#1
Ah oké ja dan is de zegel oplossen wel de beste manier maar daar heb ik verder geen verstand van.
Als je wilt trippen lijkt me 20mcg een teleurstellende ervaring.
Ik wil microdoseren.
Als je een oplossing maakt dan moet dit gedaan worden met GEDISTILLEERD water.Koop gewoon wodka om een oplossing te maken. Dat is water + alcohol.
Heb zelf nog nooit gedistilleerd water kunnen vinden bij de super.Beter niet teveel aanraken maar ja handschoenen aan is ook weer wat overdreven imo.
methode 1: knippen! Ja je kunt er niet heel precies mee doseren maar je kunt wel gelijk aan de slag. Alleen is een zegel van 100 lastig te knippen naar 20. Doe dan 25 of 12,5 (steeds de helft).
methode 2: oplossen! Koop een gedestilleerd water bij de bouwmarkt, drogist of super en meet daar 80ml vanaf. Stop het in een bruin glazen (druppel)flesje. dan 20ml wodka erbij zodat je ongeveer een 10% alcohol oplossing hebt. Zegeltje erin en 24 tot 48 uur laten staan. Dan 20ml per dosis (1ml = 1mcg LSD)
Zelf vind ik 20ug al aan de hoge kant voor een microdosering. Voor thuis en recreatief vind ik 20-25ug leuk maar voor op het werk zou ik zelf niet hoger gaan dan 15ug.
Ik heb lsa (2 trip-e caps) geprobeerd en 2cb-fly (10 en 15mg). Ik heb op die dosissen nooit hallucinaties gehad. Wel dat kleuren iets feller werden ofzo, kleine vervormingen.. Ik weet niet wat te verwachten van LSD, maar ik hoop op een ontspannen, euforisch gevoel.Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden. Wat verwacht je er op dit moment eigenlijk van? En heb je al ervaring met trip-dosissen van psychedelica?
Als het pure euforie is dat je zoekt weet ik niet of je die gaat vinden met 20ug..Ik ben aan het twijfelen over de dosis. Ik wil het dit weekend nemen in thuissetting, ik hoef niks te doen die dag. Ik wil een euforisch effect verkrijgen zonder echt te trippen. Dus welke dosis is daarvoor geschikt?
in dat geval zou ik gewoon lekker een klein schaartje pakken en dat ding in 4-en knippen. In die setting met die dosis maakt een paar mcg meer of minder toch niet heel veel uit.
Ben niet zo thuis in de mdma , als ik een pil van 120/140 had ging het in kwartjes en max 3/4 pil had ik genoeg (combo met weed) daarom de 50/60.50-60mg mdma is veel te weinig.
Zou goor 80-120 gaan.
50-60mg mdma is veel te weinig.Als het pure euforie is dat je zoekt weet ik niet of je die gaat vinden met 20ug..
Ik had vandaag (2de microdose dag op 10ug) een veel aangenamer effect als op dag 1 met 14 op.
Als je echt pure euforie zoekt zonder te trippen ben je denk ik niet aan het goede adres bij lds ( kan verkeerd zijn..).
Dan ben je je beter met een kleine dosis amfetamine imo (30/40 mg zuivere speed , of 50/60mg mdma ?).
En anders zoals al gezegt , hierboven.
drugsforum.nl
Het is een goed geaccepteerd feit dat het bijpakken van mdma niet al te effectief is en waarschijnlijk slechter dan de aangeraden (gewicht in kg ) +50=dosering/mg en mogelijk max de helft van de boven genoemde dosis bijpakken ong anderhalf uur na de eerste dosering en het daarbij laten.Ben niet zo thuis in de mdma , als ik een pil van 120/140 had ging het in kwartjes en max 3/4 pil had ik genoeg (combo met weed) daarom de 50/60.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."