Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIp ban op vendor website..

Ip ban op vendor website..

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ganggang💯 zei:
Aanpakken die lui vendors. Stuur anders Alberto Stegeman er op af!
Klik om te vergroten...
Moest hem effe searchen :grin: goede reporter?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Albedo zei:
Zou kunnen dat hij het gewoon in z'n eentje niet aankan en na je snelle maar wel meewerkende reactie, je gelijk weg heeft gedrukt. Probeer het anders na een maand nog eens vriendelijk. Misschien dat je excuses krijgt van een andere medewerker.
Klik om te vergroten...
Kan allemaal..
Ik geef de eerste paar weken toch geen aandacht hieraan , kan er toch nix aan doen u.
Maar zoals je zegt , ga ik binnen enkele weken nog wel eens mailen.
Ik hoef geen excuus hoor , hij isaltijd vriendelijk gebleven en probeerde "te helpen" vond het gewoon geweldig raar en vaag dat ik de dag na ons contact een ip ban had door gewoon een vraag te stellen en behulpzame content in te leveren..
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klopt, maar is tegenwoordig, afgezien van de huidige hectiek rondom Corona, een vaak gebruikte tactiek om van het 'gezeur' af te zijn. Zeker als ze ongelijk hebben.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Albedo zei:
Klopt, maar is tegenwoordig, afgezien van de huidige hectiek rondom Corona, een vaak gebruikte tactiek om van het 'gezeur' af te zijn. Zeker als ze ongelijk hebben.
Klik om te vergroten...
Ja dat speelt ook in men achterhoofd.
Sta op 4g nu en kan me inloggen , hen gevraagd in de livechat waarom ik een ipban had met foto bij , persoon in kwestie is online , heeft men bericht gelezen.
Even wachten (Of lang..) op antwoord.
Bestelling staat nog altijd in wacht :grin:

Als je van het gezaag af wil zijn , zou ik de bestelling veranderen naar in proggres ofzo , dan denkt de klant dat je teminsten er iets aan doet :grin:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
inner_search zei:
Ja dat speelt ook in men achterhoofd.
Sta op 4g nu en kan me inloggen , hen gevraagd in de livechat waarom ik een ipban had met foto bij , persoon in kwestie is online , heeft men bericht gelezen.
Even wachten (Of lang..) op antwoord.
Bestelling staat nog altijd in wacht :grin:

Als je van het gezaag af wil zijn , zou ik de bestelling veranderen naar in proggres ofzo , dan denkt de klant dat je teminsten er iets aan doet :grin:
Klik om te vergroten...
Aanpakken die lui vendors. Stuur anders Alberto Stegeman er op af!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Moest hem effe searchen :grin: goede reporter?
Klik om te vergroten...
Opzich, zijn programma's hebben een hoog tokkie/camping zender gehalte maar ze doen wel goede research.

Vraag me alleen af wat er gebeurt als je zegt: ik heb drugs gekocht wat niet op de opiumlijst staat en het wordt niet geleverd.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er kan ook iets anders aan de hand zijn, bijvoorbeeld dat alle verkeer tot die website door de hosting provider is afgeschermd vanwege een veiligheidslek in de e-commerce software die de RC vendor gebruikt, of alle Belgische IP’s vanwege wetgeving, of nog iets anders. Een IP ban lijkt raar gezien hij wel behulpzaam was en je niet een conflict had ofzo. Probeer het anders eens via een mobiele of juist WiFi/bekabelde verbinding, de telefoon van uw vrouw, een Nederlandse vriend of VPN, etc.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb onlangs bij een nieuwe vendor besteld (bestaat al effe maar is al lange tijd actief)
Heb nu na 13 dagen men bestelling nog niet binnen.
Heb gemaild vorige week, maar geen antwoord , livechat ook niet.

Nu krijg ik gisteren mail van een medewerker via de livechat to horen dat hij er allen voor staat , corona , druk blabla.
Hij ging het inkijken..

Ik mailde vriendelijk terug en met begrip.
Voeg de hem nog wat extra info om het hem makkelijker te maken.

Ik wil me inloggen vandaag en ik krijg dit scherm. 🧐

Wat moet ik hieruit concluderen ?
Een ip ban op een vendorsite..
20200323_044221.jpg
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#9
inner_search zei:
Heb nu na 13 dagen men bestelling nog niet binnen.
Klik om te vergroten...
Gezien de contekst lijkt het me heel goed mogelijk dat ze je bewust verband hebben om van je (in hun ogen) "gezeik" af te komen. Beschouw dit als verloren en zoek een betere vendor.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Probeer het eens via een andere verbinding.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
VPN gebruiken? Lijkt wel dat ze jou scammen ofwel gaat de site even down tot alle orders en vragen goed verwerkt zijn.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Meestal kun je via incognito alsnog kijken.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
Thx voor de reacties allemaal !

Lysergine zei:
Gezien de contekst lijkt het me heel goed mogelijk dat ze je bewust verband hebben om van je (in hun ogen) "gezeik" af te komen. Beschouw dit als verloren en zoek een betere vendor.
Klik om te vergroten...

Dat was dus ook men eerste gedacht.
Het bedrag viel mee , maar geld is geld.
Dit was hun eerste en laatste reactie
Screenshot_20200323-132959_Gallery.jpg
Dit als reactie gestuurd , vriendelijk toch?

Screenshot_20200323-133500_Gallery.jpg

Ganggang💯 zei:
Probeer het eens via een andere verbinding
Klik om te vergroten...
Als ik men phune op 4g zet kan ik er wel op inloggen , status nog altijd vanaf 10 maart op wacht en men berichten in de livechat zijn ook spoorloos ineens..
Andere wifiverbinding nog niet cheched maar als 4g is het duidelijk dat het om een echte thuisnetwerk ip ban gaat..

🐺PsyTekz zei:
VPN gebruiken? Lijkt wel dat ze jou scammen ofwel gaat de site even down tot alle orders en vragen goed verwerkt zijn.
Klik om te vergroten...
Vpn is nie nodig.
De site is niet down.
Ik kan zelfs met de pc tot het inlogscherm en alle "stuff" bekijken.
Maar vanaf ik in wil loggen krijg ik de melding ip ban.
En als de site even off gaat , zet het dan even bij die 1ne mail dat je verstuurd.
Dan weten je klanten ook wat meer.

Rivalrie zei:
Meestal kun je via incognito alsnog kijken
Klik om te vergroten...
Hoezo dan ? Incognito zorgt er voor dat je gegeven op je eigen pc "niet" worde opgestaan.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
inner_search zei:
Thx voor de reacties allemaal !



Dat was dus ook men eerste gedacht.
Het bedrag viel mee , maar geld is geld.
Dit was hun eerste en laatste reactie
Bekijk bijlage 5983
Dit als reactie gestuurd , vriendelijk toch?

Bekijk bijlage 5984


Als ik men phune op 4g zet kan ik er wel op inloggen , status nog altijd vanaf 10 maart op wacht en men berichten in de livechat zijn ook spoorloos ineens..
Andere wifiverbinding nog niet cheched maar als 4g is het duidelijk dat het om een echte thuisnetwerk ip ban gaat..


Vpn is nie nodig.
De site is niet down.
Ik kan zelfs met de pc tot het inlogscherm en alle "stuff" bekijken.
Maar vanaf ik in wil loggen krijg ik de melding ip ban.
En als de site even off gaat , zet het dan even bij die 1ne mail dat je verstuurd.
Dan weten je klanten ook wat meer.


Hoezo dan ? Incognito zorgt er voor dat je gegeven op je eigen pc "niet" worde opgestaan.
Klik om te vergroten...
Lijkt er op dat ze klaar met je zijn..sorry.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ganggang💯 zei:
Lijkt er op dat ze klaar met je zijn..sorry.
Klik om te vergroten...
Ja zo ver was ook ook al.
Ff reviewe op trustpilot.
Kan ik er daar de screen bij zetten zodat ze de schuld niet op mij proberen te steken ?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou eerst even via de mail vragen waarom je Ip gebanned is. Wellicht is het een fout oid.
Hij antwoordde namelijk nog netjes met een voorstel je verzendkosten te vergoeden. Ik ga daarom nog niet uit van het kwade.

Geef ze nog eenmaal de kans zou ik zeggen. De vendoren die te vinden zijn op trustpilot zijn meestal wel te vertrouwen is mijn ervaring.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mezelf zei:
Ik zou eerst even via de mail vragen waarom je Ip gebanned is. Wellicht is het een fout oid.
Hij antwoordde namelijk nog netjes met een voorstel je verzendkosten te vergoeden. Ik ga daarom nog niet uit van het kwade.

Geef ze nog eenmaal de kans zou ik zeggen. De vendoren die te vinden zijn op trustpilot zijn meestal wel te vertrouwen is mijn ervaring.
Klik om te vergroten...
Ik heb al terug gemaild hoor.
Nog geen antwoord natuurlijk.
Ben wel geduldig hoor , kga er vanuit gescamed te zijn , zo niet , zo veel te beter :grin:

Mij ging het meer om de vaagheid.
Het moet volgens hem al aangekomen zijn bij me , maar in hun systeem sta ik nog in wacht (wat automatisch update na transactie icm een mail richting mij met goedkeuring van betaling en daarna een shippment mail , wat ik dus allemaal niet gekregen heb.)
Dus hij wil de verzendkosten terug betalen van een verzending die nooit verzonden geweest is.. 😂
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Belachelijk dat ze zomaar denken dit te kunnen maken.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Belachelijk dat ze zomaar denken dit te kunnen maken.
Klik om te vergroten...
Ze denken het niet alleen , ze doen het ook gewoon.
Ben aangesloten bij Test-Aankoop , nu niet bepaald een site om Test-Aankoop op te sture lijkt me..
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#20
inner_search zei:
Het moet volgens hem al aangekomen zijn bij me , maar in hun systeem sta ik nog in wacht (wat automatisch update na transactie icm een mail richting mij met goedkeuring van betaling en daarna een shippment mail , wat ik dus allemaal niet gekregen heb.)
Dus hij wil de verzendkosten terug betalen van een verzending die nooit verzonden geweest is.. 😂
Klik om te vergroten...
Ja dat is op zijn zachts gezegd wel merkwaardig ja :sweatsmile:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."