#1
Moest hem effe searchenAanpakken die lui vendors. Stuur anders Alberto Stegeman er op af!
Moest hem effe searchenAanpakken die lui vendors. Stuur anders Alberto Stegeman er op af!
Kan allemaal..Zou kunnen dat hij het gewoon in z'n eentje niet aankan en na je snelle maar wel meewerkende reactie, je gelijk weg heeft gedrukt. Probeer het anders na een maand nog eens vriendelijk. Misschien dat je excuses krijgt van een andere medewerker.
Ja dat speelt ook in men achterhoofd.Klopt, maar is tegenwoordig, afgezien van de huidige hectiek rondom Corona, een vaak gebruikte tactiek om van het 'gezeur' af te zijn. Zeker als ze ongelijk hebben.
Aanpakken die lui vendors. Stuur anders Alberto Stegeman er op af!Ja dat speelt ook in men achterhoofd.
Sta op 4g nu en kan me inloggen , hen gevraagd in de livechat waarom ik een ipban had met foto bij , persoon in kwestie is online , heeft men bericht gelezen.
Even wachten (Of lang..) op antwoord.
Bestelling staat nog altijd in wacht
Als je van het gezaag af wil zijn , zou ik de bestelling veranderen naar in proggres ofzo , dan denkt de klant dat je teminsten er iets aan doet![]()
Opzich, zijn programma's hebben een hoog tokkie/camping zender gehalte maar ze doen wel goede research.Moest hem effe searchengoede reporter?
Gezien de contekst lijkt het me heel goed mogelijk dat ze je bewust verband hebben om van je (in hun ogen) "gezeik" af te komen. Beschouw dit als verloren en zoek een betere vendor.Heb nu na 13 dagen men bestelling nog niet binnen.
Gezien de contekst lijkt het me heel goed mogelijk dat ze je bewust verband hebben om van je (in hun ogen) "gezeik" af te komen. Beschouw dit als verloren en zoek een betere vendor.
Als ik men phune op 4g zet kan ik er wel op inloggen , status nog altijd vanaf 10 maart op wacht en men berichten in de livechat zijn ook spoorloos ineens..Probeer het eens via een andere verbinding
Vpn is nie nodig.VPN gebruiken? Lijkt wel dat ze jou scammen ofwel gaat de site even down tot alle orders en vragen goed verwerkt zijn.
Hoezo dan ? Incognito zorgt er voor dat je gegeven op je eigen pc "niet" worde opgestaan.Meestal kun je via incognito alsnog kijken
Lijkt er op dat ze klaar met je zijn..sorry.Thx voor de reacties allemaal !
Dat was dus ook men eerste gedacht.
Het bedrag viel mee , maar geld is geld.
Dit was hun eerste en laatste reactie
Bekijk bijlage 5983
Dit als reactie gestuurd , vriendelijk toch?
Bekijk bijlage 5984
Als ik men phune op 4g zet kan ik er wel op inloggen , status nog altijd vanaf 10 maart op wacht en men berichten in de livechat zijn ook spoorloos ineens..
Andere wifiverbinding nog niet cheched maar als 4g is het duidelijk dat het om een echte thuisnetwerk ip ban gaat..
Vpn is nie nodig.
De site is niet down.
Ik kan zelfs met de pc tot het inlogscherm en alle "stuff" bekijken.
Maar vanaf ik in wil loggen krijg ik de melding ip ban.
En als de site even off gaat , zet het dan even bij die 1ne mail dat je verstuurd.
Dan weten je klanten ook wat meer.
Hoezo dan ? Incognito zorgt er voor dat je gegeven op je eigen pc "niet" worde opgestaan.
Ja zo ver was ook ook al.Lijkt er op dat ze klaar met je zijn..sorry.
Ik heb al terug gemaild hoor.Ik zou eerst even via de mail vragen waarom je Ip gebanned is. Wellicht is het een fout oid.
Hij antwoordde namelijk nog netjes met een voorstel je verzendkosten te vergoeden. Ik ga daarom nog niet uit van het kwade.
Geef ze nog eenmaal de kans zou ik zeggen. De vendoren die te vinden zijn op trustpilot zijn meestal wel te vertrouwen is mijn ervaring.
Ze denken het niet alleen , ze doen het ook gewoon.Belachelijk dat ze zomaar denken dit te kunnen maken.
Ja dat is op zijn zachts gezegd wel merkwaardig jaHet moet volgens hem al aangekomen zijn bij me , maar in hun systeem sta ik nog in wacht (wat automatisch update na transactie icm een mail richting mij met goedkeuring van betaling en daarna een shippment mail , wat ik dus allemaal niet gekregen heb.)
Dus hij wil de verzendkosten terug betalen van een verzending die nooit verzonden geweest is.. 😂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."