Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBk-ebdp

Bk-ebdp

52 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
L
LiesjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ik ook via een capsule. En ja ik heb het inderdaad over 20 - 30 Mg.
Als ik dat hier allemaal lees dan denk ik soms ook wel dat het echt heel weinig is dat ik neem. Maar de eerste keer dat ik het nam was 25 Mg. En in het begin ging het nog maar na een paar uur dacht ik dat men hart er uit sloeg en werd kei misselijk en mijn bloeddruk steeg kei. Kei veel hoofdpijn en noem maar op. Was echt niet normaal.
Maar ik kon wel nog gewoon gaan plassen. Had ook geen droge mond. Wat ik dan de tweede keer wel had. Heb die nacht denk ik 3 liter water gedronken. En de afterdip was eigenlijk even erg. Ik denk dat ik mss gewoon kei gevoelig daarvoor ben.
Is nu wel dat ik de laatste tijd heel veel stress heb. Dus kan mss daar aan liggen.

Maar mijn vriend en ik hebben ook een paar keer fentanyl genomen. En daar had ik dan voor het werkte een uurtje echt last van. Maar daarna niet meer. Enkel wat hoofdpijn snachts. Maar kon ik wel mee slapen. En de dag erna was ik gewoon wat moe en een raar gevoel. Maar weet niet meer hoeveel Mg dat was. Mijn vriend nam dan even veel als ik en had er ook wel minder last van.
L
LiesjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
acht.zes zei:
Ik pas voor dees drug.

Dat komt vooral door de heftige afterdip die de meeste mensen hier van ervaren. Op MDMA heb ik gelukkig geen afterdip maar ik ken de dip door en door na flink XTC misbruik in de jaren 90 en dat wil ik dus echt niet meer.
Klik om te vergroten...



Ja inderdaad een heel heftige nadip. En dan weten dat ik blijkbaar nog heel weinig gebruik per keer. Als ik andere mensen hoor wat ze nemen. MDMA heb ik nog niet genomen. Weet ook niet hoe ik daar aan moet komen dus ja. Daarom probeerde we dit. Maar als ik dan hoor dat MDMA beter is dan wil ik dat wel proberen. Maar omdat ik een leek ben en uit belgie kom weet ik nog niet alles hoe overal aan te geraken.
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ah oké, ja dat klinkt dan voor mij enorm weinig. Of ik heb enorm veel gebruikt haha!
Maar ik moet zeggen dat ik de werking werkelijk fantastisch vond, in een thuissetting nog lekkerder dan mdma!
We vervelend dat ik totaal niet kon slapen, de dip vergelijkbaar met mdma de dag erna. De 2e dag voelde ik me eigenlijk alweer bijna normaal! Misschien een uitzondering dus, alhoewel ik het 2x heb gebruikt.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Krullen zei:
Van een MDMA kater voel je je echt brak de dag erna, af en toe komt dat ook wel door weinig slaap erna. Soort van futloos, met 2,5mg per lichaamsgewicht over een hele dag. Bij meer dan dit kan ik echt een dag niets, elke beweging voelt als te veel.

Verder merk ik dat ik de 2/3 dagen na MDMA een stuk minder geconcentreerd ben op werk/studie
Klik om te vergroten...
Ik voel me de volgende dag altijd top, juist echt goed.. al heb ik 1 uur geslapen ik word in een halve seconde klaar wakker en kan die dag goed door. Het heet niets voor niets een dinsdag dip, en niet een zondag dip.. de dagen erna voel ik me wel heel erg eenzaam.
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tsja is geconcludeerd uit alle reacties zeer persoonlijk! Een dinsdag dip heb ik nog nooit ervaren gelukkig! De dag na dat ik heb gebruikt daarentegen is voor mij vaak vreselijk!
Iedereen reageert anders!
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Extra koolstofketens aan de staart is eigenlijk gewoon onzin, verhoogt enkel de bijwerkingen.

Deze BK-MD(M)A analogen meuk kreeg ik er bij bestellingen altijd gratis bij gesmeerd van vendors omdat ze er anders blijkbaar niet vanaf kunnen komen.
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#7
L8jkt doen geweldig goedje om.te testen. Ga zeker eens proberen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
acht.zes zei:
Ik pas voor dees drug.

Dat komt vooral door de heftige afterdip die de meeste mensen hier van ervaren. Op MDMA heb ik gelukkig geen afterdip maar ik ken de dip door en door na flink XTC misbruik in de jaren 90 en dat wil ik dus echt niet meer.
Klik om te vergroten...

Ik dus óók niet.
Die afterdip was zó erg kut, dat ik het restant van het grammetje weggedonderd heb.
10 dagen lang in de prak.
Ik heb het al uitvoerig beschreven, maar in dit geval zet ik het hier toch nog eens in het kort hier neer.
3 dagen gebruiken, 10 dagen een giga kater.
Nooit meer, deze rc.

Ik heb dit topic nog eens in zijn geheel doorgelezen en ik zie, dat ik meerdere keren de afterdip beschreven heb...eigenlijk tot vervelens toe misschien.
Ik geef hiermee aan, dat die afterdip zó ontstellend vreselijk is, dat ik deze zo vaak heb benoemd....
Voila, eenieder die dit leest, die zij gewaarschuwd.
Bezinnen alvorens te beginnen!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yceman224 zei:
3 dagen gebruiken, 10 dagen een giga kater.
Nooit meer, deze rc.
Klik om te vergroten...

Denk dat 3 dagen gebruik ook wel bijdraagt aan de dip.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Natuurlijk, daar heb je volkomen gelijk in ....
Maar toch, het lijkt me altijd goed om ook dit te beschrijven.
Ik neem aan dat er vele anderen zijn die van een mixje gecharmeerd zijn...
Een goed berekende mix kan het gebruik en de ervaring van dat gebruik tijdens een feestje enorm ten goede komen, toch?
Bijvoorbeeld een kort werkende rc in werking laten overgaan in een andere rc, die bijvoorbeeld weer een extra energieburst geeft?
In mijn cannabis tijd was ik een grote fan van mixen van soorten cannabis.
Dat leverde vaak hèle leuke ervaringen op.
Als ik eens goed ga zoeken heb ik nog wel ergens recepten van die mixen liggen.
Ik heb ze altijd goed vastgelegd.
Want soms wil je ze nog eens namaken. Probleem is wel, om juist dezelfde soorten weer te kunen scoren.
Dat dan weer wel.
Ikzelf neem géén wiet of hash meer.
Ik zeg alleen nooit... nooit!
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ook besteld zullen zien wat ik er van ga vinden. Kan ik dan nog steeds wandel en hond uitlaten gamen etc of ben je dan helemaal.van de kaart
Pupillen groot etc. En ze zeggen dat het 12 uur duurt. Ik gebruik dagelijks 40mg diazepam zou dat kwaad kunnen
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je kan opzich nog gewoon alles doen. Gamen vond ik persoonlijk goud, je zit er helemaal in dan! Ook een wandeling zul je energie genoeg voor hebben!
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Goed om te weten dat ik nog in alles in staat ben moet wel voor mijn hond kunnen zorgen. En energie ach heerlijk kan ik blijven lopen en heerlijk liquid nicotine roken.
Misschien vrijdag eens testen echt een weegschaal heb ik niet pak wel een redelijk klein kristalletje eruit bij pakken kan altijd nog.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."