#1
Bestaat er inmiddels een middel dat je kunt snuiven en wat een lichte psychedelische trip veroorzaakt? Je hebt ketamine, maar ik wil iets anders. dpt is te heftig.
Ik heb laatst 2cb bijgepakt en 7,5 mg gesnoven en heb daar hard op getript. Maar ik ben wss wel gevoelig ervoor.
2CB snuiven is ook wel heftig (buiten dat het pijnlijk is), dus volgens mij ben je er niet per se gevoelig voor. Ik denk dat zelfs in een lage dosis je niet echt een licht psychedelisch effect voor maximaal een half uur kunt bereiken. Zal toch al snel wat heftiger worden en wat langer duren denk ik.
2C-B is niet echt tolerantiegevoelig in tegenstelling tot de meeste andere psychedelica:Ik dacht dat ik tolerantie had
Interessant middel, wil het binnenkort graag uittesten. Ik meen dat jij eerder had geschreven dat je moeite had met ademhalen na het snuiven van DPT, had je dat deze keer ook?Snuiven, licht-psychedelisch en kortdurend?
Ik kan dan alleen maar met DPT op de proppen komen.
En hell is dat een heerlijk doordeweeks tripje. Je kan het ook laag doseren!
Ik heb vanmiddag 60 mg nasaal tot mij genomen en op deze dosering is het voornamelijk een kneiterharde stimulant. Doet niks onder voor een dikke lijn coke. Met een psychedelisch randje. Het maakt ook kneitergeil. Ik ben lachend en vloekend dertig seconden klaargekomen. DPT-orgasmes zijn wel een dingetje.
Verder kan ik niks bedenken dat aan jouw eisen voldoet. DPT dus. Laaggedoseerd.
Ja, elke keer. Dat neemt toe naarmate de dosis hoger is. Voelde de eerste keer best een beetje eng. Ik hield voor de zekerheid de telefoon naast me voor het geval ik echt nauwelijks meer kon ademen. Na een half uurtje neemt het weer af. Misschien is dat persoonlijk, dat mijn slijmvliezen er lichtjes gevoelig voor zijn en iets opzetten. Ik lees er elders op internet ook niemand over.Interessant middel, wil het binnenkort graag uittesten. Ik meen dat jij eerder had geschreven dat je moeite had met ademhalen na het snuiven van DPT, had je dat deze keer ook?
Ja, elke keer. Dat neemt toe naarmate de dosis hoger is. Voelde de eerste keer best een beetje eng. Ik hield voor de zekerheid de telefoon naast me voor het geval ik echt nauwelijks meer kon ademen. Na een half uurtje neemt het weer af. Misschien is dat persoonlijk, dat mijn slijmvliezen er lichtjes gevoelig voor zijn en iets opzetten. Ik lees er elders op internet ook niemand over.



Mee eens@PsychedelicMagic
Als je 3meo-pcp niks vind zou ik ook passen voor 3meo-pce, t is echt vrijwel hetzelfde.
Pce zou iets euforischer zijn dan pcp maar t verschil is nauwelijks op te merken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."