#1
Heb overigens dezelfde en ben ik van plan 15 februari te gebruiken. Maak me er persoonlijk niet zo druk om, maar wel benieuwd wat deze vendor terug mailt.
Volgens mij heeft dit te maken met synthese bij product maar het vermelden waard.Ik heb de testuitslagen binnen. PH neutraal.
6-APB is het hoofd bestanddeel. Maar er zit in totaal 5-APDB, 6-APB & 5-APB in. Ze konden daardoor niets zeggen over de concentratie. Weet iemand of dit te gebruiken is?
Staat het ook op de verpakking dat deze andere stoffen er ook inzitten?
Ik zou het niet nemen want je weet niet hoeveel er van alles in zit. Vraag je geld terug?
Of je probeert voorzichtig de helft als je in een experimentele bui bent. Mss niet verstandig, maar ik zou het zelf wss wel gedaan hebben π
Dan bellen we je moeder wel πVolgende week is Awakenings. Als jullie 2 februari niets meer van me horen weten jullie genoeg π
Dan bellen we je moeder wel π
Je zal buiten de vriezer ook geen merkbaar potentie verlies merken wanneer je het goed opbergt.@Buu Bij o.a. pep en lsd wordt sterk aangeraden om dit in de vriezer te bewaren om potentie verlies tegen te gaan. Vandaar mijn aanname.
Ik zou niet bijnemen met 6-apb. Effect wordt er niet intenser van, met een booster dosis. Het zorgt alleen maar voor slapeloze nachten achteraf.En weer back on topic
Volgende week een thuisfeestje met z'n twee, je moet iets he... Dan willen we voor het eerst dezelfde 6APB liquid buisjes (125/130) gaan proberen. Ik ben er door de verhalen hier al achter dat die bewuste vendor niet heel accuraat is.
Bij de omschrijving op hun site staat een fout:
SUCCINATE
Molmassa: 211.7 g/mol
Dit kan niet kloppen aangezien de molmassa succinate 293.315 g/mol is.
Heb aan de verkopen via mail nu gevraagd wat juist is. Is het HCl (= 211.688 g/mol) of is het Succinate (= 293.315 g/mol)
Normaal zijn wij stevige gebruikers met MDMA, over de hele avond ongeveer 220-250 mg. Dit wordt de eerste keer 6APB.
Mijn plan is in geval dat het HCI is voor 130 mg te gaan. Is het succinate dan voor 150 mg.
En heeft bijpakken zin als je niet hard genoeg gaat? Dat zou toch moeten kunnen als het toch zo retesnel werkt. (Druppels gewijs dan en even wachten wat het doet. Zou ik alleen doen bij echt inkakken.)
Wat denken jullie..?
En weer back on topic
Volgende week een thuisfeestje met z'n twee, je moet iets he... Dan willen we voor het eerst dezelfde 6APB liquid buisjes (125/130) gaan proberen. Ik ben er door de verhalen hier al achter dat die bewuste vendor niet heel accuraat is.
Bij de omschrijving op hun site staat een fout:
SUCCINATE
Molmassa: 211.7 g/mol
Dit kan niet kloppen aangezien de molmassa succinate 293.315 g/mol is.
Heb aan de verkopen via mail nu gevraagd wat juist is. Is het HCl (= 211.688 g/mol) of is het Succinate (= 293.315 g/mol)
Normaal zijn wij stevige gebruikers met MDMA, over de hele avond ongeveer 220-250 mg. Dit wordt de eerste keer 6APB.
Mijn plan is in geval dat het HCI is voor 130 mg te gaan. Is het succinate dan voor 150 mg.
En heeft bijpakken zin als je niet hard genoeg gaat? Dat zou toch moeten kunnen als het toch zo retesnel werkt. (Druppels gewijs dan en even wachten wat het doet. Zou ik alleen doen bij echt inkakken.)
Wat denken jullie..?
drugsforum.nl
Thanks! En ik maar denken dat ik alle 6APB reports gelezen had... Super leuk (en grappig) report!! "Ik en de kat gaan compleet uit ons dak" LOLCheck anders even mijn rapportje over de 6-APB liquid die ik laatst genomen heb!
live report 6-APB
Hoi allemaal, sinds ik dit lekker in mijn eentje doe en er meerdere mensen nieuwsgierig zijn naar 6-APB liquid heb ik besloten maar een klein live-reportje te doen. Dit is de eerste keer dat ik een reportje maak. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen:) Wie: Ik ( met stoute schoenen die eens...drugsforum.nl
Ik ben zelf ook benieuwd naar benzo fury. Voor de angst dat het dadelijk Γ©cht uitverkocht is, of verboden wordt. Toch maar de liquid versie besteld.
Ik heb exact hetzelfde binnen gekregen als @Pannenkoekenbakker. Dan denk ik dat we het bij dezelfde vendor vandaan hebben.
Nu vraag ik me af hoe ik dit het beste kan bewaren. Normaliter zou ik het in de vriezer doen. Maar ik ben bang dat de flesjes dan kapot vriezen. Hoe bewaren jullie het?
(Vendor site zegt: Koel en droog bewaren)
Thanks! En ik maar denken dat ik alle 6APB reports gelezen had... Super leuk (en grappig) report!! "Ik en de kat gaan compleet uit ons dak" LOL
Dit is ook mijn ervaring.Volgens mij heeft dit te maken met synthese bij product maar het vermelden waard.
Zijn er inmiddels al meer ervaringen met de liquid variant. Sta op het punt er een aantal te bestellen maar hoor graag of het voldoet aan de verwachtingen van de poeder 6apb
Besteld π¬Ik heb laatst ook de liquid variant gehad. Ik merkte geen verschil met de poeder variant die ik vorig jaar had. Alleen de liquid werkte sneller in. De poeder duurde vaak wel 1,5-2 uur voordat ik er echt in zat. Met de liquid had ik dit al echt wel na 45 min tot een uur. Voorderest, net zo top als de poeder!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."