Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIets nieuws proberen wat lijkt op 3mmc

Iets nieuws proberen wat lijkt op 3mmc

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Volgens mij is dit je brein die op zich wel geaccepteerd heeft dat speed nu out of the question is, maar dan op geniepige wijze toch weer allerlei achterdeurtjes probeert te vinden om toch weer een beetje hetzelfde gevoel te krijgen. Dat heet cravings, zin of zucht en je zult er nog wel even last van krijgen.
Klik om te vergroten...
Dit stukje kan ik alleen maar heel hard beamen. Je brein en onderbewustzijn en je ego kunnen je een heel rad voor je ogen draaien terwijl je denkt dat je alles onder controle hebt.
Mijn advies is om minimaal een half jaar van een upper te blijven.
Mijn goedbedoelde, raar, advies zou zijn om eens een paar keer te gaan trippen op 1p-lsd ofzo, of iets in die richting. Leer eens een andere kant van jezelf kennen...

ik weet ff niet of escitalopram invloed heeft op 1p-lsd maar dat is uit te zoeken.
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Escitalopram combineren met stimulanten is sowieso niet zo'n goed plan. De stimulerende drugs (met name entactogenen en empathogenen) veroorzaken bij het uitwerken precies het tegenovergestelde effect van wat het medicijn probeert te bereiken. Zo maak je dus de medicatie minder effectief. Daarnaast is er ook kans op gevaarlijke en schadelijke bijwerkingen. Volgens mij is dit je brein die op zich wel geaccepteerd heeft dat speed nu out of the question is, maar dan op geniepige wijze toch weer allerlei achterdeurtjes probeert te vinden om toch weer een beetje hetzelfde gevoel te krijgen. Dat heet cravings, zin of zucht en je zult er nog wel even last van krijgen. Maar als je het herkent en tegen dat stemmetje zegt van 'hee, daar is die gluipert weer! Hij probeert me weer eens te overtuigen', dan is het al een stuk makkelijker om die gedachte los te laten.

Ik denk niet dat het nu een goed idee is om te gaan experimenteren met allerhande andere stimulerende middelen. Als je dat oprecht een keer wil doen, wacht dan eerst even tot het goed gaat met jou. Anders is de kans dat dit soort experimenteergedrag weer uitmondt in dezelfde problemen vrij groot.
Klik om te vergroten...
Je geeft aan om te wachten tot het beter met me gaat. Bedoel je dan een tijd waarin ik geen escitalopram meer gebruik? Want meestal voel ik me prima, maar dat is nog wel met escitalopram. Er is een grote kans dat ik dit de rest van mijn leven zal blijven nemen. Dit zijn de woorden namelijk van degene die het me heeft voorgeschreven.

Bij langdurig gebruik zal het grote problemen opleveren of bij een enkele keer ook? Heeft de escitalopram zo'n nadelig effect erop? Of moet ik het andersom zien dat de rc's zoals 3mmc een heel nadelig effect hebben op de escitalopram. Waardoor ik me na een enkele keer gebruiken slecht ga voelen waardoor de kans op sneller weer gebruiken en verslaving groot is.
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeelanddude zei:
Dit stukje kan ik alleen maar heel hard beamen. Je brein en onderbewustzijn en je ego kunnen je een heel rad voor je ogen draaien terwijl je denkt dat je alles onder controle hebt.
Mijn advies is om minimaal een half jaar van een upper te blijven.
Mijn goedbedoelde, raar, advies zou zijn om eens een paar keer te gaan trippen op 1p-lsd ofzo, of iets in die richting. Leer eens een andere kant van jezelf kennen...

ik weet ff niet of escitalopram invloed heeft op 1p-lsd maar dat is uit te zoeken.
Klik om te vergroten...
Bedoel je hier dan met micro doseringen? Ik heb hier wat over gelezen dat dit namelijk goed zou zijn voor mensen met een depressie. Dat is de reden waarom ik medicijnen slik en met die medicijnen voel ik me goed. Ik zal wel eens willen weten of er betere opties zijn. Ik heb 1p-lsd al een tijd geleden gehaald, toen ik over micro doseringen aan het lezen was. Maar die stap wil ik pas nemen als ik me er zeker over voel. Klein beetje angst geeft me gevoel dat ik het niet kan controleren en dat het daardoor verkeerd gaat.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maximusso zei:
Je geeft aan om te wachten tot het beter met me gaat. Bedoel je dan een tijd waarin ik geen escitalopram meer gebruik? Want meestal voel ik me prima, maar dat is nog wel met escitalopram. Er is een grote kans dat ik dit de rest van mijn leven zal blijven nemen. Dit zijn de woorden namelijk van degene die het me heeft voorgeschreven.

Bij langdurig gebruik zal het grote problemen opleveren of bij een enkele keer ook? Heeft de escitalopram zo'n nadelig effect erop? Of moet ik het andersom zien dat de rc's zoals 3mmc een heel nadelig effect hebben op de escitalopram. Waardoor ik me na een enkele keer gebruiken slecht ga voelen waardoor de kans op sneller weer gebruiken en verslaving groot is.
Klik om te vergroten...
Daarmee bedoel ik inderdaad tot op het moment dat je geen medicatie meer nodig hebt om je goed te voelen. Die medicatie met stimulanten mengen is niet zo'n goeie combi, neurologisch gezien. En voor de mentale aanleiding waarvoor je de escitalopram neemt is het ook niet zo goed.
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hi,

Ik heb een tijdje terug 3mmc geprobeerd en had niet verwacht dat het zo goed zo werken. Nu wil ik ook eens wat anders proberen. Maar zie zoveel dingen dat ik een beetje de weg kwijt raak.

Kan iemand me op weg helpen wat een aanrader is om eens te proberen? Vind het effect van 3mmc prettig dus iets wat er op lijkt maar net iets anders, want dan kan ik net zo goed weer 3mcmc halen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
4-mmc
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
4-mmc
Klik om te vergroten...
Daar was ik te laat bij..
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maximusso zei:
Bedoel je hier dan met micro doseringen? Ik heb hier wat over gelezen dat dit namelijk goed zou zijn voor mensen met een depressie. Dat is de reden waarom ik medicijnen slik en met die medicijnen voel ik me goed. Ik zal wel eens willen weten of er betere opties zijn. Ik heb 1p-lsd al een tijd geleden gehaald, toen ik over micro doseringen aan het lezen was. Maar die stap wil ik pas nemen als ik me er zeker over voel. Klein beetje angst geeft me gevoel dat ik het niet kan controleren en dat het daardoor verkeerd gaat.
Klik om te vergroten...
Over microdoseren is inderdaad heel weinig bekend. Naar de mogelijke effecten op depressie is maar één specifiek onderzoek gedaan naar de mogelijke effecten op depressiviteit. Zulk onderzoek wordt door enthousiaste gebruikers al snel uit de context gerukt met 'zie je, het werkt'. Dus lijkt me wel verstandig om daar ook nog even mee te wachten inderdaad.
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je een fijn stofje hebt gevonden, dat jou zowel geestelijk als lichamelijk zeer bevalt, hou het daar dan bij, zolang beschikbaar, je hoeft toch geen alternatief te zoeken, aangezien 3mmc super easy te verkrijgen is. Ik had vb met 4fa perfect stofje gevonden, dan hou ik bij deze qua upper, nu staat deze al enkele jaren ook op de opiumlijst, had wel redelijke stock ingeslagen, ook nog niet echt opzoek gegaan nr een alternatief voor 4fa...
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#10
UmbraVitae zei:
Als je een fijn stofje hebt gevonden, dat jou zowel geestelijk als lichamelijk zeer bevalt, hou het daar dan bij, zolang beschikbaar, je hoeft toch geen alternatief te zoeken, aangezien 3mmc super easy te verkrijgen is. Ik had vb met 4fa perfect stofje gevonden, dan hou ik bij deze qua upper, nu staat deze al enkele jaren ook op de opiumlijst, had wel redelijke stock ingeslagen, ook nog niet echt opzoek gegaan nr een alternatief voor 4fa...
Klik om te vergroten...
Ik ben niet heel bekend met alle soorten rc's die er allemaal zijn. Zoveel nummers en afkortingen, waar moet je beginnen. 😜 Wilde toch weten of er iets was wat je echt een keer zou moeten doen. Vooral nu het nog kan, omdat er geen verbod is.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ok, je neemt dus nog medicatie voor een depressie en bent er nog niet helemaal uit maar voelt je al beter? Ik zou toch oppassen... Ik zit momenteel ook in een depressie en ben sinds een paar maanden van de speed af. Ik heb toch - koppig als ik ben - eens 3-cmc besteld. En ja hoor, dezelfde cravings als bij speed. Hoe minimaal het effect ook is, ze zijn er. Want het geeft je effe een extra duwtje, iets wat je zeer kan appreciëren als je je zo lang slecht hebt gevoeld. Maar het effect duurt niet lang. Zin om te gaan bingen is er dus ook. Ik ken jou niet, maar zelf ben ik mentaal sterk genoeg om er vanaf te blijven, en het enkel functioneel te gebruiken. Maar dat geldt zeker niet voor iedereen... Wees dus heel voorzichtig als je je in de stims/uppers gaat storten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."