#1
Dit stukje kan ik alleen maar heel hard beamen. Je brein en onderbewustzijn en je ego kunnen je een heel rad voor je ogen draaien terwijl je denkt dat je alles onder controle hebt.Volgens mij is dit je brein die op zich wel geaccepteerd heeft dat speed nu out of the question is, maar dan op geniepige wijze toch weer allerlei achterdeurtjes probeert te vinden om toch weer een beetje hetzelfde gevoel te krijgen. Dat heet cravings, zin of zucht en je zult er nog wel even last van krijgen.
Mijn advies is om minimaal een half jaar van een upper te blijven.
Mijn goedbedoelde, raar, advies zou zijn om eens een paar keer te gaan trippen op 1p-lsd ofzo, of iets in die richting. Leer eens een andere kant van jezelf kennen...
ik weet ff niet of escitalopram invloed heeft op 1p-lsd maar dat is uit te zoeken.