#1
Wat je ook kiest, sowieso laten testen. Ik had laatst microdots van een bekende vendor (geen 1P-LSD maar vergelijkbaar) en daar zaten 4(!) onbekende stoffen in maar niet de stof die ik dacht te kopen.
Hoe weet je dit?Eens met @Albertospaghetti. Ik heb de microdots en zelfs dan is de marge 2mcg per dot.
uh, mischien praat ik mijn mond voorbij hoor, maar als ik microdots 1P-LSD bestel, staat erbij dat het 8a10 uq is.Hoe weet je dit?
Ja, zeggen ze. Maar je kunt verkopers niet zomaar op hun blauwe ogen geloven. Vooral niet in zo'n shady business als de rc-wereld. En zeker niet als het om zulke lage hoeveelheden gaat, die ook nog eens niet door een lab gecheckt kan worden want er is geen geaccepteerde referentiestandaard voor 1P-LSD, wat het heel lastig maakt om het te kwantificeren.uh, mischien praat ik mijn mond voorbij hoor, maar als ik microdots 1P-LSD bestel, staat erbij dat het 8a10 uq is.
Klopt, daar heb je helemaal gelijk in. (in dat geloven van vendors)Ja, zeggen ze. Maar je kunt verkopers niet zomaar op hun blauwe ogen geloven. Vooral niet in zo'n shady business als de rc-wereld. En zeker niet als het om zulke lage hoeveelheden gaat, die ook nog eens niet door een lab gecheckt kan worden want er is geen geaccepteerde referentiestandaard voor 1P-LSD, wat het heel lastig maakt om het te kwantificeren.
Ah zo, Wat ik te horen kreeg dat ik het zoizo in kan leveren, dat ze het testen als gewone LSD. De hoeveelheid uq die erop zit was me inderdaad niet helemaal duidelijk of ze dat nou te weten kunnen komen of niet.Ze kunnen testen óf het 1P-LSD is, maar niet hoeveel.
Als je binnenkomt dan krijg je eerst een vriendelijk gesprek en een lolly (als je zin hebt) en dan kun je je sample uit je broekzak halen. Ze stellen dan wat vragen over wat je denkt dat het is, in welke woonplaats je het hebt gekocht en voor hoeveel. Vervolgens doen ze een druppeltest met marquis reagens om te zien of het een onverwachte reactie geeft. Daarna wordt besloten of de sample kan worden opgestuurd naar het lab. Dat duurt ongeveer een week. Elke donderdag kun je vanaf 17.00 uur bellen voor de uitslag. Dan kan er verteld worden of her 1P-LSD is of een (mengsel van verschillende) andere drug(s).Ah zo, Wat ik te horen kreeg dat ik het zoizo in kan leveren, dat ze het testen als gewone LSD. De hoeveelheid uq die erop zit was me inderdaad niet helemaal duidelijk of ze dat nou te weten kunnen komen of niet.
Even offtopic: goed voornemen: weet nu een beetje hoe het in zn gang gaat om drugs te testen. Ik ga volgende week gewoon met een Zegel 1P-lsd en wat microdots er naar toe. Maar erachter komen hoeveel uq het is doe je dan niet?
www.changingperspective.info
ja klop,Ga je naar het nieuwe testpunt in Goes om je drugs te laten testen?
Doe Leo dan even de groeten. En bedank hem nog maar even, want hij heeft jarenlang keihard geknokt om dat testpunt daar te krijgen![]()
Haha jawel, was maar een grapjeja klop,afgelopen donderdag geweest. Dus als ik tegen Leo zeg: nog de groetjes van Neo-Shulginist, wordt ik niet vreemd aangekeken?
Is ook zo. Ik bedoel meer wat op het pakje staat. Iig werkt het bij mij wel zoals het zou moeten. Maar natuurlijk wordt er gesjoemeld. Niet alleen bij de wat shady businesses, maar Douwe Egberts had jarenlang standaard minder koffie in de pads. LOL.Ja, zeggen ze. Maar je kunt verkopers niet zomaar op hun blauwe ogen geloven. Vooral niet in zo'n shady business als de rc-wereld. En zeker niet als het om zulke lage hoeveelheden gaat, die ook nog eens niet door een lab gecheckt kan worden want er is geen geaccepteerde referentiestandaard voor 1P-LSD, wat het heel lastig maakt om het te kwantificeren.
Wat je ook kiest, sowieso laten testen. Ik had laatst microdots van een bekende vendor (geen 1P-LSD maar vergelijkbaar) en daar zaten 4(!) onbekende stoffen in maar niet de stof die ik dacht te kopen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."