Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6APB Liquid

6APB Liquid

205 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb overigens dezelfde en ben ik van plan 15 februari te gebruiken. Maak me er persoonlijk niet zo druk om, maar wel benieuwd wat deze vendor terug mailt.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pannenkoekenbakker zei:
Ik heb de testuitslagen binnen. PH neutraal.
6-APB is het hoofd bestanddeel. Maar er zit in totaal 5-APDB, 6-APB & 5-APB in. Ze konden daardoor niets zeggen over de concentratie. Weet iemand of dit te gebruiken is?
Klik om te vergroten...
Volgens mij heeft dit te maken met synthese bij product maar het vermelden waard.
P
PannenkoekenbakkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natozlato zei:
Staat het ook op de verpakking dat deze andere stoffen er ook inzitten?
Ik zou het niet nemen want je weet niet hoeveel er van alles in zit. Vraag je geld terug?
Klik om te vergroten...

Dit is de verpakking. Verder heb ik de vendor gemaild. Even een reactie afwachten.
Bedankt in ieder geval voor jullie reacties!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Of je probeert voorzichtig de helft als je in een experimentele bui bent. Mss niet verstandig, maar ik zou het zelf wss wel gedaan hebben πŸ™ˆ
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit is toch echt crap dat ze er gekke drankjes van maken. Eigenlijk gewoon wat overgebleven is nu al het poeder op is...

Ik hoop dat de productie weer op gang komt en alle vendors komend jaar weer hebben! Ik heb nog wel genoeg voor 5 trips ofzo gelukkig
P
PannenkoekenbakkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natozlato zei:
Of je probeert voorzichtig de helft als je in een experimentele bui bent. Mss niet verstandig, maar ik zou het zelf wss wel gedaan hebben πŸ™ˆ
Klik om te vergroten...

Volgende week is Awakenings. Als jullie 2 februari niets meer van me horen weten jullie genoeg πŸ˜‚
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is de vendor nog gemaild over de uitslag?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Pannenkoekenbakker zei:
Volgende week is Awakenings. Als jullie 2 februari niets meer van me horen weten jullie genoeg πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Dan bellen we je moeder wel πŸ˜‰
P
PannenkoekenbakkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
Dan bellen we je moeder wel πŸ˜‰
Klik om te vergroten...

Nou dat is niet nodig! Ik ben de gehele 5ml bij binnenkomst in m'n drankje gesodemieterd. Binnen 40 minuten stond ik te knallen! Het was wat mij betreft precies zoals mijn eerdere 6-apb ervaringen. Al had ik nu wel momenten dat ik alles een beetje wazig zag. Maar energie voor tien, euforisch gevoel waar je u tegen zegt en het hele feest was er weer eentje om te onthouden!!!!!
Ik ga de rest van deze batch lekker bewaren voor volgende feestjes πŸ‘ŒπŸ»
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dropje zei:
@Buu Bij o.a. pep en lsd wordt sterk aangeraden om dit in de vriezer te bewaren om potentie verlies tegen te gaan. Vandaar mijn aanname.
Klik om te vergroten...
Je zal buiten de vriezer ook geen merkbaar potentie verlies merken wanneer je het goed opbergt.
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#11
En weer back on topic :tongueout:

Volgende week een thuisfeestje met z'n twee, je moet iets he... Dan willen we voor het eerst dezelfde 6APB liquid buisjes (125/130) gaan proberen. Ik ben er door de verhalen hier al achter dat die bewuste vendor niet heel accuraat is.
Bij de omschrijving op hun site staat een fout:
SUCCINATE
Molmassa: 211.7 g/mol

Dit kan niet kloppen aangezien de molmassa succinate 293.315 g/mol is.
Heb aan de verkopen via mail nu gevraagd wat juist is. Is het HCl (= 211.688 g/mol) of is het Succinate (= 293.315 g/mol)

Normaal zijn wij stevige gebruikers met MDMA, over de hele avond ongeveer 220-250 mg. Dit wordt de eerste keer 6APB.

Mijn plan is in geval dat het HCI is voor 130 mg te gaan. Is het succinate dan voor 150 mg.

En heeft bijpakken zin als je niet hard genoeg gaat? Dat zou toch moeten kunnen als het toch zo retesnel werkt. (Druppels gewijs dan en even wachten wat het doet. Zou ik alleen doen bij echt inkakken.)

Wat denken jullie..?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Space cadet zei:
En weer back on topic :tongueout:

Volgende week een thuisfeestje met z'n twee, je moet iets he... Dan willen we voor het eerst dezelfde 6APB liquid buisjes (125/130) gaan proberen. Ik ben er door de verhalen hier al achter dat die bewuste vendor niet heel accuraat is.
Bij de omschrijving op hun site staat een fout:
SUCCINATE
Molmassa: 211.7 g/mol

Dit kan niet kloppen aangezien de molmassa succinate 293.315 g/mol is.
Heb aan de verkopen via mail nu gevraagd wat juist is. Is het HCl (= 211.688 g/mol) of is het Succinate (= 293.315 g/mol)

Normaal zijn wij stevige gebruikers met MDMA, over de hele avond ongeveer 220-250 mg. Dit wordt de eerste keer 6APB.

Mijn plan is in geval dat het HCI is voor 130 mg te gaan. Is het succinate dan voor 150 mg.

En heeft bijpakken zin als je niet hard genoeg gaat? Dat zou toch moeten kunnen als het toch zo retesnel werkt. (Druppels gewijs dan en even wachten wat het doet. Zou ik alleen doen bij echt inkakken.)

Wat denken jullie..?
Klik om te vergroten...
Ik zou niet bijnemen met 6-apb. Effect wordt er niet intenser van, met een booster dosis. Het zorgt alleen maar voor slapeloze nachten achteraf.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Space cadet zei:
En weer back on topic :tongueout:

Volgende week een thuisfeestje met z'n twee, je moet iets he... Dan willen we voor het eerst dezelfde 6APB liquid buisjes (125/130) gaan proberen. Ik ben er door de verhalen hier al achter dat die bewuste vendor niet heel accuraat is.
Bij de omschrijving op hun site staat een fout:
SUCCINATE
Molmassa: 211.7 g/mol

Dit kan niet kloppen aangezien de molmassa succinate 293.315 g/mol is.
Heb aan de verkopen via mail nu gevraagd wat juist is. Is het HCl (= 211.688 g/mol) of is het Succinate (= 293.315 g/mol)

Normaal zijn wij stevige gebruikers met MDMA, over de hele avond ongeveer 220-250 mg. Dit wordt de eerste keer 6APB.

Mijn plan is in geval dat het HCI is voor 130 mg te gaan. Is het succinate dan voor 150 mg.

En heeft bijpakken zin als je niet hard genoeg gaat? Dat zou toch moeten kunnen als het toch zo retesnel werkt. (Druppels gewijs dan en even wachten wat het doet. Zou ik alleen doen bij echt inkakken.)

Wat denken jullie..?
Klik om te vergroten...

Check anders even mijn rapportje over de 6-APB liquid die ik laatst genomen heb!

live report 6-APB

Hoi allemaal, sinds ik dit lekker in mijn eentje doe en er meerdere mensen nieuwsgierig zijn naar 6-APB liquid heb ik besloten maar een klein live-reportje te doen. Dit is de eerste keer dat ik een reportje maak. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen:) Wie: Ik ( met stoute schoenen die eens...
drugsforum.nl drugsforum.nl
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#14
HierEnDaarEenFuifje zei:
Check anders even mijn rapportje over de 6-APB liquid die ik laatst genomen heb!

live report 6-APB

Hoi allemaal, sinds ik dit lekker in mijn eentje doe en er meerdere mensen nieuwsgierig zijn naar 6-APB liquid heb ik besloten maar een klein live-reportje te doen. Dit is de eerste keer dat ik een reportje maak. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen:) Wie: Ik ( met stoute schoenen die eens...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Thanks! En ik maar denken dat ik alle 6APB reports gelezen had... Super leuk (en grappig) report!! "Ik en de kat gaan compleet uit ons dak" LOL
R
RecUserLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dropje zei:
Ik ben zelf ook benieuwd naar benzo fury. Voor de angst dat het dadelijk Γ©cht uitverkocht is, of verboden wordt. Toch maar de liquid versie besteld.
Ik heb exact hetzelfde binnen gekregen als @Pannenkoekenbakker. Dan denk ik dat we het bij dezelfde vendor vandaan hebben.

Nu vraag ik me af hoe ik dit het beste kan bewaren. Normaliter zou ik het in de vriezer doen. Maar ik ben bang dat de flesjes dan kapot vriezen. Hoe bewaren jullie het?
(Vendor site zegt: Koel en droog bewaren)
Klik om te vergroten...

Koel en droog is prima, ergens op of onder kamer temperatuur. Heb nog 6-apb pillen gebruikt na 1,5 jaar (op die manier bewaard) en waren nog even potent
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Space cadet zei:
Thanks! En ik maar denken dat ik alle 6APB reports gelezen had... Super leuk (en grappig) report!! "Ik en de kat gaan compleet uit ons dak" LOL
Klik om te vergroten...

Kan best hoor, het is een vrij nieuwe!
D
DruqsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Buu zei:
Volgens mij heeft dit te maken met synthese bij product maar het vermelden waard.
Klik om te vergroten...
Dit is ook mijn ervaring.
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vrijdag liquid 6APB gebruikt, erg goed bevallen, constante high en nog meer euforie en "love"feeling dan met MDMA. Ik heb geen vergelijk met de pellets.
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Anjadebij zei:
Zijn er inmiddels al meer ervaringen met de liquid variant. Sta op het punt er een aantal te bestellen maar hoor graag of het voldoet aan de verwachtingen van de poeder 6apb
Klik om te vergroten...

Ik heb laatst ook de liquid variant gehad. Ik merkte geen verschil met de poeder variant die ik vorig jaar had. Alleen de liquid werkte sneller in. De poeder duurde vaak wel 1,5-2 uur voordat ik er echt in zat. Met de liquid had ik dit al echt wel na 45 min tot een uur. Voorderest, net zo top als de poeder!
A
AnjadebijLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lieske zei:
Ik heb laatst ook de liquid variant gehad. Ik merkte geen verschil met de poeder variant die ik vorig jaar had. Alleen de liquid werkte sneller in. De poeder duurde vaak wel 1,5-2 uur voordat ik er echt in zat. Met de liquid had ik dit al echt wel na 45 min tot een uur. Voorderest, net zo top als de poeder!
Klik om te vergroten...
Besteld 😬

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...67891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."