Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOdsmt snuiven?

Odsmt snuiven?

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Je kan ook gewoon niet reageren
Klik om te vergroten...
hier ga ik niet op reageren
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#2
benzzzy zei:
Ik heb minderen gezecht niet stoppen
Klik om te vergroten...
Dat is waar.pak dan de helft.Halve die
Have die
Halve daar
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan hierover niks vinden.
Is het te snuiven en werkt het ook sneller en korter dan oraal?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
benzzzy zei:
Ik kan hierover niks vinden.
Is het te snuiven en werkt het ook sneller en korter dan oraal?
Klik om te vergroten...
Boofen wordt aangeraden. Pas wel op want het maakt het veel sterkter.
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Komaan man, ik snap dat je het niet makkelijk hebt, maar ieders advies negeren gaat je echt niet verder helpen. Voegt dit spul echt waarde toe aan je leven?

Je rush verslaving onder controle krijgen wordt alleen maar moeilijker als je nieuwe manieren om drugs te gebruiken gaat zoeken. Snuiven van opiaten lijkt me niet een goede volgende stap en dat weet je zelf best. Waarom zou je überhaupt willen dat het sneller en korter werkt?

Nuchter zijn is geen ramp. Hoe saai het ook klinkt en hoeveel problemen je op dit moment ook hebt, ik weet 100% zeker dat toekomstige benzzzy trots is op de benzzzy van nu als je stappen in de goede richting zet. Er is geen verslaafde die baalt van zijn verslaving af te zijn, elke ex-verslaafde is trots op zichzelf.

Misschien voelt het voor je alsof dit nog niet het goede moment is om te stoppen, maar als je dat denkt zal je het eeuwig voor je uitschuiven. Het zal je niet uit maken, maar ik vermoed dat iedereen op dit forum trots op je zou zijn als je jezelf minder verdoofd en vecht om een gelukkigere versie van jezelf te zijn. Met onverschillig zijn over je eigen gezondheid doe je jezelf echt te kort, kom op!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ja, mss kunnen we het gedrag van boy benzzzy beter niet 'enablen' door tegelijkertijd gewoon doodleuk over roa's etc te adviseren enzo?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is een fucking drugs forum 😒
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#8
wij zijn drugsforumleden..

jij zei A. https://drugsforum.nl/threads/gebruik-minderen-tips.68553/

mss zeggen wij B?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb minderen gezecht niet stoppen
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Laten we benzzzy niet constant aanvallen. Volgens mij willen we juist een open forum hebben. Hij geeft zelf aan te willen minderen en vraagt tips. Jullie weten heel goed dat in 1x stoppen of veel minder gebruiken erg lastig is.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
benzzzy zei:
Ik heb minderen gezecht niet stoppen
Klik om te vergroten...
Je bent echt aan het minderen ja
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Laten we benzzzy niet constant aanvallen. Volgens mij willen we juist een open forum hebben. Hij geeft zelf aan te willen minderen en vraagt tips. Jullie weten heel goed dat in 1x stoppen of veel minder gebruiken erg lastig is.
Klik om te vergroten...

aanvallen?..
waar dan?
confronteren?
tips geven?
aanmoedigen bedoel je?

kzei in z'n thread al dat ik er geen aandacht meer aan zou besteden.. dom van mij idd.

odorex smeer je onder je oksels benzy.. odsmt ook geloof ik.. heb je toch je antwoord. 😅
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
benzzzy zei:
Het is een fucking drugs forum 😒
Klik om te vergroten...

Geen aandachtsjunkenforum.

Alsof je niet snapt dat je mensen hiermee triggert na je andere topic. Google lekker i.p.v. hier bewust irritant te komen doen. Kind.

Pro tip: smeer het onder je voorhuid en hou 10min je adem in. Komt er DMT vrij, goed voor zelfinzicht.
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#14
benzzzy zei:
Ik kan hierover niks vinden.
Is het te snuiven en werkt het ook sneller en korter dan oraal?
Klik om te vergroten...

Heb het vaker voorbij zien komen, snuiven schijnt geen effectieve RoA te zijn bij O-DSMT. Slechtere bioavailability en niet per se snellere/kortere werking dan bij oraal, als ik het me goed herinner.

Boofing schijnt erg goed te werken, intenser en net zo'n lange werking terwijl de dosis ongeveerd gehalveerd kan worden t.o.v. oraal. YMMV
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
*.exe2.0 zei:
Geen aandachtsjunkenforum.

Alsof je niet snapt dat je mensen hiermee triggert na je andere topic. Google lekker i.p.v. hier bewust irritant te komen doen. Kind.

Pro tio: smeer het onder je voorhuid en hou 10min je adem in. Komt er DMT vrij, goed voor zelfinzicht.
Klik om te vergroten...
Moest hier wel even lachen om je laatste zin. 😂
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
*.exe2.0 zei:
Geen aandachtsjunkenforum.

Alsof je niet snapt dat je mensen hiermee triggert na je andere topic. Google lekker i.p.v. hier bewust irritant te komen doen. Kind.

Pro tip: smeer het onder je voorhuid en hou 10min je adem in. Komt er DMT vrij, goed voor zelfinzicht.
Klik om te vergroten...

Hou het misschien es gezellig in plaats van de grote mond boven te halen.
J
JawzALid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Laten we benzzzy niet constant aanvallen. Volgens mij willen we juist een open forum hebben. Hij geeft zelf aan te willen minderen en vraagt tips. Jullie weten heel goed dat in 1x stoppen of veel minder gebruiken erg lastig is.
Klik om te vergroten...
Er bestaat een grens,eenmaal die overschreden,is er geen sprake van nog recreatief te kunnen gebruiken.
Dat wil niet zeggen dat ik zeg dat benzyyy die overschreden heeft..
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
🐺PsyTekz zei:
Hou het misschien es gezellig in plaats van de grote mond boven te halen.
Klik om te vergroten...

Hij vraagt mijn aandacht en energie.
Ik zie dat als twee hele kostbare zaken.
Vervolgens misbruikt hij deze.
Dan kan hij een reactie verwachten.
Die geef ik in de vorm die ik gepast vind.
Gezelligheid zoek je maar op de braderie.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
*.exe2.0 zei:
Hij vraagt mijn aandacht en energie.
Ik zie dat als twee hele kostbare zaken.
Vervolgens misbruikt hij deze.
Dan kan hij een reactie verwachten.
Die geef ik in de vorm die ik gepast vind.
Gezelligheid zoek je maar op de braderie.
Klik om te vergroten...
Je kan ook gewoon niet reageren
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kinders! Lief blijven he!
#be-nice

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."