Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2CB blauwe mickey mouse.

2CB blauwe mickey mouse.

32 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke ik snap dit niet helemaal. De waarschuwing is goed, maar je moet gewoon je pillen laten testen. Ik heb al een halfjaar blauwe mickey mouse pillen in huis, netjes getest en kwam uit dat er ongeveer 12mg 2cb in zit. Niks vervuild.

Dus vooral de pillen die je zelf hebt laten testen. Zonde om weg te gooien en zonde om iets te nemen als je niet zeker bent wat het is.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#2
JanDeBrandweerman zei:
... deze minimaal 20 milligram 2-CB zou moeten bevatten. Uiteindelijk geslikt en niks gevoeld. Vervolgens gelezen dat 2-CB niet bij iedereen oraal werkt, en dat nasale toediening effectiever is, of sommige mensen hoge doseringen nodig hebben.
Klik om te vergroten...

Doseringen per persoon verschilt wel wat maar dat het bij de een niet oraal werkt en bij de ander niet heb ik nog nooit van gehoord. Denk dat iedereen 20mg ook wel zou voelen. Als je ze niet hebt laten testen denk ik eerder dat er wat anders in zat of veel minder dan 20mg. Als ze niet getest zijn is het iig allemaal speculatie.
D
Dyon123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb 2C-B geregeld voor mijn vriendin. Het bleek om Mickey Mouse te gaan, klein en blauw. Na alles nagekeken ye hebben op het internet is ze te bang geworden om deze te gebruiken.. Is dat terecht of is er al meer informatie over?
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is terecht, je weet het gewoon niet als je ze niet laat testen. 2-CB is ook veel vaker niet wat het is of vervuild dan XTC. Ik had er ook een die nagemaakt was van een bekende pil en niet goed was.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dyon123 zei:
Ik heb 2C-B geregeld voor mijn vriendin. Het bleek om Mickey Mouse te gaan, klein en blauw. Na alles nagekeken ye hebben op het internet is ze te bang geworden om deze te gebruiken.. Is dat terecht of is er al meer informatie over?
Klik om te vergroten...
Niet nemen en laten testen zodra het weer kan of gewoon weggooien.
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#6
6-BR-DMPEA wordt het toch ook wel genoemd? Tenminste dat staat hier bij onzuiverheden 2C-B. Ook 2C-B-FLY wordt daar genoemd trouwens. Wat gewoon goeie shit is, ook al veel over te vinden.

Dat is dan weer 8-bromo-2,3,6,7-benzo-dihydro-difuran-ethylamine

Ook de Safe & Sound maakte al melding van die 2-broom-4,5-dimethoxyfenethylamine trouwens. Trouwens Reddit al 10 maanden eerder.

Staat het hele lijstje nog eens genoemd. Mensen schijnen niet veel te voelen. Met andere woorden, niet gelijk levensgevaarlijk. Dus of je hebt de goede, of je voelt niet veel. Gewoon een kok ergens verkeerde afslag genomen. Beste wat je kan doen is als je 1 van die pillen hieronder beschreven hebt, bewaren, en als de testservice weer open is, laten testen.

  • silver/gray Mojo Jojo
  • gold/brown Mojo Jojo
  • blue Mickey Mouse
  • purple Mickey Mouse
  • gold/brown Mickey Mouse
  • green Mercedes
  • pink/redish/bronze Maybach
  • pink/redish Cornetto
  • yellow duck
Stay safe.

Links:

  • Fake 2C-B Mickey Mouse (blue) detected by “Drogart” in Slovenia [https://mindzone.info/aktuelles/warnung-achtung-vermeintliche-2c-b-pille-mit-2-br-45-dmpea/]
  • Fake 2C-B Mickey Mouse (purple) detected by “Saferparty” in Switzerland [https://mindzone.info/aktuelles/akt...klarierte-pille-mit-2-br-45-dmpea-statt-2c-b/]
  • Fake 2C-B results/list of dangerous pills by Trimbos Institut in the Netherlands [https://ti-redalert.e-dev.nl/api/index.cfm?act=print.doc (pink/redish Cornetto, pink/redish Maybach, green Mercedes, silver/gray Mojo Jojo, gold/brown Mojo Jojo, blue Mickey Mouse, yellow duck)]
  • Fake 2C-B results/monthly warnings by ChEckiT in Austria [https://checkit.wien/media/Checkit_Warnungen_0519-1.pdf (purple Mickey Mouse) / https://checkit.wien/media/Checkit_Warnungen_0519_Teil2.pdf (gold/brown Mojo Jojo)]
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb pillen uit deze bovenstaande lijst gebruikt en ze deden prima hun werk. Vermoedelijk een bijsynthese product wat inactief is. Verstandig is anders. :)
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Er kan vanaf 23 april weer getest worden trouwens. Op afspraak is Jellinek is weer open, en in Roermond (Van Gogh) zijn ze ook weer open gegaan. Er moet nu wel een determinatie formulier ingevuld worden. Terminators unite!
A
AmandabolkLid
01-01-2024, 00:00
#9
hey allemaal,

Zojuist 4 2CB opgehaald -> blauwe Mickey Mouse. Allemaal leuk en veel zin in. Toch even op snel opgezocht en kwam al snel op deze lijst:

https://www.drugsredalert.nl/api/index.cfm?act=print.doc

Wat ik eruit kan halen is dat deze pil als riskant wordt aangeschreven omdat de Effecten/risico’s ervan niet bekend zijn. Ergens schrik je toch als je ze op deze lijst ziet staan.

Heeft iemand van jullie ervaring met deze pil of met hoe het werkt met deze lijst, is het omdat het nieuwe pillen zijn en ze nog niks weten of omdat er echt wat aan de hand mee is?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgens mij is die lijst met riskante pillen een lijst met XTC-pillen waar dus wat mee is. En dat dit dus een 2CB-pil is en geen XTC zoals mensen verwachten. Maar correct me if I'm wrong.

Maar als jij hem als 2CB hebt gekocht en dat dus weet dan is het dus een ander verhaal. En met de meeste research chemicals is sowieso weinig onderzoek gedaan nog, vandaar dat die dus riskanter zijn dan reguliere drugs waar meer over bekend is. Met RC's ben je toch een beetje je eigen proefpersoon. Of je dat aan durft moet je zelf afwegen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Volgens mij is die lijst met riskante pillen een lijst met XTC-pillen waar dus wat mee is
Klik om te vergroten...
het zijn Pillen (kan dus vanalles zijn, XTC, 2c-b of weet ik veel wat nog meer) die werden aangeleverd en getest door het testcentrum en als ZEER ONVEILIG bestempeld zijn en waar dus voor wordt gewaarschuwd om die absoluut NIET te gebruiken:
bevat 2-broom-4,5- dimethoxyfenethylamine en nog andere onbekende stoffen. Dit is een 2C-B variant, waarvan niet bekend is wat de effecten en risico’s zijn. GEBRUIK WORDT AFGERADEN!

Deze blauwe mickey mouse pillen bevatten dus GEEN 2c-b (4-broom-2,5-dimethoxy-fenethylamine), maar in plaats daarvan dus 2-broom-4,5- dimethoxyfenethylamine. En een aantal andere onbekende stoffen.

En wat is die 2-broom-4,5- dimethoxyfenethylamine dan wel?

Ik kwam dit lijstje al een tijdje geleden tegen, en ben eens gaan googlen naar deze stof. Ik ben vrij goed in zoeken naar info op het internet, maar ik heb NIKS gevonden. Ik heb ook nog gevraagd aan RC-deskundige @Jmths of die wist waarmee we hier van doen hebben, maar ook hij wist het niet.

En wat zijn die 'andere onbekende stoffen' dan? Niemand die het weet.

Het gaat hier dus om een mix van een geheel nieuwe stof waar niks over bekend is behalve de chemische structuur samen met andere onbekende stoffen waar helemaal niks over bekend is.

Er zijn wellicht meer dan 10.000 verschillende soorten pillen in omloop waarvan er dus 12 zijn die als zijnde 'ZEER GEVAARLIJK' bestempeld worden, en dit is er een van.

Mijn advies is om naar dat lijstje te luisteren en deze blauwe Mickey Mouse pilletjes weg te gooien. Want hiervoor testen ze dus pillen, om de gevaarlijke er tussenuit te halen en daar voor te waarschuwen.

Niet slikken dus deze krengen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zonder laten testen weet je sowieso niet wat er in je pillen zit en hoeveel. Zo een site om te vergelijken zegt ook niks. Pillen worden nagemaakt, herdrukt met een standaar te koop zijnde pillenperser. Elke gek kan een logo namaken en er toch een heel andere stof in proppen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
@De Dunne
Daar ben ik het in dit geval niet mee eens.
Zo een site om te vergelijken zegt ook niks.
Klik om te vergroten...
Het gaat hier niet zo maar om een site, het is de site van het TESTCENTRUM, en HET BETREFT DE LIJST VAN HET TESTCENTRUM MET DAAROM DE PILLEN DIE ALS ZEER GEVAARLIJK BESTEMPELD ZIJN! Deze lijst die op de site van het testcentrum staat zegt dus wel degelijk iets.

En dan zou ik in dit geval dat advies maar gewoon overnemen en de kans dat het een andere batch en stof zou kunnen zijn negeren.

METEEN WEGGOOIEN DUS!

Veiligheid voor alles!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."