Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOdsmt snuiven?

Odsmt snuiven?

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
benzzzy zei:
Ik heb minderen gezecht niet stoppen
Klik om te vergroten...
Blijf jezelf lekker voorliegen, jij wilt niet minderen en al helemaal niet stoppen. Je bent de hele tijd als een klein kind aan het mekkeren over “fuck ik ben verslaafd” maar negeert alle adviezen en tips, sorry dat ik het zeg maar je wilt gewoon aandacht. Een psycholoog zal je beter doen denk ik dan jezelf zielig vinden en drugs als uitvlucht te blijven gebruiken, want je wekt geen medelijden meer bij mensen maar eerder het: zoek het maar uit.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
U
Rivalrie zei:
Laten we benzzzy niet constant aanvallen. Volgens mij willen we juist een open forum hebben. Hij geeft zelf aan te willen minderen en vraagt tips. Jullie weten heel goed dat in 1x stoppen of veel minder gebruiken erg lastig is.
Klik om te vergroten...
Je gelooft ook in de tandenfee? Kom aan, hij mindert niet en wilt dat niet en stoppen al helemaal niet.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kom op jongens, een felle discussie is prima, maar blijf wel een beetje lief voor elkaar 😊
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
*.exe2.0 zei:
hier ga ik niet op reageren
Klik om te vergroten...
Wat deed je zojuist? 🤣
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Wat deed je zojuist? 🤣
Klik om te vergroten...

je hebt me psychologisch in een hoekje gedreven !!
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blyatman zei:
Blijf jezelf lekker voorliegen, jij wilt niet minderen en al helemaal niet stoppen. Je bent de hele tijd als een klein kind aan het mekkeren over “fuck ik ben verslaafd” maar negeert alle adviezen en tips, sorry dat ik het zeg maar je wilt gewoon aandacht. Een psycholoog zal je beter doen denk ik dan jezelf zielig vinden en drugs als uitvlucht te blijven gebruiken, want je wekt geen medelijden meer bij mensen maar eerder het: zoek het maar uit.
Klik om te vergroten...
Verslaafde liegen zichzelf zwz altijd voor. Dan nog hoef je niet met paar man gaan liggen blamen. Niet iedereen is zo heilig als juillie (op een drugs forum)

Laat die jongen gewoon in zijn waarde. Als die verslaafd is gaat dit hem echt niet helpen. Misschien wel verder de goot in belanden omdat mensen hem ookal op internet aankijken. Je weet het nooit.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er moest maar eens iets als een negeer functie uitgevonden worden....ow wait ..
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8

Blauweaap zei:
Verslaafde liegen zichzelf zwz altijd voor. Dan nog hoef je niet met paar man gaan liggen blamen. Niet iedereen is zo heilig als juillie (op een drugs forum)

Laat die jongen gewoon in zijn waarde. Als die verslaafd is gaat dit hem echt niet helpen. Misschien wel verder de goot in belanden omdat mensen hem ookal op internet aankijken. Je weet het nooit.
Klik om te vergroten...

Fout, hij krijgt van iedereen tips and tricks. Maar negeert alles en gaat overal tegen in. Hij liegt zichzelf nergens in voor uiteindelijk, maar iedereen is het beu om steeds wolf te horen als de wolf er niet is.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rome is niet in 1 dag gebouwd
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#10
benzzzy zei:
Fuck that shit
Klik om te vergroten...

1 dag..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."