Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-CMC Wie heeft hier ervaring mee?

4-CMC Wie heeft hier ervaring mee?

24 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
W
Wijsneus1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Toch ben ik erg benieuwd naar alle RC op 4-MMc/Mephedrone. Dit omdat de 4-MMC/Mephedrone eigenlijk nergens meer te krijgen zijn.
Nu vind ik 3-MMC echt te mild, en ik hou juist van het geestelijke effect/spacende effect wat 4-MMC zou hebben in tegenstelling tot de stimulerende en lichamelijke effecten van 3-MMC.
Ik denk zelf dat ik wel eens 4-CMC heb gehad, alleen werd dat toen wel gesnoven. Branden doet het wel, maar ach. Consequenties
Ik wil wel graag zeker weten hoe en wat, voordat ik het neem!
d
dnmsurferLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is een stuk meer gericht op serotonine. Ik vond het een beetje op mephedrone lijken zonder de energy en horn.

Denk dat 3mmc met 4-cmc als combi best op mephedrone lijkt. 4-cmc heeft ook geen craving en is dus ook veel beter onder controle te houden als mephedrone. En het is lekker cheap.

En als je goed zoekt is 4-mmc ook gewoon te vinden.

Ik weet niet wat voor doseringen je gewend bent, maar ik zit meestal aan het plafond van de tripsit dosering ranges. Ik zou iets lager starten dan normaal (zoals bij iedere nieuwe drug) en langzaam opbouwen naar je sweet spot.

Zelf doe ik er meestal 20-25% bij.

Meeste mephedrone analogen zijn beste in combi.

3cmc met 4cmc is een goede. Zelfde geld voor 3mmc-met 4-cmc. De rest van de cathinones (behalve Methylone) zijn allemaal troep.

Maar methylone is echt helemaal lastig te vinden. Tot nu toe alleen slappe aftreksel gekregen. Toch apart gezien in Amerika bijna alle mdma stiekem methylone is xD

Anyway die 2 combies zijn gewoon legaal verkrijgbaar en mild genoeg. Maar start niet te hoog. Safety first :)
W
Wijsneus1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Aaah kijk super thanks! Hier heb ik wat aan
P
Peter75Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar dosering en jouw ervaring.
K
Kbsa420Lid
01-01-2024, 00:00
#5
dnmsurfer zei:
Het is een stuk meer gericht op serotonine. Ik vond het een beetje op mephedrone lijken zonder de energy en horn.

Denk dat 3mmc met 4-cmc als combi best op mephedrone lijkt. 4-cmc heeft ook geen craving en is dus ook veel beter onder controle te houden als mephedrone. En het is lekker cheap.

En als je goed zoekt is 4-mmc ook gewoon te vinden.

Ik weet niet wat voor doseringen je gewend bent, maar ik zit meestal aan het plafond van de tripsit dosering ranges. Ik zou iets lager starten dan normaal (zoals bij iedere nieuwe drug) en langzaam opbouwen naar je sweet spot.

Zelf doe ik er meestal 20-25% bij.

Meeste mephedrone analogen zijn beste in combi.

3cmc met 4cmc is een goede. Zelfde geld voor 3mmc-met 4-cmc. De rest van de cathinones (behalve Methylone) zijn allemaal troep.

Maar methylone is echt helemaal lastig te vinden. Tot nu toe alleen slappe aftreksel gekregen. Toch apart gezien in Amerika bijna alle mdma stiekem methylone is xD

Anyway die 2 combies zijn gewoon legaal verkrijgbaar en mild genoeg. Maar start niet te hoog. Safety first :)
Klik om te vergroten...
D

Aan welke verhoudingen zou je moeten denken? Eerst de 3mmc of de 4cmc of juist tegelijkertijd? Ga het volgende keer eens proberen
d
dnmsurferLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon tegelijk. 40 procent 3mmc en 60 % 4cmc:grin:
K
Kbsa420Lid
01-01-2024, 00:00
#7
dnmsurfer zei:
gewoon tegelijk. 40 procent 3mmc en 60 % 4cmc:grin:
Klik om te vergroten...

Prima combinatie inderdaad, thanks!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ikzelf zou liver geen 4cmc doen tot bewezen is dat het geen 4-ca gevaletje is.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar als je meer wil weten: de World Health Organization (WHO) heeft afgelopen oktober een risk assessment gepubliceerd van 4-CMC waarin wordt ingegaan op de effecten en risico's.

https://www.who.int/medicines/access/controlled-substances/Final_4-CMC.PDF?ua=1
d
dnmsurferLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kbsa420 zei:
Prima combinatie inderdaad, thanks!
Klik om te vergroten...

Al gedaan? Hoe was het en welke dosering heb je gedaan mg per stuk? Ben zelf aan twijfelen over dosering voor dance valley :grin:
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik meen ergens gelezen te hebben dat 4-cmc enorm neurotoxisch is.
d
dnmsurferLid
01-01-2024, 00:00
#12
F.E.A.R. zei:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat 4-cmc enorm neurotoxisch is.
Klik om te vergroten...

4-CA is zeer neurotoxisch en hierdoor is de theorie dat 4-CMC dit ook zou zijn vanwege de gelijkenis in structuur. Heb te weinig verstand van chemie om hier iets zinnigs over te zeggen, maar volgens tripsit.com is dit onbekend en is er geen bewijs voor of tegen. Alleen anekdotes van user reports.
m
mod4funLid
01-01-2024, 00:00
#13
F.E.A.R. zei:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat 4-cmc enorm neurotoxisch is.
Klik om te vergroten...
Correct. Het is een erg leuk stofje om een paar keer te doen, geniet ervan. Maar het is erg moeilijk om jezelf te stoppen en hiervan niet meer bij te pakken.
Voordat je het weet blij je in die 'loop' hangen.

Op lange termijn, dan ben je er zeker van dat je je lichaam (en geest) naar de kloten helpt.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is het niet Zo, dat eigenlijk ieder langdurig, en met hoge doseringen rc gebruik, sowieso leidt tot het naar de testikelen voeren van e l k lichaam en e l k e geest, zo vraag ik me af...
Voorts , typisch is wel het feit dat de heer Alexander Shulgin a. om zijn boeken te kunnen schrijven, en b. plús zo ontzettend veel rc's te ontwerpen, zelf wellicht schade moet hebben opgelopen??
Zo ontzettend voorzichtig, ( en wellicht volkomen terecht!! ) wordt er met info en dosis vernoeming omgegaan!
C
ChembearLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik wist niet dat je geen website hier mocht zetten. Of valt dat dan onder dealen? Dan mijn excuus dat was niet de bedoelin.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Chembear regel 1 overtreden. Lees de forumregels. Dit kost je een ban. Read please!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Chembear zei:
Ik bestel het hier:

* knip *
Klik om te vergroten...

Dit mag niet inderdaad. Waarschuwing dus, de volgende keer is wel een ban. Lees de forumregels zoals gezegd.
C
ChembearLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ohh sorry,
f
fijnweekendjefunLid
01-01-2024, 00:00
#19
dnmsurfer zei:
Het is een stuk meer gericht op serotonine. Ik vond het een beetje op mephedrone lijken zonder de energy en horn.

Denk dat 3mmc met 4-cmc als combi best op mephedrone lijkt. 4-cmc heeft ook geen craving en is dus ook veel beter onder controle te houden als mephedrone. En het is lekker cheap.

En als je goed zoekt is 4-mmc ook gewoon te vinden.

Ik weet niet wat voor doseringen je gewend bent, maar ik zit meestal aan het plafond van de tripsit dosering ranges. Ik zou iets lager starten dan normaal (zoals bij iedere nieuwe drug) en langzaam opbouwen naar je sweet spot.

Zelf doe ik er meestal 20-25% bij.

Meeste mephedrone analogen zijn beste in combi.

3cmc met 4cmc is een goede. Zelfde geld voor 3mmc-met 4-cmc. De rest van de cathinones (behalve Methylone) zijn allemaal troep.

Maar methylone is echt helemaal lastig te vinden. Tot nu toe alleen slappe aftreksel gekregen. Toch apart gezien in Amerika bijna alle mdma stiekem methylone is xD

Anyway die 2 combies zijn gewoon legaal verkrijgbaar en mild genoeg. Maar start niet te hoog. Safety first :)
[/QUOTE
HI3mmc heb ik ervaring , mr i, wil graag weten hoe je de mengeling met 4cmc inneemt, ?? kan je het mengen en gewoon insnuiven ? of gewoon mengen in water ?
Klik om te vergroten...
f
fijnweekendjefunLid
01-01-2024, 00:00
#20
hi , sta op punt om 3mmc en 4cmc te bestellen , hoe kan h-^je de 2 het beste mengen ? hoe gebruik jet het ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."