Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1P-LSD zegel ontvangen, maar hoe gebruiken?

1P-LSD zegel ontvangen, maar hoe gebruiken?

21 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ah oké ja dan is de zegel oplossen wel de beste manier maar daar heb ik verder geen verstand van.
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste leden,

ik heb een 1P-LSD zegel ontvangen van 100mcg. Nu weet ik er weinig vanaf. Klopt het dat ik het zegel niet mag aanraken met mijn vingers? En ik had gelezen dat de LSD mogelijk niet gelijkmatig verdeeld is over de zegel. Kunnen jullie me uitleggen hoe ik het best kan doseren? Want ik zou de eerste keer zeker niet hoger dan 20mcg willen gaan.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Naar mijn weten kan lsd door de huid opgenomen worden ja. Niet teveel aanzitten maar je kan het wel gewoon beetpakken hoor.
Wat wil je eigenlijk? Microdoseren of trippen?
Als je wilt trippen lijkt me 20mcg een teleurstellende ervaring.
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ondertussen gelezen dat je de zegel kunt oplossen in 90ml gedistilleerd water en 10ml zuivere ethanol. Maar dan heb ik nog steeds volgende vragen:
hoelang moet de zegel in de oplossing liggen?
hoelang bewaart zo een oplossing in de frigo als het in een donker glazen flesje zit?
Waar koop je zuivere ethanol en zijn er alternatieven? Wat als je er wat sterke drank bij giet? Is dat ook goed of is dit gewoon een ontzettend stomme vraag :laughing:
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beter niet teveel aanraken maar ja handschoenen aan is ook weer wat overdreven imo.

methode 1: knippen! Ja je kunt er niet heel precies mee doseren maar je kunt wel gelijk aan de slag. Alleen is een zegel van 100 lastig te knippen naar 20. Doe dan 25 of 12,5 (steeds de helft).

methode 2: oplossen! Koop een gedestilleerd water bij de bouwmarkt, drogist of super en meet daar 80ml vanaf. Stop het in een bruin glazen (druppel)flesje. dan 20ml wodka erbij zodat je ongeveer een 10% alcohol oplossing hebt. Zegeltje erin en 24 tot 48 uur laten staan. Dan 20ml per dosis (1ml = 1mcg LSD)
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeelanddude zei:
Als je wilt trippen lijkt me 20mcg een teleurstellende ervaring.
Klik om te vergroten...

Ik wil microdoseren.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Koop gewoon wodka om een oplossing te maken. Dat is water + alcohol.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vinger nat maken zegel erop glijmiddel op je kont en vinger erin.
Nu je vinger 15-30m erin houden daarna vinger eruit en de zegel op eten.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Karentje zei:
Ik wil microdoseren.
Klik om te vergroten...
thethirdwave.co

1P-LSD: How to Microdose 1P-LSD - Third Wave

1P-LSD is a synthetic chemical nearly identical to LSD in its effects. Read our ultimate guide to learn about 1P-LSD and what to expect on a 1P-LSD trip.
thethirdwave.co thethirdwave.co
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Koop gewoon wodka om een oplossing te maken. Dat is water + alcohol.
Klik om te vergroten...
Als je een oplossing maakt dan moet dit gedaan worden met GEDISTILLEERD water.
Sterke dranken zijn over het algemeen al gedistilleerd dus dat is oké.
Maar als je voor gewoon water gaat dan moet dit gedistilleerd zijn.
Wodka is wel beter gezien dit alcohol bevat en dus langer houdbaar zal zijn.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
fyrckantsylph zei:
Beter niet teveel aanraken maar ja handschoenen aan is ook weer wat overdreven imo.

methode 1: knippen! Ja je kunt er niet heel precies mee doseren maar je kunt wel gelijk aan de slag. Alleen is een zegel van 100 lastig te knippen naar 20. Doe dan 25 of 12,5 (steeds de helft).

methode 2: oplossen! Koop een gedestilleerd water bij de bouwmarkt, drogist of super en meet daar 80ml vanaf. Stop het in een bruin glazen (druppel)flesje. dan 20ml wodka erbij zodat je ongeveer een 10% alcohol oplossing hebt. Zegeltje erin en 24 tot 48 uur laten staan. Dan 20ml per dosis (1ml = 1mcg LSD)
Klik om te vergroten...
Heb zelf nog nooit gedistilleerd water kunnen vinden bij de super.
Wel gedemineralizeerd water.
Neem aan dat dit ook goed is.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zelf heb ik geen ervaring met 1-P lsd of met oplossen in water. Ik heb wel ruime ervaring met microdoseren van lsd en ald-52. Mijn ervaring is dat de zegels meestal wel evenwichtig verdeeld zijn. Ikknip mijn zegels gewoon in kleine stukjes en accepteer dat er een stukje "schommeling" in mijn dosering zit. Als je heel exact knipt en goed kijkt naar hoe groot je "stukje" is kun je daar alsnog een vrij aardige inschatting van maken.

Zelf vind ik 20ug al aan de hoge kant voor een microdosering. Voor thuis en recreatief vind ik 20-25ug leuk maar voor op het werk zou ik zelf niet hoger gaan dan 15ug.

Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden. Wat verwacht je er op dit moment eigenlijk van? En heb je al ervaring met trip-dosissen van psychedelica?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb ook voor de eerste keer een oplossing van 1op100 gemaakt , wrs heb je de ethanol in mij post gelezen (?) , ik heb hier onbeperkt toegang tot daarom neem ik dat.
Koop gewoon een 100ml flesje in de apotheek.
Stap 1. breng een pannetje met 200ml water aan de kook , en laat het terug afkoelen (Ja hellemaal.)
Stap 2. Doe 10ml wodka en 90ml gekookt water in het bruin flesje ( ik meet met een 10ml spuitje alles af..).
Stap 3. Drop de zegel in het flesje , zeer goed schudden , en een nacht in de frigo zetten.
Klaar.
Nu heb je ik elke ml , 1ug 1psld zitten.
Ik ben men md begonnen op 14ug , stak eerste dag een beetje tegen... dan 2 dagen zeer goed , vandaag 10ug gemicrodesed, ging me een pak beter af ! 20 zal echt wel te veel zijn om te md'en lijkt me.

Succes.

*Edit
Als je gaat dosen, elken keer met je flesje schudden zodat de actieve stof niet uitgezakt is..
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eik zei:
Zelf vind ik 20ug al aan de hoge kant voor een microdosering. Voor thuis en recreatief vind ik 20-25ug leuk maar voor op het werk zou ik zelf niet hoger gaan dan 15ug.
Klik om te vergroten...

Ik ben aan het twijfelen over de dosis. Ik wil het dit weekend nemen in thuissetting, ik hoef niks te doen die dag. Ik wil een euforisch effect verkrijgen zonder echt te trippen. Dus welke dosis is daarvoor geschikt?

Eik zei:
Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden. Wat verwacht je er op dit moment eigenlijk van? En heb je al ervaring met trip-dosissen van psychedelica?
Klik om te vergroten...
Ik heb lsa (2 trip-e caps) geprobeerd en 2cb-fly (10 en 15mg). Ik heb op die dosissen nooit hallucinaties gehad. Wel dat kleuren iets feller werden ofzo, kleine vervormingen.. Ik weet niet wat te verwachten van LSD, maar ik hoop op een ontspannen, euforisch gevoel.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#15
in dat geval zou ik gewoon lekker een klein schaartje pakken en dat ding in 4-en knippen. In die setting met die dosis maakt een paar mcg meer of minder toch niet heel veel uit.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Karentje zei:
Ik ben aan het twijfelen over de dosis. Ik wil het dit weekend nemen in thuissetting, ik hoef niks te doen die dag. Ik wil een euforisch effect verkrijgen zonder echt te trippen. Dus welke dosis is daarvoor geschikt?
Klik om te vergroten...
Als het pure euforie is dat je zoekt weet ik niet of je die gaat vinden met 20ug..
Ik had vandaag (2de microdose dag op 10ug) een veel aangenamer effect als op dag 1 met 14 op.
Als je echt pure euforie zoekt zonder te trippen ben je denk ik niet aan het goede adres bij lds ( kan verkeerd zijn..).
Dan ben je je beter met een kleine dosis amfetamine imo (30/40 mg zuivere speed , of 50/60mg mdma ?).

En anders zoals al gezegt , hierboven.
fyrckantsylph zei:
in dat geval zou ik gewoon lekker een klein schaartje pakken en dat ding in 4-en knippen. In die setting met die dosis maakt een paar mcg meer of minder toch niet heel veel uit.
Klik om te vergroten...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
Benzoboss zei:
50-60mg mdma is veel te weinig.
Zou goor 80-120 gaan.
Klik om te vergroten...
Ben niet zo thuis in de mdma , als ik een pil van 120/140 had ging het in kwartjes en max 3/4 pil had ik genoeg (combo met weed) daarom de 50/60.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ornyk zei:
Als het pure euforie is dat je zoekt weet ik niet of je die gaat vinden met 20ug..
Ik had vandaag (2de microdose dag op 10ug) een veel aangenamer effect als op dag 1 met 14 op.
Als je echt pure euforie zoekt zonder te trippen ben je denk ik niet aan het goede adres bij lds ( kan verkeerd zijn..).
Dan ben je je beter met een kleine dosis amfetamine imo (30/40 mg zuivere speed , of 50/60mg mdma ?).

En anders zoals al gezegt , hierboven.
Klik om te vergroten...
50-60mg mdma is veel te weinig.
Zou goor 80-120 gaan.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Volgens mij hoort dit topic bij ‘de ontvangen zegel’

drugs die dopamine verhogen

Bestaan er minder riskante drugs dan cocaïne die ook dopamine verhogen en dus een euforisch gevoel geven? Liefst dan drugs die je al eens vaker kunt gebruiken. Bepaalde rc's misschien?
drugsforum.nl drugsforum.nl

De vraag was een niet-belastende/verslavende drug je een euforisch gevoel kan geven.

Dan is in deze context een lage dosis LSD het proberen waard. Heel euforisch zal het niet zijn maar het voelt wel ontspannen. Door het te combineren met muziek waarvan je kunt genieten kom je misschien een heel eind.

Ik heb zelf maar ervaring tot 30mcg, maar wat ik ervan gelezen heb zit er tussen de 20 en 100mcg LSD een soort niemandsland waar je niet heel veel mee kunt.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ornyk zei:
Ben niet zo thuis in de mdma , als ik een pil van 120/140 had ging het in kwartjes en max 3/4 pil had ik genoeg (combo met weed) daarom de 50/60.
Klik om te vergroten...
Het is een goed geaccepteerd feit dat het bijpakken van mdma niet al te effectief is en waarschijnlijk slechter dan de aangeraden (gewicht in kg ) +50=dosering/mg en mogelijk max de helft van de boven genoemde dosis bijpakken ong anderhalf uur na de eerste dosering en het daarbij laten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."