#1
U leest, wat u wil lezen heren ![:wink:]()
Als je het niet laat testen weet je dat niet.Hallo Jari,
Ik ben zelf behoorlijk bekend met 3mmc. Gebruik het nu al meer dan een jaar, altijd snuiven. Heb het vaak zelf besteld maar ook wel eens bij de dealer gehaald. Het spul dat je bij de dealer krijgt is vrijwel altijd hetzelfde als dat je het zelf besteld online. Je krijgt bijna altijd als je het online besteld , of bij de dealer kristallen. Stamp dit heel goed fijn, dit moet je echt goed doen, daarna kun je dit snuiven. Brengt natuurlijk wel risico’s met je mee . Maar het antwoord op je vraag is ja
drugsforum.nl
Ja ik had de site erbij gezet omdat er best veel zijn en graag zeker wil weten dat het van die site goed is voor eigen gebruikVoorwaarden en regels
Je dient akkoord te gaan met deze voorwaarden en regels voordat je de site gebruikt.drugsforum.nl
Nog 1 keer dan! Alsjeblieft hoor!
Je kunt niet lezen denk ik? Vendors delen mag niet hier dus bericht aanpassen. Anders volgt er een ban.Ja ik had de site erbij gezet omdat er best veel zijn en graag zeker wil weten dat het van die site goed is voor eigen gebruik
Als je zeker wil weten of je 3-MMC kristallen hebt en verder niks erin, dan zul je een afspraak moeten maken bij een testpunt om je 3-MMC te laten testen.
Voor zover als Ik weet is 3mmc snuiven niet super effectief.
Ik zou het gewoon oraal doen
Had altijd gehoord dat het minder goed werkt als snuiven.3MMC snuiven is even super effectief als 4 MMC....Maar je mag niet hetzelfde resultaat verwachten.
3mmc snuiven doet wel tering pijn trouwens.
Maak je niet zo druk of je het nou snuift, bomt of drinkt, het zijn minimale verschillen. Geniet ervan!
Ik vind het wel degelijk verschillend, ten nadele van snuiven. Het is ranzig in je neus en bezorgt velen veel meer craving, wat het riskanter maakt, dus dat nadeel wil je liever niet teveel boosten. Het goedje is sowieso al vrij verslavend, naar het schijnt. Persoonlijk vind ik de werking van 3-MMC en dan vooral de serotonine-trekjes relatief erg subtiel. Oraal al, maar bij snuiven valt het bij mij al helemaal weg. Dan is het meer een snel speed-roesje. Moet wel zeggen dat ik dit (snuiven) niet op hoge doseringen heb geprobeerd omdat ik het niet de moeite waard vond. Het kan alleen handig zijn als je een korte oppepper wilt.
Ik zou oraal aanraden, capsule of bommetje. Het effect is dan meer compleet en het is een veiligere optie.
Wat jij minimale verschillen vind zeg. Met 3mmc snuiven is de piek na 1,5 uur voorbij. Met een bommetje is de inwerktijd wat langer, de piek wat lager, maar werkt wel veel langer door.Maak je niet zo druk of je het nou snuift, bomt of drinkt, het zijn minimale verschillen. Geniet ervan!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."