#1
Ja ik ook via een capsule. En ja ik heb het inderdaad over 20 - 30 Mg.
Als ik dat hier allemaal lees dan denk ik soms ook wel dat het echt heel weinig is dat ik neem. Maar de eerste keer dat ik het nam was 25 Mg. En in het begin ging het nog maar na een paar uur dacht ik dat men hart er uit sloeg en werd kei misselijk en mijn bloeddruk steeg kei. Kei veel hoofdpijn en noem maar op. Was echt niet normaal.
Maar ik kon wel nog gewoon gaan plassen. Had ook geen droge mond. Wat ik dan de tweede keer wel had. Heb die nacht denk ik 3 liter water gedronken. En de afterdip was eigenlijk even erg. Ik denk dat ik mss gewoon kei gevoelig daarvoor ben.
Is nu wel dat ik de laatste tijd heel veel stress heb. Dus kan mss daar aan liggen.
Maar mijn vriend en ik hebben ook een paar keer fentanyl genomen. En daar had ik dan voor het werkte een uurtje echt last van. Maar daarna niet meer. Enkel wat hoofdpijn snachts. Maar kon ik wel mee slapen. En de dag erna was ik gewoon wat moe en een raar gevoel. Maar weet niet meer hoeveel Mg dat was. Mijn vriend nam dan even veel als ik en had er ook wel minder last van.
Als ik dat hier allemaal lees dan denk ik soms ook wel dat het echt heel weinig is dat ik neem. Maar de eerste keer dat ik het nam was 25 Mg. En in het begin ging het nog maar na een paar uur dacht ik dat men hart er uit sloeg en werd kei misselijk en mijn bloeddruk steeg kei. Kei veel hoofdpijn en noem maar op. Was echt niet normaal.
Maar ik kon wel nog gewoon gaan plassen. Had ook geen droge mond. Wat ik dan de tweede keer wel had. Heb die nacht denk ik 3 liter water gedronken. En de afterdip was eigenlijk even erg. Ik denk dat ik mss gewoon kei gevoelig daarvoor ben.
Is nu wel dat ik de laatste tijd heel veel stress heb. Dus kan mss daar aan liggen.
Maar mijn vriend en ik hebben ook een paar keer fentanyl genomen. En daar had ik dan voor het werkte een uurtje echt last van. Maar daarna niet meer. Enkel wat hoofdpijn snachts. Maar kon ik wel mee slapen. En de dag erna was ik gewoon wat moe en een raar gevoel. Maar weet niet meer hoeveel Mg dat was. Mijn vriend nam dan even veel als ik en had er ook wel minder last van.