#1
Blijf jezelf lekker voorliegen, jij wilt niet minderen en al helemaal niet stoppen. Je bent de hele tijd als een klein kind aan het mekkeren over “fuck ik ben verslaafd” maar negeert alle adviezen en tips, sorry dat ik het zeg maar je wilt gewoon aandacht. Een psycholoog zal je beter doen denk ik dan jezelf zielig vinden en drugs als uitvlucht te blijven gebruiken, want je wekt geen medelijden meer bij mensen maar eerder het: zoek het maar uit.Ik heb minderen gezecht niet stoppen