Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil nog eens even reageren op dit bericht. Ik heb het gisteren avond nog eens genomen met mijn vriend. De vierde keer dat we het doen. Zoals jullie kunnen lezen in mijn vorige berichten ben ik daar heel gevoelig aan en heb ik echt maar heel weinig nodig. De keer hiervoor had mijn vriend me 10 Mg gegeven. Gewoon oraal. Ja ik weet het het is weinig maar voor mij echt genoeg. De seks was weer heerlijk toen en je kan een hele nacht doorgaan. Want ik kom daar niet van klaar. Mijn vriend heeft ook genomen. Weet nie juist hoeveel maar ik denk 25 of 30 Mg. Maar toen had ik minder last van een afterdip maar ik denk dat het kwam door de pijn in mijn rib. Want ja we waren een beetje te hevig tijdens ons seksspel en hield er dus een gekneusde en gescheurde rib aan over. Dus da werd naar spoed de dag erna. Gelukkig had ik geen afterdip en hadden ze geen bloed genomen. Maar bij mijn vriend weer hetzelfde effect. Hij komt wel klaar en wordt gewoon moe en kan echt gewoon gaan slapen. Terwijl ik hier een hele nacht wakker lig. En dus nu gisteren hebben we het nog eens gedaan. We wilden het nog eens proberen. Maar net hetzelfd. Mijn vriend is gewoon klaargekomen en is rond 1 uur gaan slapen en ik lig hier weer een hele nacht wakker. Voel me wel niet zo slecht als bij de eerste twee keren maar toch ook niet 100 procent hoor. Maar we zouden gewoon allebei dat effect willen hebben. Zo dat we er beide van kunnen genieten zeg maar. Want mijn vriend staat seffes uitgerust wakker en kan eten en drinken terwijl ik met moeite water binnenkrijg. Op zich vind ik 10 Mg voor mij een goede dosis. Maar we willen mijn vriend hetzelfde effect geven en we weten niet hoeveel hij zou kunnen nemen. Of hebben jullie mss een tip voor een andere rc die dezelfde werking heeft. Dus meer zin in seks en nachtje wakker mag erbij zijn. Ik wil geen harddrug of illegale drugs omdat we beide nog leek zijn op dit vlak. Buiten fentanil hebben we nog niks gebruikt. Aloewel dat ik daar een beter resultaat van had. Want dat begon te werken na een uur en duurde dan ongeveer 3 kwartier eer ik me goed voelde. Maar de seks was dan ook goed en de dag erachter ging veel beter bij mij. Oké toen sliep ik ook wel niet maar was ook nie slecht als met deze afterdip. Ik zou eigenlijk geaag dat terug nemen maar weet nie hoe we er moeten aankomen."
"Hallo. Dit is mijn eerste antwoord hier. Okk ik heb ervaring met dit stofje. Ik heb het een maand geleden voor de eerste keer genomen. Men vriend niet omdat we wilden zien wat effect het had en hij zou kunnen ingrijpen als het nodig was. Hij heeft met toen 25 Mg gegeven. Wat dus veel te veel was. Had buiten fentanyl nog nooit iets genomen. Met als gevolg een kei zware after dip van bijna 4 dagen. En twee nachten niet geslapen. Nu hebben we het gisteren nog eens gedaan. Ja ik weet dat er normaal 3 maanden moest tussen zitten maar we hadden iets te vieren en wilde het samen meemaken. Nu nam ik 20 Mg en men vriend ook. Bij mijn vriend totaal geen effect. Bij mij werkte het na een half uur. Dus ook een hele nacht alleen wakker gelegen. En momenteel dus ook last van een afderdip. Ken MDMA niet dus kan niet vergelijken maar kan wel zeggen dat het voor beide partners moet werken en dan kan de seks zalig zijn"
"Bij mij is de afterdip nu ook al heftig. Trillende benen koud en warm. Lusteloos gevoel. Droge mond. Geen zin in eten en drinken. Maar moet drinken voor men droge mond. Nu een maand of drie wachten en dan nog iets minder nemen denk ik. Hangt er vanaf hoe lang de afterdip duurt deze keer. En mijn vriend iets meer. Want niet leuk als je alleen de effecten ervaart. En dan bedoel ik de goede van het zin hebben in seks."
"Ik heb het nu twee keer gedaan. 1 keer 25 mgram en was echt te veel dacht ik. Omdat ik echt twee dagen heb afgezien en twee nachten niet geslapen. Zaterdag heb ik het nog eens gedaan. Deze keer deed men vriend mee. Eerste keer niet zoals je kan lezen op men vorige bericht Na een klein drie kwartier begon het te werken. Bij mij althans. Ik had nu maar 20 Mg genomen. Maar het effect was hetzelfde. Na meer dan twee uur voelde men vriend gewoon niks. Ik heb weer twee nachten wakker gelegen en twee dagen niks geten omdat ik niks binnen kreeg. Enkel gister avond wat geten. Maar sinds zaterdag avond enkel water gedronken omdat zr voor de rest niks inging. Mijn vriend daarentegen had de dag erna kei veel honger en heeft die nacht okk gewoon kei goed geslapen. Zelfs langer als normaal. Dus een heel ander verhaal dan bij mij. We willen het nog wel eens proberen binnenkort maar mijn vriend dan 30 Mg ofzo. En kijken of het dan werkt. Zou dat teveel zijn ineens. Hij is ongeveer 1.70 groot en weegt 72 kink. Ik ben 1.60 en weeg 68 kilo en 20 Mg is op zich wel goed. Buiten de afterdip. Maar ja die was even erg als toen ik 25 Mg nam"
"Ja ik ook via een capsule. En ja ik heb het inderdaad over 20 - 30 Mg. Als ik dat hier allemaal lees dan denk ik soms ook wel dat het echt heel weinig is dat ik neem. Maar de eerste keer dat ik het nam was 25 Mg. En in het begin ging het nog maar na een paar uur dacht ik dat men hart er uit sloeg en werd kei misselijk en mijn bloeddruk steeg kei. Kei veel hoofdpijn en noem maar op. Was echt niet normaal. Maar ik kon wel nog gewoon gaan plassen. Had ook geen droge mond. Wat ik dan de tweede keer wel had. Heb die nacht denk ik 3 liter water gedronken. En de afterdip was eigenlijk even erg. Ik denk dat ik mss gewoon kei gevoelig daarvoor ben. Is nu wel dat ik de laatste tijd heel veel stress heb. Dus kan mss daar aan liggen. Maar mijn vriend en ik hebben ook een paar keer fentanyl genomen. En daar had ik dan voor het werkte een uurtje echt last van. Maar daarna niet meer. Enkel wat hoofdpijn snachts. Maar kon ik wel mee slapen. En de dag erna was ik gewoon wat moe en een raar gevoel. Maar weet niet meer hoeveel Mg dat was. Mijn vriend nam dan even veel als ik en had er ook wel minder last van."
"acht.zes zei: Ik pas voor dees drug. Dat komt vooral door de heftige afterdip die de meeste mensen hier van ervaren. Op MDMA heb ik gelukkig geen afterdip maar ik ken de dip door en door na flink XTC misbruik in de jaren 90 en dat wil ik dus echt niet meer. Klik om te vergroten... Ja inderdaad een heel heftige nadip. En dan weten dat ik blijkbaar nog heel weinig gebruik per keer. Als ik andere mensen hoor wat ze nemen. MDMA heb ik nog niet genomen. Weet ook niet hoe ik daar aan moet komen dus ja. Daarom probeerde we dit. Maar als ik dan hoor dat MDMA beter is dan wil ik dat wel proberen. Maar omdat ik een leek ben en uit belgie kom weet ik nog niet alles hoe overal aan te geraken."