#1
En dit bedoelen we dus.Is 3mmc injecteren aan te raden?
En dit bedoelen we dus.Is 3mmc injecteren aan te raden?
Dat iemand loopt te trollen zoals altijd terwijl hij dondersgoed weet dat het slecht voor hem is?En dit bedoelen we dus.
Alleen vrees ik dat het niet altijd trollen is..Dat iemand loopt te trollen zoals altijd terwijl hij dondersgoed weet dat het slecht voor hem is?
Nee ik loop zeker niet te trollen. Ik vind het leuk om dingen uit te proberen en grenzen te verleggen. Heb dat nu 1 keer geprobeerd dat slammen maar het is niks voor mij.Dat iemand loopt te trollen zoals altijd terwijl hij dondersgoed weet dat het slecht voor hem is?
Ja via hier las ik dus indd dat het mogelijk was3mmc spuiten is al eerder aan bod geweest op df via een ander. Weet niet meer wie.
Ik raad het je af de nadelen wegen niet op tegen het gevoel. Ookal is dat wel oprecht een fijn en lekker gevoel. Het brand nogal en je krijgt mega spierpijn. Plus je neemt al snel te veel. DUS NIET DOENIs 3mmc injecteren aan te raden?
Is dit een serieuze vraag of?Is 3mmc injecteren aan te raden?
Waarom niet? Ik weet dat het nogal beladen is spuiten maar het gebeurd. Kun je er beter open over praten ipv mensen laten aanmodderen.Is dit een serieuze vraag of?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."