen ging het dus mis.
Ik kreeg angsten, en niet zo'n beetje óók.
Want, mijn ervaring was in deze trip, dat alle waarnemingen 1000 x zo hard binnen kwamen denderen. Als je jezelf dan goed voelt, dan lijkt het alsof je God zelf bent!
Maar Als je angstig wordt in combinatie met zo een trip, nou, dat was werkelijk ontzettend kut...
Ik ging dus bad, en dit werd werkelijk ontstellend slecht om te ervaren.
Nu, bijna een halve eeuw later , ben ik deze bad trip nog steeds niet vergeten.
De trip duurde in totaal een 5 a 6 uur.
Dat is erg kort voor LSD .
Het kan dus óók wat anders zijn geweest .

Zou deze ervaring met het mislukken van de 1 lp LSD trip ergens iets te maken hebben gehad?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ah. Ik moet dus zeer waarschijnlijk op zoek naar... iets anders!
Op zich kan ik wel zeggen dat ik nogal wat nodig heb om (van meerdere soorten drugs) onder merkbare invloed te raken.
Bij de tandarts bijvoorbeeld gemiddeld het dubbele aantal verdoving injecties als bij een ander.
Dit geldt óók voor morfine injecties tegen pijn in het ziekenhuis.
En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik vind dit wel typisch ...
p
psycelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Maar waar denk ik wel waarheid in zit, is dat de intentie en het bewustzijn waar mee getript wordt, grote invloed heeft op de ervaring.
Klik om te vergroten...

Volledig mee eens!
Ik er zelf van overtuigd dat psychedelica jou geeft wat je nodig hebt op dat moment. Dat kan dus ook betekenen dat psychedelica jou op dat moment laat zien dat je het met respect moet behandelen en dat is meestal niet erg leuk.

Ik heb zelf mogen ervaren dat wanneer je psychedelica met respect behandeld het jou ook geeft wat je nodig hebt. Zo heb ik vorige week de meest inzichtvolle trip (op LSD) gehad en een paar maanden geleden ook een zeer inzichtvolle trip op psilocybine, ik weet zeker dat dit mij overkwam omdat ik mezelf er voor openstelde.

Nadat ik een vriend vertelde over mijn truffeltrip en de inzichten die ik kreeg besloot hij samen met iemand anders (zonder zichzelf in te lezen over de werking etc.) een bakje truffels te eten. Een truffeltrip duurt bij mij zo'n 2 tot 3 uur en de laatste schokjes zijn na 6/7 verdwenen, maar mijn maat en zijn kameraad zijn tijdens hun trip allebei een uur of 5/6 keihard bad gegaan. Hoe zou dit nou komen? :wink:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier lees ik een punt van groot belang.
Namelijk: een goede voorbereiding , goed in je vel zitten,en....weten waar je aan begint.
Ik had eigenlijk toen geen flauw idee waar ik aan begon. En, ook al, ik wil niet in een situatie raken waarin ik de controle over mijzelf geheel en al verliezen kan, in het " onbekende".
Ik denk dat je, al dieper gaande, je ineens gaat verzetten, dat je een daverende bad ervaring stimuleert....
En nu, dat ik onbewust een herhaling tegenga.
Is dit bovenstaande van invloed nu?
Zou dit kunnen?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@psycel
Ze hebben dan toch het juiste inzicht gekregen lijkt mij zo. :tonguewink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Legio Patria Nostra zei:
Hier lees ik een punt van groot belang.
Namelijk: een goede voorbereiding , goed in je vel zitten,en....weten waar je aan begint.
Ik had eigenlijk toen geen flauw idee waar ik aan begon. En, ook al, ik wil niet in een situatie raken waarin ik de controle over mijzelf geheel en al verliezen kan, in het " onbekende".
Ik denk dat je, al dieper gaande, je ineens gaat verzetten, dat je een daverende bad ervaring stimuleert....
En nu, dat ik onbewust een herhaling tegenga.
Is dit bovenstaande van invloed nu?
Zou dit kunnen?
Klik om te vergroten...
Onbewust of bewust zelfs ja.

Als je de "controle" (is het niet, eerder een soort illusie van controle door steeds gedachten aan onszelf te herhalen om een soort schijnbaar gevoel van 'houvast' te hebben) niet wilt verliezen, dan moet je gewoon geen psychedelica doen. Zo simpel is het denk ik.

Ben je wel bereid de controle los te laten en gebeurd dat ook daadwerkelijk tijdens een trip, dan kun je wel ervaren hoe immens bevrijdend het is om geen controle te hebben en alles te laten komen hoe het komt. Maar dat moet je wel goed van jezelf weten voordat je eraan begint.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Helemaal mee eens.
Juist het géén controle hebben, dat moet volgens mij ook heel bevrijdend werken.
Het is juist voor mij persoonlijk heel verdomde moeilijk om dit te kunnen .
Heeft met mijn werk te maken gehad denk ik.
Daarom is bij mij een tripsittter die ik 100% vertrouwen kan, heel belangrijk.
Tenminste dit denk ik.
Stof tot nadenken
R
Robbert40Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Legio Patria Nostra zei:
Ah. Ik moet dus zeer waarschijnlijk op zoek naar... iets anders!
Op zich kan ik wel zeggen dat ik nogal wat nodig heb om (van meerdere soorten drugs) onder merkbare invloed te raken.
Bij de tandarts bijvoorbeeld gemiddeld het dubbele aantal verdoving injecties als bij een ander.
Dit geldt óók voor morfine injecties tegen pijn in het ziekenhuis.
En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ik vind dit wel typisch ...
Klik om te vergroten...

Ik heb pressies het zelfde. De laatste trip die ik had vereiste 12gram gedroogde paddos in combinatie met wat andere spul.
Een maat van me tripte helemaal weg op anderhalve gram.
Niet iedereen heeft het standaard gewicht nodig om te trippen.

Anyways, een vriend van me kwam afgelopen weekend naar me toe met 1p-lsd zegels en 2 buisjes "alagria" (Blanke 250 ml buis met zwarte tape). De lsd heb ik net getest, het is wat hij claimde dat het was (getest op het lab met chemicalien, niet door het te gebruiken )
Voor iemand die een vrij hoge weerstand heeft, wat zou een goed beginpunt zijn?
En weet iemand wat alagria is?
Edit: net uit de hplc, er zitten 2 onbekende stoffen in
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb een paar dagen geleden mijn 2e 1P-LSD trip gedaan. Deze keer 1.5 tab, 150ug. Was veel sterker dan de vorige zegels van het zelfde bedrijf. Ik durf zelfs te zeggen dat deze overdosed waren (effecten waren echt heel heftig en sterk).

Kijk uit met dit soort zegels, ze zijn vaak realistischer dan van een dealer, en ze kunnen sterker zijn wegens het moeilijke doseren van de zegels. Dit geval was ik opzoek naar een sterke trip dus is het goed afgelopen.

Op de piek 40mg 4-HO-MET gesnoven, echt een hele bijzondere trip met echt verblindende visuals. 1P-LSD is toch vetter dan ik dacht, en zeker in combinatie met Phenibut en 4-HO-MET. Hele complexe hallucinaties gehad. Ook voor het eerst echt geometrische werelden met ogen dicht op de muziek.

We hebben een kwartier lang met hand voor ogen lopen schreeuwen: WOW WOW, BESTAAT DIT? WOW.. DIT IS HET ZIEKSTE OOIT. WTF.


Afijn, er komt nog een rapportje dus moet niet te veel verklappen.

1P-LSD is zeker een aanrader, lijkt heel erg op echte LSD.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stonologie zei:
Ik heb een paar dagen geleden mijn 2e 1P-LSD trip gedaan. Deze keer 1.5 tab, 150ug. Was veel sterker dan de vorige zegels van het zelfde bedrijf. Ik durf zelfs te zeggen dat deze overdosed waren (effecten waren echt heel heftig en sterk).

Kijk uit met dit soort zegels, ze zijn vaak realistischer dan van een dealer, en ze kunnen sterker zijn wegens het moeilijke doseren van de zegels. Dit geval was ik opzoek naar een sterke trip dus is het goed afgelopen.

Op de piek 40mg 4-HO-MET gesnoven, echt een hele bijzondere trip met echt verblindende visuals. 1P-LSD is toch vetter dan ik dacht, en zeker in combinatie met Phenibut en 4-HO-MET. Hele complexe hallucinaties gehad. Ook voor het eerst echt geometrische werelden met ogen dicht op de muziek.

We hebben een kwartier lang met hand voor ogen lopen schreeuwen: WOW WOW, BESTAAT DIT? WOW.. DIT IS HET ZIEKSTE OOIT. WTF.


Afijn, er komt nog een rapportje dus moet niet te veel verklappen.

1P-LSD is zeker een aanrader, lijkt heel erg op echte LSD.
Klik om te vergroten...
Lijkt heel erg op, maar toch verschil dus?
R
Robbert40Lid
01-01-2024, 00:00
#17
verwondering zei:
Die buisjes Alegria zijn cocktails van een hele hoop uppers door elkaar, ik zou je sterk afraden die te gebruiken. Gevaarlijk product.
Klik om te vergroten...
Al"e"gria, ok, dat is duidelijker, ik heb er een geindentificeerd het is vermoedelijk,e afgeleid van mdma, de ander moet ik nog identificeren.
Dank je, dit helpt me heel erg met de zoektocht.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Het klinkt allemaal zeer mooi, toegegeven , maar het blijft een RC waar weiniger onderzoek naar gedaan is dan LSD zelf, ik lees hier wel dat het naar alle waarschijnlijkheid omgezet wordt naar LSD zelf in het lichaam,...
Maar de echte LSD is nu al decennialang een veilige drugskeuze gebleken waarvan je geen hersenschade krijgt of vreemde tumoren ontwikkeld.
Zal dit ook zo blijken met 1p-lsd ? Zijn er geen lijken die uit de kast zullen vallen ? dat het meer neurotoxisch zou blijken enz? Dat zijn toch vragen die ik me hierbij stel, misschien ben ik wat van de oldschool maar ik blijf toch wat argwanend staan tegenover RC's?
Ik schrik er zelfs een beetje van dat zoveel mensen handenvol RC's slikken dezer dagen zonder te kunnen berusten in hun ''veilige status' ?
Ik zie voorlopig voor mezelf nog geen reden om dit te proberen , ik blijf voorlopig opteren voor de echte acid.
R
Robbert40Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Stonologie zei:
Ik heb een paar dagen geleden mijn 2e 1P-LSD trip gedaan. Deze keer 1.5 tab, 150ug. Was veel sterker dan de vorige zegels van het zelfde bedrijf. Ik durf zelfs te zeggen dat deze overdosed waren (effecten waren echt heel heftig en sterk).

Kijk uit met dit soort zegels, ze zijn vaak realistischer dan van een dealer, en ze kunnen sterker zijn wegens het moeilijke doseren van de zegels. Dit geval was ik opzoek naar een sterke trip dus is het goed afgelopen.

Op de piek 40mg 4-HO-MET gesnoven, echt een hele bijzondere trip met echt verblindende visuals. 1P-LSD is toch vetter dan ik dacht, en zeker in combinatie met Phenibut en 4-HO-MET. Hele complexe hallucinaties gehad. Ook voor het eerst echt geometrische werelden met ogen dicht op de muziek.

We hebben een kwartier lang met hand voor ogen lopen schreeuwen: WOW WOW, BESTAAT DIT? WOW.. DIT IS HET ZIEKSTE OOIT. WTF.


Afijn, er komt nog een rapportje dus moet niet te veel verklappen.

1P-LSD is zeker een aanrader, lijkt heel erg op echte LSD.
Klik om te vergroten...
Klinkt goed!
Ik wacht gespannen af op het rapport :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
שמש zei:
Ik vraag mij af wat meer op LSD lijkt- 1P-LSD of ALD-52?
Klik om te vergroten...
Moeilijk te zeggen (voor mij dan).

Toen ik jaren geleden voor het eerst een LSD analoog nam, was dat ALD-52. Ik was verbaasd dat die ervaring eigenlijk praktisch hetzelfde was als met LSD. Tenminste, ik zag geen merkbaar verschil. Later had ik ook 1P-LSD geprobeerd en het leek wel alsof de werkingsduur iets korter was. Het leek toen ook wel alsof ALD-52 visueler was dan 1P. Maar dit is zo lastig te zeggen, omdat individuele ALD-52 trips soms ook minder visueel zijn. Daar komt dan nog bij dat ik nu al jaren geen echte LSD meer heb gedaan, omdat het gewoon zoveel prettiger is om de LSD analogen te gebruiken. (aanschaf, correcte dosering, etc.) Mijn herinnering aan echte LSD is dus misschien ook niet meer zo betrouwbaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."