Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1P LSD blotters of dots

1P LSD blotters of dots

20 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
Neo-Shulginist zei:
Ze kunnen testen óf het 1P-LSD is, maar niet hoeveel.
Klik om te vergroten...
Ah zo, Wat ik te horen kreeg dat ik het zoizo in kan leveren, dat ze het testen als gewone LSD. De hoeveelheid uq die erop zit was me inderdaad niet helemaal duidelijk of ze dat nou te weten kunnen komen of niet.

Even offtopic: goed voornemen: weet nu een beetje hoe het in zn gang gaat om drugs te testen. Ik ga volgende week gewoon met een Zegel 1P-lsd en wat microdots er naar toe. Maar erachter komen hoeveel uq het is doe je dan niet?
N
Neo-ShulginistLid
Zeelanddude zei:
Ah zo, Wat ik te horen kreeg dat ik het zoizo in kan leveren, dat ze het testen als gewone LSD. De hoeveelheid uq die erop zit was me inderdaad niet helemaal duidelijk of ze dat nou te weten kunnen komen of niet.

Even offtopic: goed voornemen: weet nu een beetje hoe het in zn gang gaat om drugs te testen. Ik ga volgende week gewoon met een Zegel 1P-lsd en wat microdots er naar toe. Maar erachter komen hoeveel uq het is doe je dan niet?
Klik om te vergroten...
Als je binnenkomt dan krijg je eerst een vriendelijk gesprek en een lolly (als je zin hebt) en dan kun je je sample uit je broekzak halen. Ze stellen dan wat vragen over wat je denkt dat het is, in welke woonplaats je het hebt gekocht en voor hoeveel. Vervolgens doen ze een druppeltest met marquis reagens om te zien of het een onverwachte reactie geeft. Daarna wordt besloten of de sample kan worden opgestuurd naar het lab. Dat duurt ongeveer een week. Elke donderdag kun je vanaf 17.00 uur bellen voor de uitslag. Dan kan er verteld worden of her 1P-LSD is of een (mengsel van verschillende) andere drug(s).

Van ongeveer 10 middelen kan ook gezegd worden hoe sterk het is / hoeveel je hebt. Maar dat kan niet van alle middelen, omdat dat heel duur is en omdat er voor zo'n test referentiemateriaal nodig is, wat je niet zomaar kunt kopen.
Daarom worden middelen zoals MDMA, speed, coke, GHB wel gekwantificeerd maar 1P-LSD niet.

www.changingperspective.info

Hoe werkt de Nederlandse testservice? - Changing Perspective

In Nederland is drugs testen toegestaan en wereldwijd is er steeds meer aandacht voor. Hoe werkt het testen nou precies? En waarom mag dat in Nederland?
www.changingperspective.info www.changingperspective.info
N
Neo-ShulginistLid
Ga je naar het nieuwe testpunt in Goes om je drugs te laten testen?
Doe Leo dan even de groeten. En bedank hem nog maar even, want hij heeft jarenlang keihard geknokt om dat testpunt daar te krijgen :wink:
Z
ZeelanddudeLid
Neo-Shulginist zei:
Ga je naar het nieuwe testpunt in Goes om je drugs te laten testen?
Doe Leo dan even de groeten. En bedank hem nog maar even, want hij heeft jarenlang keihard geknokt om dat testpunt daar te krijgen :wink:
Klik om te vergroten...
ja klop, :) afgelopen donderdag geweest. Dus als ik tegen Leo zeg: nog de groetjes van Neo-Shulginist, wordt ik niet vreemd aangekeken?
N
Neo-ShulginistLid
Zeelanddude zei:
ja klop, :) afgelopen donderdag geweest. Dus als ik tegen Leo zeg: nog de groetjes van Neo-Shulginist, wordt ik niet vreemd aangekeken?
Klik om te vergroten...
Haha jawel, was maar een grapje :wink:
P
PortobelloLid
Neo-Shulginist zei:
Ja, zeggen ze. Maar je kunt verkopers niet zomaar op hun blauwe ogen geloven. Vooral niet in zo'n shady business als de rc-wereld. En zeker niet als het om zulke lage hoeveelheden gaat, die ook nog eens niet door een lab gecheckt kan worden want er is geen geaccepteerde referentiestandaard voor 1P-LSD, wat het heel lastig maakt om het te kwantificeren.
Klik om te vergroten...
Is ook zo. Ik bedoel meer wat op het pakje staat. Iig werkt het bij mij wel zoals het zou moeten. Maar natuurlijk wordt er gesjoemeld. Niet alleen bij de wat shady businesses, maar Douwe Egberts had jarenlang standaard minder koffie in de pads. LOL.

Waar geld is...en ik ben zelf daar ook geen heilige in verder en naïef al helemaal niet. Maar goed, zolang het werkt zoals het moet is het OK en ja natuurlijk betaal je veel te veel voor die dots of voor welke RC dan ook. Kost totaal niets om te maken.

Maar je betaalt ook te veel voor shampoo, zeep, boter, eieren...
L
LiefhebbertLid
Zijn de mensen hier er zich van bewust dat er een miljoen microgrammen in één gram zitten.
Bij microdosering is het wel belangrijk dat het klopt en je niet loop te trippen op je werk.
Bij een echte trip vind ik het niet boeiend, die neem je omdat je wil trippen, mijn ervaring is dat een hogere dosis wat langer duurt en giftig is het niet.
M
MegadudeLid
Ik heb zowel 1P-LSD blotters als 1cP-LSD dots gehad. Die dots zijn iets hoger gedoseerd 150 mcg ipv 100 mcg. Ja, als je 1,5 blotter neemt zit je er ook aan. Vind blotters iets handiger in gebruik (die dots laat je sneller vallen, zijn echt klein). Alleen die blotters wijken inderdaad soms iets af qua werking.
C
ChillaxLid
Neo-Shulginist zei:
Wat je ook kiest, sowieso laten testen. Ik had laatst microdots van een bekende vendor (geen 1P-LSD maar vergelijkbaar) en daar zaten 4(!) onbekende stoffen in maar niet de stof die ik dacht te kopen.
Klik om te vergroten...

Als je uiteindelijk ergens getest hebt en dat was goed... En je besluit later weer hetzelfde te kopen bij dezelfde verkoper en dat ziet er precies hetzelfde uit, ga je het dan weer opnieuw testen? Ik test best veel maar het kost me steeds minstens 1,5 uur. Woon niet in de buurt en het is er altijd druk. Ik koop in de regel wel een batch van meerdere stuks, maar toch ook geen tientallen zodat ik nooit meer opnieuw hoeft te kopen. De verleiding om dan de tweede keer niet opnieuw te testen is toch groot. Op de een of andere manier vertrouw ik een winkel/webshop ook meer dan een normale dealer omdat het een bedrijf is, maar dat slaat natuurlijk nergens op.

Jammer dat je het niet kunt opsturen en dan bellen...
S
Space cadetLid
Nu 3 keer 1P-LSD gedaan van de bekende vendor. Maxi dots van 150 en micro dots van 10 om mee te doseren. Tot nu per trip 170 gedaan en dat beviel perfect. Lekker de natuur in, ongeveer 10 uur lang spacen. Rustige come up, na ongeveer 1,5 lekker in de trip.
R
Raw StylerLid
Ik ga weer is een keer wat RC's bestellen voor wat onderzoeks doeleinde.

Heeft er hier iemand ervaring met het gebruik van 1P LSD blotters zowel als Dots?
Die mij kan vertellen of er hier enig verschil in zit ?
Zoals welke sneller opkomt? Of langer duurt? Of de voorkeur naar uitgaat (uitgaande van dezelfde dosering)

En wat is eigenlijk het verschil tussen dots en pellets?
A
AlbertospaghettiLid
Botters en dots bevatten uiteraard allebei dezelfde stof. 1p lsd. Dots zijn iets nauwkeuriger af te meten dan botters, omdat de druppel op het papier niet goed verdeeld kan zijn. Als je sabbelt op een dot zal 't wat langer duren voordat ie opgelost is maar het zal wel werken, want het wordt gewoon opgenomen door je mondslijmvlies. Voor zowel dots als botters geld dat het ongeveer een half uur tot een uur kan duren voordat je maag de substantie verwerkt.
F
FyrckantLid
Een beetje professionele blotter sheet producent (zoals RC vendors) druppelt niet maar maakt “badjes” waar de sheet in gedrenkt wordt. Dus de verdeling is gewoon evenredig. Verder is het veel eenvoudiger te doseren met een schaar. Zo’n pellet/dot is altijd 150ug en niet makkelijk te delen.
R
Raw StylerLid
Top, tnx!
P
PortobelloLid
Eens met @Albertospaghetti. Ik heb de microdots en zelfs dan is de marge 2mcg per dot. Maar alsnog denk ik dat het beter is dan de blotters omdat het inderdaad niet altijd evenredig is verdeeld en we het hebben over echt heeeeel kleine hoeveelheden.

Verschil pellets en pillen: geen, behalve de semantiek. Pellets is een manier om te zeggen "we verkopen géén pillen". Het zijn gewoon pillen. Zelfde als macrodot LSD van 150mcg, is een pil. Wordt aangeboden als macrodot.

Creatief pilhouden :blush:
N
Neo-ShulginistLid
Wat je ook kiest, sowieso laten testen. Ik had laatst microdots van een bekende vendor (geen 1P-LSD maar vergelijkbaar) en daar zaten 4(!) onbekende stoffen in maar niet de stof die ik dacht te kopen.
N
Neo-ShulginistLid
Portobello zei:
Eens met @Albertospaghetti. Ik heb de microdots en zelfs dan is de marge 2mcg per dot.
Klik om te vergroten...
Hoe weet je dit?
Z
ZeelanddudeLid
Neo-Shulginist zei:
Hoe weet je dit?
Klik om te vergroten...
uh, mischien praat ik mijn mond voorbij hoor, maar als ik microdots 1P-LSD bestel, staat erbij dat het 8a10 uq is.
N
Neo-ShulginistLid
Zeelanddude zei:
uh, mischien praat ik mijn mond voorbij hoor, maar als ik microdots 1P-LSD bestel, staat erbij dat het 8a10 uq is.
Klik om te vergroten...
Ja, zeggen ze. Maar je kunt verkopers niet zomaar op hun blauwe ogen geloven. Vooral niet in zo'n shady business als de rc-wereld. En zeker niet als het om zulke lage hoeveelheden gaat, die ook nog eens niet door een lab gecheckt kan worden want er is geen geaccepteerde referentiestandaard voor 1P-LSD, wat het heel lastig maakt om het te kwantificeren.
Z
ZeelanddudeLid
Neo-Shulginist zei:
Klik om te vergroten...
Klopt, daar heb je helemaal gelijk in. (in dat geloven van vendors)
Over die referentiestandaard voor 1p-lsd, daar heb ik afgelopen donderdag naar gevraag bij het testcentum en daar vertelde ze me dat ik 1P-LSD gewoon in mag leveren en dat ze die dan op dezelfde manier testen als gewone LSD.
Of het waar is/mogenlijk is? Dat weet ik niet maar dat is wat mij verteld is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."