Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heyy ik heb een vraagje ik zit weer eens een avondje aan de sos want het weekend staat voor de deur. En een vriendin van mij is hier ook. Nou hebben we samen aan de sos gezeten en nou doe ik dit wel vaker (was voor haar voor het eerst). Maar zij ligt inmiddels lekker te slapen en ik ben nog wakker. Nou is dat niet het probleem maar meer dat ik dit nog nooit gehad heb ik heb last van een soort hallucinaties en paranoia alles wat beweegt of geluid maakt (of waarvan ik denk dat ik dat doet) reageer ik op of ervaar ik als iets engs/bedreigends/probleem (kan even niet niet het juiste woord er voor vinden). Maar niet dusdanig als zijnde een Psychose. Aangezien ik aardig wat ervaring met drugs en zeker coke heb ,vraag ik mij af waar het vandaan kan komen of dat iemand tips heeft het tegen te gaan. Ik heb vanavond anderhalf gebruikt. Vaste dealer en laten testen. Waar ik normaal gewoon goed op ga. Daarom vind ik het raar. Wie heeft voor mij een antwoord???"
"Taktak zei: Jij hebt een nachtje voor je scherm gezeten? 😅 4-MMC voor mij, hoho. Met deze drug word ik een onuitputtelijk beest. Doe dingen... die ik normaal misschien... niet (snel) zou doen. Ik heb bij dit spul ook geen enkel probleem met behouden van erectie of klaarkomen, ... For me, the ultimate horniness drug. Waarvan dan liefst een stevige sekspartij, als bevrediging. Erover typen doet er mij meteen nog eens naar verlangen 😹😼 Klik om te vergroten... Voor mij 3 mmc kan het uren volhouden. En het voelt fantastisch. Enige is wel dat komen wel wat moeilijker gaat, maar de tijd die je er in stopt is wel echt fantastisch 😉"
"De Dunne zei: 3mmc spuiten is al eerder aan bod geweest op df via een ander. Weet niet meer wie. Klik om te vergroten... Ja via hier las ik dus indd dat het mogelijk was"
"Moffel100 zei: Is 3mmc injecteren aan te raden? Klik om te vergroten... Ik raad het je af de nadelen wegen niet op tegen het gevoel. Ookal is dat wel oprecht een fijn en lekker gevoel. Het brand nogal en je krijgt mega spierpijn. Plus je neemt al snel te veel. DUS NIET DOEN"
"Moffel100 zei: Vermeng je het dan met water en dan spuit je het de ader in? Klinkt mooi heftig. Lijkt las ergens dat je zo ook aders dicht kunt laten slippen? Klik om te vergroten... Nee altijd mengen met NaCi dat is een sterliele zoutoplossing. En ja te kan je aderen lelijk beschadigen."
"De Dunne zei: Doe zelf even normaal. Klik om te vergroten... I"
"De Dunne zei: Doe zelf even normaal. Klik om te vergroten... Ik vind het mooi en interessant om te zien hoe iedereen anders reageert en anders tegen ervaringen aan kijkt. Dat is ieders goedrecht natuurlijk. Ik vond het alleen een goed idee om de ervaring te delen. En aangezien die een forum is waar ervaringen worden uitgewisseld leek mij dit een mooie ervaring om met jullie te delen juist ook de positieve kanten maar zo heb ik ook een aantal negatieve kanten benoemd. Uiteindelijk bepaalt iedereen zelf wat ze met de “info ervaringen” doen."
"Yes beste forum vriendjes, ik zou graag iets anders willen proberen een keer. Ik heb nu vooral ervaring met coke en 3mmc. Nou zoek ik dus een ander RC dan 3 mmc, maar wel iets wat er dan een beetje op lijkt maar toch ook weer anders is. Wie heeft tips of ervaringen om te delen? Groetjes, Lover-of-the-feel"
"Kan iemand van dat lijstje ook wat meer de effecten of het gevoel beschrijven zo dat ik een duidelijke en goede afweging kan maken ?"
"Tellurium zei: Ander idee wat ik had: -Begin met een 'gemiddeld' lijntje snuiven, 30-40mg.. om er meteen even iets van te voelen, er even leuk in te komen -Na 45 min. beide een bommetje van 110-130mg en die uit laten werken Klik om te vergroten... hoi ik zou indd een bommetje maken van tussen de 90 en 110. Hou er rekening mee dat het langzaam opbouw het gevoel heel anders de bij x ofzo. Bij pakken van je bommetjes zou ik niet doen want je gaat dan stapelen. Wat bedoel ik daar mee dat je dan te snel te veel gebruikt. En verder qua timing kan ik er heel goed in komen."