Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen experimentje.... let's see..;-)

Een experimentje.... let's see..;-)

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
amaterasuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey luitjes,

Ik ben vandaag in de experimentele modus. Ik heb de afgelopen maanden, na een aantal jaren zonder enig gebruik, wat RC's aan geschaft. Mijn laatste ervaring was met 3-mmc. Dir blijkt echter nier mijn ding want als je het snuift dan merk je al heel snel dat de pauzes tussen bijpakken steeds korter worden en je niet meer die piek van die eerste paar lijnen bereikt. De eerste keer heb ik er op een avond en nacht een hele gram doorheen gejast... de tweede keer 2 gram op 1,5 dag tijd...in combinatie met alcohol. Kortom... niet zo'n goed idee voor mij. Ik ben rond een uurtje of 4 begonnen met een nieuw experiment. Ik wilde wel eens etizolam proberen en heb gisteren1 mg genomen. Dat deed dus niets. Vanmiddag begonnen met 2 mg en heb naderhand nog 2 mg bijgepakt. Effect wederom nul, komma, nul. Ergo tijd voor wat anders. Ik heb net 2 capsules van 50 mg 2-FMA in 1 keer genomen en ben benieuwd of dit meer effect heeft. Dit was ongeveer een klein half uurtje geleden en ik begin nu langzaam al wat effecten te merken. Meer energie,focus en heb absoluut geen vaag gevoel. Het voelt een beetje als speed/mdma light. Ik drink er overigens wel nog bij. Ik heb morgen en overmorgen vrij...dus heb plenty of time om bij te komen. :wink: Wat is overigens de meest effectieve manier om etizolam in te nemen? Heb nu alles onder mijn tong ingenomen maar ik heb de indruk dat dat het hem niet gaat worden. Dan had ik die 4 mg ondertussen wel moeten merken. Ik houd jullie op de hoogte. :wink:
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welkom @amaterasu! Je bent nieuw hier en dit is een vreemd trip report. Je legt ons niet 1 ervaring uit, maar 3. En dan nog in 1 lap tekst. Ik denk dat dit stuk beter ergens anders komt te staan! Dan kan je vraag beter beantwoord worden... Groeten!
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
amaterasu zei:
Hey luitjes,

Ik ben vandaag in de experimentele modus. Ik heb de afgelopen maanden, na een aantal jaren zonder enig gebruik, wat RC's aan geschaft. Mijn laatste ervaring was met 3-mmc. Dir blijkt echter nier mijn ding want als je het snuift dan merk je al heel snel dat de pauzes tussen bijpakken steeds korter worden en je niet meer die piek van die eerste paar lijnen bereikt. De eerste keer heb ik er op een avond en nacht een hele gram doorheen gejast... de tweede keer 2 gram op 1,5 dag tijd...in combinatie met alcohol. Kortom... niet zo'n goed idee voor mij. Ik ben rond een uurtje of 4 begonnen met een nieuw experiment. Ik wilde wel eens etizolam proberen en heb gisteren1 mg genomen. Dat deed dus niets. Vanmiddag begonnen met 2 mg en heb naderhand nog 2 mg bijgepakt. Effect wederom nul, komma, nul. Ergo tijd voor wat anders. Ik heb net 2 capsules van 50 mg 2-FMA in 1 keer genomen en ben benieuwd of dit meer effect heeft. Dit was ongeveer een klein half uurtje geleden en ik begin nu langzaam al wat effecten te merken. Meer energie,focus en heb absoluut geen vaag gevoel. Het voelt een beetje als speed/mdma light. Ik drink er overigens wel nog bij. Ik heb morgen en overmorgen vrij...dus heb plenty of time om bij te komen. :wink: Wat is overigens de meest effectieve manier om etizolam in te nemen? Heb nu alles onder mijn tong ingenomen maar ik heb de indruk dat dat het hem niet gaat worden. Dan had ik die 4 mg ondertussen wel moeten merken. Ik houd jullie op de hoogte. :wink:
Klik om te vergroten...
Klinkt nogal roekeloos allemaal. Je moet niet drinken bij etizolam want dat is gevaarlijk en kan leiden tot blackouts.

Ook is etizolam niet bepaald recreatief. Het heeft ook geen zin om meer te nemen om een recreatief effect te proberen te vinden.

Tot slot werk je de stimulatie van de 2-FMA tegen met de etizolam.

Dus ik zou je volgende keer aanraden om wat meer informatie op te zoeken van tevoren.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#4
geflipt zei:
Welkom @amaterasu! Je bent nieuw hier en dit is een vreemd trip report. Je legt ons niet 1 ervaring uit, maar 3. En dan nog in 1 lap tekst. Ik denk dat dit stuk beter ergens anders komt te staan! Dan kan je vraag beter beantwoord worden... Groeten!
Klik om te vergroten...
Vanaf 2007 lid, dus niet heel nieuw:sweatsmile:
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#5
BraboF zei:
Vanaf 2007 lid, dus niet heel nieuw:sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Oepsie! :tearsofjoy:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi @amaterasu je verhaal lijkt meer een algemene verhandeling over RC's te zijn dan een specifieke beschrijving van een trip. Ik heb je topic daarom even verplaatst naar het topic Research Chemicals
a
amaterasuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben na een paar biertjes opgehouden met drinken en heb het bij water gehouden. Heb nog 2 capsules 2-FMA genomen. Zat dus op 200 mg. Voelde dit meteen al een stuk beter. Had een helder en ontspannen gevoel . Heb rits videos op youtube bekeken en merkte dat ik een vertekend gevoel van het verstrijken van de tijd had. Wat 5 minuten leek bleek 2,5 uur te zijn. Na een paar uur nog 2 capsules bijgepakt en dat leek de, voor mij, ideale dosering te zijn. Super chill gevoel en lichte visuals plus tevens een mate van geilheid die ik normaal alleen bij speed heb.

Dit duurde een uurtje of drie en ik had de neiging om bij te pakken maar heb dat niet gedaan. Had het gevoel dat dat niet veel meer zou uitmaken. Uiteindelijk een paar benzo's ingenomen en wonder boven wonder nog aardig goed geslapen. Had 's ochtends geen last van een kater dus dat viel reuze. Ik ga dit over een tijdje nog eens proberen maar houd het dan ook puur op 2-FMA. Zoals in 1 van de reacties stond was het niet handig om die etizolam te nemen en alcohol kan ik ook beter achterwege laten. Heb in ieder geval WEL een relaxte avond/nacht gehad. Ik vond het tevens een prettiger gevoel dan dat van 3-MMC.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#8
amaterasu zei:
Ben na een paar biertjes opgehouden met drinken en heb het bij water gehouden. Heb nog 2 capsules 2-FMA genomen. Zat dus op 200 mg. Voelde dit meteen al een stuk beter. Had een helder en ontspannen gevoel . Heb rits videos op youtube bekeken en merkte dat ik een vertekend gevoel van het verstrijken van de tijd had. Wat 5 minuten leek bleek 2,5 uur te zijn. Na een paar uur nog 2 capsules bijgepakt en dat leek de, voor mij, ideale dosering te zijn. Super chill gevoel en lichte visuals plus tevens een mate van geilheid die ik normaal alleen bij speed heb.

Dit duurde een uurtje of drie en ik had de neiging om bij te pakken maar heb dat niet gedaan. Had het gevoel dat dat niet veel meer zou uitmaken. Uiteindelijk een paar benzo's ingenomen en wonder boven wonder nog aardig goed geslapen. Had 's ochtends geen last van een kater dus dat viel reuze. Ik ga dit over een tijdje nog eens proberen maar houd het dan ook puur op 2-FMA. Zoals in 1 van de reacties stond was het niet handig om die etizolam te nemen en alcohol kan ik ook beter achterwege laten. Heb in ieder geval WEL een relaxte avond/nacht gehad. Ik vond het tevens een prettiger gevoel dan dat van 3-MMC.
Klik om te vergroten...
Jezus, op zo'n doseringen zou het normaal veel langer moeten werken...
Goed dat je er niet bent op blijven drinken, en vooral goed dat je het niet gesnoven hebt.
Dan sluipt verslaving er veel makkelijker in...
a
amaterasuLid
01-01-2024, 00:00
#9
geflipt zei:
Jezus, op zo'n doseringen zou het normaal veel langer moeten werken...
Goed dat je er niet bent op blijven drinken, en vooral goed dat je het niet gesnoven hebt.
Dan sluipt verslaving er veel makkelijker in...
Klik om te vergroten...
Ik heb altijd al een behoorlijk hoge tolerantie voor uppers gehad. Weet ook niet waar dat aan ligt. Het gevaarlijke is echter wel dat ik bij blijf pakken en er vervolgens een fikse hoeveelheid doorheen jaag en vervolgens dagen wakker ben.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#10
amaterasu zei:
Ik heb altijd al een behoorlijk hoge tolerantie voor uppers gehad. Weet ook niet waar dat aan ligt. Het gevaarlijke is echter wel dat ik bij blijf pakken en er vervolgens een fikse hoeveelheid doorheen jaag en vervolgens dagen wakker ben.
Klik om te vergroten...
Tja, wat moet ik daarop zeggen... Misschien blijf je dan beter ver van de uppers vandaan...?
Het is niet iedereen gegeven om goed met uppers/stims om te gaan.
Als je bij voorbaat al weet dat het waarschijnlijk fout gaat aflopen, waarom zou je het dan keer op keer riskeren?
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#11
amaterasu zei:
Ik heb altijd al een behoorlijk hoge tolerantie voor uppers gehad. Weet ook niet waar dat aan ligt. Het gevaarlijke is echter wel dat ik bij blijf pakken en er vervolgens een fikse hoeveelheid doorheen jaag en vervolgens dagen wakker ben.
Klik om te vergroten...
Als je dagen wakker ligt valt het met die tolerantie wel mee toch?
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#12
KlaasVaak zei:
Als je dagen wakker ligt valt het met die tolerantie wel mee toch?
Klik om te vergroten...
Tolerant voor de positieve effecten blijkbaar.

amaterasu zei:
Vanmiddag begonnen met 2 mg en heb naderhand nog 2 mg bijgepakt. Effect wederom nul, komma, nul.
Klik om te vergroten...
Komt het bij een betrouwbare toko vandaan? 4mg slikken en niets voelen is nogal wat. Ik viel (meestal) in slaap van 1mg na een nachtje uppers.
a
amaterasuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind persoonlijk 3 gram speed, stuk of 8 a 10 xtc, wat coke en wat andere spullen redelijk aan de forse kant...vooral in combinatie met de nodige alcohol...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."