Volgens mij is die lijst met riskante pillen een lijst met XTC-pillen waar dus wat mee is
het zijn Pillen (kan dus vanalles zijn, XTC, 2c-b of weet ik veel wat nog meer) die werden aangeleverd en getest door het testcentrum en als ZEER ONVEILIG bestempeld zijn en waar dus voor wordt gewaarschuwd om die absoluut NIET te gebruiken:
bevat 2-broom-4,5- dimethoxyfenethylamine en nog andere onbekende stoffen. Dit is een 2C-B variant, waarvan niet bekend is wat de effecten en risico’s zijn. GEBRUIK WORDT AFGERADEN!
Deze blauwe mickey mouse pillen bevatten dus GEEN 2c-b (4-broom-2,5-dimethoxy-fenethylamine), maar in plaats daarvan dus 2-broom-4,5- dimethoxyfenethylamine. En een aantal andere onbekende stoffen.
En wat is die 2-broom-4,5- dimethoxyfenethylamine dan wel?
Ik kwam dit lijstje al een tijdje geleden tegen, en ben eens gaan googlen naar deze stof. Ik ben vrij goed in zoeken naar info op het internet, maar ik heb NIKS gevonden. Ik heb ook nog gevraagd aan RC-deskundige
@Jmths of die wist waarmee we hier van doen hebben, maar ook hij wist het niet.
En wat zijn die 'andere onbekende stoffen' dan? Niemand die het weet.
Het gaat hier dus om een mix van een geheel nieuwe stof waar niks over bekend is behalve de chemische structuur samen met andere onbekende stoffen waar helemaal niks over bekend is.
Er zijn wellicht meer dan 10.000 verschillende soorten pillen in omloop waarvan er dus 12 zijn die als zijnde 'ZEER GEVAARLIJK' bestempeld worden, en dit is er een van.
Mijn advies is om naar dat lijstje te luisteren en deze blauwe Mickey Mouse pilletjes weg te gooien. Want hiervoor testen ze dus pillen, om de gevaarlijke er tussenuit te halen en daar voor te waarschuwen.
Niet slikken dus deze krengen.