#1
Je zei zelf al "2-broom-4,5-dimethoxyfenethylamine"Is foutje op deze pagina dan, waar ik het van overnam: https://www.drugs-test.nl/nieuws-detail/?bericht=93
Als dit 6-br-dmpea was dan zou het 6-broom-4,5-dimethoxyfenethylamine moeten zijn lol.
Je zei zelf al "2-broom-4,5-dimethoxyfenethylamine"Is foutje op deze pagina dan, waar ik het van overnam: https://www.drugs-test.nl/nieuws-detail/?bericht=93
Ja stom, ik verwissel dus een broom en een chloor atoom, voor de duidelijkheid, ik bedoelde dus 2,5-dibromo-phenylethylamine. Dit nazi forum laat mij mn eigen domme reacties ook niet aanpassen.Je zei zelf al "2-broom-4,5-dimethoxyfenethylamine"
Ja, dus jij bent bereid een halve gram 2C-X analoog naar binnen te werken? Zul je nog zuur van opkijken. :')Compleet inactief ffs.
Dit nazi forum laat mij mn eigen domme reacties ook niet aanpassen.
Ja, of gewoon niet. Enige forum op het internet dat besluit zelfbeheer van gedeelde informatie te ontnemen na de invoering van Europese AVG wet.Dat snap ik idd ook niet. Doe dan 24h ofzo.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."