#1
Mephedrone zit echt een beetje tussen MDMA en coke in, behoorlijk euforisch en toch nog aardig helder blijven. Ik zelf heb het altijd via een capsule ingenomen, lees wel eens verhalen dat het effect wat anders is alles je het snuift maar daar heb ik dus geen ervaring mee.Dan zet ik mephedrone toch nog maar op m'n to do listHoe is het eigenlijk vergeleken met 4fmp?
Ik ben alleen niet echt de juiste persoon om het met 4-FA te vergelijken, want daar vind ik dus helemaal niets aan. 4-FA is voor mij een beetje als MDMA en amfetamine een kind zouden krijgen, maar dat kind mist vervolgens de spark van beide ouders. Opzich niks mis met dat kind, maar ontzettend saai in vergelijking tot zijn ouders.