Maar bk-EDBP staat er dus wel om bekend een nog grotere kater/dip te geven dan MDMA, wat ook logisch is als de effecten sterker zijn. Dus het is jammer als je op basis van die ene ervaring meteen ook definitieve conclusies trekt over een ander middel, denk ik. MDMA is zeker de moeite waard om eens te proberen, op bescheiden dosis valt de dip mee.
Daarnaast heb je ook zoals hierboven gezegd gemixt met 3-MMC, waardoor je eigenlijk weinig kan zeggen over het zuivere effect van de bk-EDBP. Kans is groot dat je jezelf door het combineren een nog grotere kater hebt aangedaan dan die dit spul op zichzelf al geeft.
Ha daar heb je een punt...maar, om te beginnen heb ik 2 x BK geprobeerd zonder mix. Daarvoor de 3 MMC. Die is best wel lekker, maar, hij is vrij snel uitgewerkt.
De éérste keer BK was op zich redelijk goed.
De tweede keer betrof de gebeurtenissen in de sportzaal, en de derde keer was de mix met 3 MMC , en een verkeerde afweging van de BK.lees: daarvan kreeg ik teveel binnen.
Die afterdip was echt afschuwelijk, en dan ook nog eens 10 dagen in de prak liggen, dat is me toch teveel.
Echt veel te veel.
Zó veel, dat ik er radicaal afstand van gedaan heb.
Ik vind je opmerking zeer zeker een goede!
Mdma heb ik nog niet geheel afgeschreven, maar ik wil er eerst veel meer over te weten komen.
Die heb ik eventjes op een zijspoor gerangeerd.
En nu? Ik neem de 3 maanden termijn in acht, dit is echt nodig, en gewoon een goed advies.!!
Al met al zijn deze nu nog legale stoffen toch veel serieuzer te nemen, dan dat ik in eerste instantie gedacht heb....