Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLichte snuifbare psychedelica

Lichte snuifbare psychedelica

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@Natozlato
Ik dacht dat ik tolerantie had
Klik om te vergroten...
2C-B is niet echt tolerantiegevoelig in tegenstelling tot de meeste andere psychedelica:

''Tolerance to the effects of 2C-B are not built almost immediately after ingestion. There are many anecdotal reports of people ingesting this substance many days in a row with no immediate tolerance build up.''

bron: psychonautwiki
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
5-MeO-DMT hcl heb ik wel eens gesnoven. Werkte ook prima en werd een mega trip. Weinig visuals met 5-MeO-DMT maar je krijgt er verder wel echt een volwaardige trip van.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#3
verwondering zei:
Snuiven, licht-psychedelisch en kortdurend?

Ik kan dan alleen maar met DPT op de proppen komen.

En hell is dat een heerlijk doordeweeks tripje. Je kan het ook laag doseren!

Ik heb vanmiddag 60 mg nasaal tot mij genomen en op deze dosering is het voornamelijk een kneiterharde stimulant. Doet niks onder voor een dikke lijn coke. Met een psychedelisch randje. Het maakt ook kneitergeil. Ik ben lachend en vloekend dertig seconden klaargekomen. DPT-orgasmes zijn wel een dingetje.

Verder kan ik niks bedenken dat aan jouw eisen voldoet. DPT dus. Laaggedoseerd.
Klik om te vergroten...
Interessant middel, wil het binnenkort graag uittesten. Ik meen dat jij eerder had geschreven dat je moeite had met ademhalen na het snuiven van DPT, had je dat deze keer ook?
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#4
NiandraLades zei:
Interessant middel, wil het binnenkort graag uittesten. Ik meen dat jij eerder had geschreven dat je moeite had met ademhalen na het snuiven van DPT, had je dat deze keer ook?
Klik om te vergroten...
Ja, elke keer. Dat neemt toe naarmate de dosis hoger is. Voelde de eerste keer best een beetje eng. Ik hield voor de zekerheid de telefoon naast me voor het geval ik echt nauwelijks meer kon ademen. Na een half uurtje neemt het weer af. Misschien is dat persoonlijk, dat mijn slijmvliezen er lichtjes gevoelig voor zijn en iets opzetten. Ik lees er elders op internet ook niemand over.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."