#1
Ja, daar heb je gelijk in!Waarom niet? Ik weet dat het nogal beladen is spuiten maar het gebeurd. Kun je er beter open over praten ipv mensen laten aanmodderen.
Ik raad het af iig.
Ja, daar heb je gelijk in!Waarom niet? Ik weet dat het nogal beladen is spuiten maar het gebeurd. Kun je er beter open over praten ipv mensen laten aanmodderen.
Ik ook hoor! Maar dingen moeten bespreekbaar zijn vind ik.Ja, daar heb je gelijk in!
Ik raad het af iig.
Is ook zo! Maar had meegekregen dat hij ook weleens trollt, dus vandaar.Ik ook hoor! Maar dingen moeten bespreekbaar zijn vind ik.
Vermeng je het dan met water en dan spuit je het de ader in? Klinkt mooi heftig. Lijkt las ergens dat je zo ook aders dicht kunt laten slippen?Ik raad het je af de nadelen wegen niet op tegen het gevoel. Ookal is dat wel oprecht een fijn en lekker gevoel. Het brand nogal en je krijgt mega spierpijn. Plus je neemt al snel te veel. DUS NIET DOEN
Ieder zn ding tochBizar 3m spuiten Jezus man does normaal.
Nee altijd mengen met NaCi dat is een sterliele zoutoplossing. En ja te kan je aderen lelijk beschadigen.Vermeng je het dan met water en dan spuit je het de ader in? Klinkt mooi heftig. Lijkt las ergens dat je zo ook aders dicht kunt laten slippen?
IDoe zelf even normaal.
Doe zelf even normaal.Bizar 3m spuiten Jezus man does normaal.
Daar heb je een punt 👍🐼Doe zelf even normaal.
Ik vind het mooi en interessant om te zien hoe iedereen anders reageert en anders tegen ervaringen aan kijkt. Dat is ieders goedrecht natuurlijk. Ik vond het alleen een goed idee om de ervaring te delen. En aangezien die een forum is waar ervaringen worden uitgewisseld leek mij dit een mooie ervaring om met jullie te delen juist ook de positieve kanten maar zo heb ik ook een aantal negatieve kanten benoemd. Uiteindelijk bepaalt iedereen zelf wat ze met de “info ervaringen” doen.Doe zelf even normaal.
Langs de andere kant wel interessant om gebruiksreports te lezen over ongewone routes of administration. Denk dat de meeste mensen met gezond verstand wel weten dat IV link kan zijn, zeker met NPS. Hij zet er ook wel degelijk de negatieve kant van deze ervaring erbij. Waarschuwen in de comments is zeker wel oké maar DF blijft een drugsforum wat sommigen soms vergeten.Vind die ophemeling eigenlijk niet nodig en al zeker niet als het om spuiten gaat van een middel waar nog veel te weinig onderzoek rond gedaan is. Dat tegengeluid is net als politieke partijen. Links en rechts. Rechts zegt dat het gevaarlijk spul is. Links is jij die het ophemelt. Genoeg mensen voorbijgekomen die schreeuwen dat het topspul is.
Langs de andere kant wel interessant om gebruiksreports te lezen over ongewone routes of administration. Denk dat de meeste mensen met gezond verstand wel weten dat IV link kan zijn, zeker met NPS. Waarschuwen in de comments is zeker wel oké maar DF blijft een drugsforum wat sommigen soms vergeten.
Nochtans heeft OP het over intense cravings tijdens de comedown. Voor zover ik weet is dit noch een positief effect noch hetgeen wat iemand zou willen.Vind ik zeker interessant maar hier word het enkel opgehemeld. Volgens TS is er geen enkel nadelig effect terwijl op dit drugsforum al meerdere malen het tegendeel bewezen is.
Nee.Is 3mmc injecteren aan te raden?
Had er zelf nog nooit van gehoord. Moet er niet aan denken die troep in mn arm te spuiten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."