Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc

3mmc

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Eens! Ken meerderen die of een echte smart watch hebben of zo een polsband voor de sportschool die niet kloppen. Het beste gebruik je een echte bloeddrukmeter die om je bovenarm gaat en opblaast. Die meet ook heel accuraat de hartslag. Ik heb toen die van mijn moeder gehouden en werkt perfect!
Je hebt al goeie voor €20 / €30
Klik om te vergroten...
Ik heb er hier ook een liggen ga deze eens gebruiken
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hartslag van 210bpm?
Wow.
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#3
Miauw:) zei:
Ik voelde me op het moment oprecht heel slecht in 1 x naar halfuurtje was het pas weg
Klik om te vergroten...
Oké . Maar in welke zin? Bedoel je half uur te snel kloppend hart . Heb je aantal slagen per minuut geteld ?
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sabotage zei:
Oké . Maar in welke zin? Bedoel je half uur te snel kloppend hart . Heb je aantal slagen per minuut geteld ?
Klik om te vergroten...
Op de foto die ik er in heb gezet toen het gebeurden voelde ik mn hart ook appart en k voelde me heel suf enzo en heel warm daarna toen het weg was was het 101 in rust
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#5
Miauw:) zei:
Op de foto die ik er in heb gezet toen het gebeurden voelde ik mn hart ook appart en k voelde me heel suf enzo en heel warm daarna toen het weg was was het 101 in rust .
Klik om te vergroten...
Ok echt de dokter inlichten bij twijfel . En arts heeft geheimhoudingsplicht . Zou bij hem je onzekerheid hier over bespreken .
Zelf heb ik het ook bij te veel inname simulanten . Ben er dan rustig onder omdat ik weet dat als het uit is gewerkt dit ook zal normaliseren . Maar spreek over mezelf . Het zou zomaar anders zijn in jou geval
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ging jij niet stoppen met 3mmc? Hoe loopt het met jou gebruik?
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#7
🐺PsyTekz zei:
Ging jij niet stoppen met 3mmc? Hoe loopt het met jou gebruik?
Klik om te vergroten...
Ben voorlopig nu ook gestopt ga me nu echt aan de 3 maanden regels houden hou het nu bij een jointje
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Hartslag van 210bpm?
Wow.
Klik om te vergroten...
😂
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Miauw:) zei:
😂
Klik om te vergroten...

Wat is er grappig? Ik leer graag bij
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je hebt een capsule gesnoven?
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#11
KlaasVaak zei:
Je hebt een capsule gesnoven
Klik om te vergroten...
Capsule snuiven 😄
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Hartslag van 210bpm?
Wow.
Klik om te vergroten...

Dat kan ook een soort meetfout zijn. Die digitale metingen zijn niet altijd even betrouwbaar (ben totaal geen expert, maar ik zie op de metingen van m’n smartwatch dat er soms pieken in zitten die niet lijken te kloppen, gewoon nuchter).

Maar voor TS misschien verstandig om ervan uit te gaan dat het wél klopt en dat zijn hart er gevoelig op reageert. Dat is opzich ‘normaal’ bij cathinonen. Het probleem met hartslag/bloeddruk is dat het enorm kan oplopen als je je er druk over gaat maken, wat het totale beeld beïnvloedt.

Goed idee om even geen stims te gebruiken. Ik val hier op het forum een beetje in herhaling geloof ik maar ik snap het echt niet: wáarom zou je 3-MMC überhaupt willen snuiven. Het werkt korter, minder intens en is verslavender.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze Olifant zei:
Maar voor TS misschien verstandig om ervan uit te gaan dat het wél klopt en dat zijn hart er gevoelig op reageert. Dat is opzich ‘normaal’ bij cathinonen.
Klik om te vergroten...

Ik hoop op een meetfout. Wetende dat uw "maximale" hartslag 220 min uw leeftijd is, zit TS toch serieus in risicogebied.

Of hij moet 10j oud zijn natuurlijk.
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
Dat kan ook een soort meetfout zijn. Die digitale metingen zijn niet altijd even betrouwbaar (ben totaal geen expert, maar ik zie op de metingen van m’n smartwatch dat er soms pieken in zitten die niet lijken te kloppen, gewoon nuchter).

Maar voor TS misschien verstandig om ervan uit te gaan dat het wél klopt en dat zijn hart er gevoelig op reageert. Dat is opzich ‘normaal’ bij cathinonen. Het probleem met hartslag/bloeddruk is dat het enorm kan oplopen als je je er druk over gaat maken, wat het totale beeld beïnvloedt.

Goed idee om even geen stims te gebruiken. Ik val hier op het forum een beetje in herhaling geloof ik maar ik snap het echt niet: wáarom zou je 3-MMC überhaupt willen snuiven. Het werkt korter, minder intens en is verslavender.
Klik om te vergroten...
Ja precies 👍🏻
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Ik hoop op een meetfout. Wetende dat uw "maximale" hartslag 220 min uw leeftijd is, zit TS toch serieus in risicogebied.

Of hij moet 10j oud zijn natuurlijk.
Klik om te vergroten...

Ja, dat is wel een heel hoge hartslag.
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#16
KlaasVaak zei:
Je hebt een capsule gesnoven?
Klik om te vergroten...
Nee ik bedoelde dat ik die hartslag niet had met snuiven
R
RobventieldopLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Ik hoop op een meetfout. Wetende dat uw "maximale" hartslag 220 min uw leeftijd is, zit TS toch serieus in risicogebied.

Of hij moet 10j oud zijn natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Ben 18 vndg
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#18
3mmc van alle stims;

- Oneindig doorgaan. Lange binge sessies.
- Verslavend, goedkoop en legaal te bestellen.

zeer fijn spul maar wel mee uitkijken 👍🏼
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Miauw:) zei:
Ben 18 vndg
Klik om te vergroten...
Ik wist ook wel dat je ouder dan 10j was hoor.🤭
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Miauw:) zei:
Bekijk bijlage 12698
Klik om te vergroten...
Een hartslag boven de 200 bpm is wel potentieel gevaarlijk ja. 100 bpm is vrij normaal bij gebruik van stimulanten.

Maar die 200 duurde maar kort zo te zien. Ik weet niet hoe je dit meet zo met een app, maar weet je zeker dat dat heel betrouwbaar is? En was er misschien wat specifieks waardoor je ineensneen opleving kreeg in hartslag, bijvoorbeeld fysieke inspanning of last van angst ofzo?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."