#1
Ah oké ja dan is de zegel oplossen wel de beste manier maar daar heb ik verder geen verstand van.
50-60mg mdma is veel te weinig.Als het pure euforie is dat je zoekt weet ik niet of je die gaat vinden met 20ug..
Ik had vandaag (2de microdose dag op 10ug) een veel aangenamer effect als op dag 1 met 14 op.
Als je echt pure euforie zoekt zonder te trippen ben je denk ik niet aan het goede adres bij lds ( kan verkeerd zijn..).
Dan ben je je beter met een kleine dosis amfetamine imo (30/40 mg zuivere speed , of 50/60mg mdma ?).
En anders zoals al gezegt , hierboven.
drugsforum.nl
Het is een goed geaccepteerd feit dat het bijpakken van mdma niet al te effectief is en waarschijnlijk slechter dan de aangeraden (gewicht in kg ) +50=dosering/mg en mogelijk max de helft van de boven genoemde dosis bijpakken ong anderhalf uur na de eerste dosering en het daarbij laten.Ben niet zo thuis in de mdma , als ik een pil van 120/140 had ging het in kwartjes en max 3/4 pil had ik genoeg (combo met weed) daarom de 50/60.
In mijn ervaring is 2cb-Fly ook wel echt een stuk minder psychedelisch. Ik vond 20mg 2cb-Fly voldoende om lekker vaag te worden met een psychedelisch randje zonder dat ik het echt een volwaardige "trip" zou noemen. Als je enkel gaat voor een euforisch gevoel is de vraag of je bij LSD aan het goede adres bent. LSD kan waanzinnig euforisch zijn maar kan daarentegen ook heel duister of moeilijk zijn in hogere dosis.Ik heb lsa (2 trip-e caps) geprobeerd en 2cb-fly (10 en 15mg). Ik heb op die dosissen nooit hallucinaties gehad. Wel dat kleuren iets feller werden ofzo, kleine vervormingen.. Ik weet niet wat te verwachten van LSD, maar ik hoop op een ontspannen, euforisch gevoel.
Dit dus ongeveerDe vraag was een niet-belastende/verslavende drug je een euforisch gevoel kan geven.
Dan is in deze context een lage dosis LSD het proberen waard. Heel euforisch zal het niet zijn maar het voelt wel ontspannen. Door het te combineren met muziek waarvan je kunt genieten kom je misschien een heel eind.
Ik heb zelf maar ervaring tot 30mcg, maar wat ik ervan gelezen heb zit er tussen de 20 en 100mcg LSD een soort niemandsland waar je niet heel veel mee kunt.
Je had microdots moeten kopen geen blotters.Beste leden,
ik heb een 1P-LSD zegel ontvangen van 100mcg. Nu weet ik er weinig vanaf. Klopt het dat ik het zegel niet mag aanraken met mijn vingers? En ik had gelezen dat de LSD mogelijk niet gelijkmatig verdeeld is over de zegel. Kunnen jullie me uitleggen hoe ik het best kan doseren? Want ik zou de eerste keer zeker niet hoger dan 20mcg willen gaan.
Als je wilt trippen lijkt me 20mcg een teleurstellende ervaring.
Ik wil microdoseren.
Als je een oplossing maakt dan moet dit gedaan worden met GEDISTILLEERD water.Koop gewoon wodka om een oplossing te maken. Dat is water + alcohol.
Heb zelf nog nooit gedistilleerd water kunnen vinden bij de super.Beter niet teveel aanraken maar ja handschoenen aan is ook weer wat overdreven imo.
methode 1: knippen! Ja je kunt er niet heel precies mee doseren maar je kunt wel gelijk aan de slag. Alleen is een zegel van 100 lastig te knippen naar 20. Doe dan 25 of 12,5 (steeds de helft).
methode 2: oplossen! Koop een gedestilleerd water bij de bouwmarkt, drogist of super en meet daar 80ml vanaf. Stop het in een bruin glazen (druppel)flesje. dan 20ml wodka erbij zodat je ongeveer een 10% alcohol oplossing hebt. Zegeltje erin en 24 tot 48 uur laten staan. Dan 20ml per dosis (1ml = 1mcg LSD)
Zelf vind ik 20ug al aan de hoge kant voor een microdosering. Voor thuis en recreatief vind ik 20-25ug leuk maar voor op het werk zou ik zelf niet hoger gaan dan 15ug.
Ik heb lsa (2 trip-e caps) geprobeerd en 2cb-fly (10 en 15mg). Ik heb op die dosissen nooit hallucinaties gehad. Wel dat kleuren iets feller werden ofzo, kleine vervormingen.. Ik weet niet wat te verwachten van LSD, maar ik hoop op een ontspannen, euforisch gevoel.Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden. Wat verwacht je er op dit moment eigenlijk van? En heb je al ervaring met trip-dosissen van psychedelica?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."