#1
Ik ben altijd erg te spreken over flualprazolam, komt snel op, rond 20 minuten voel je het al en je slaapt er heerlijk op. Niet te veel nemen want dan zit er een gat in je geheugen en slaap je zo meer dan 24 uur.
Hoe veel clona had je genomen? Op zich niet gek als je eerst uppers gebruikt en daarna een rc-benzo neemt waar nog weinig onderzoek naar gedaan is.Ohh! En ik maar hopen dat mensen Clonazolam niet aanbevelen in dit topic...
Nooit meer voor mij! Na uppers gebruikt te hebben, heb ik een vreselijke black out gehad, en heb ik zo'n 10 uur "geslaapwandeld" En ik weet letterlijk niks meer. Je bent onder invloed van de downer dus er hadden erge dingen kunnen gebeuren! Zomaar weg op lopen etc. Nu dacht iedereen die mij die dag had megemaakt vast dat ik gewoon een ketaatje had gehad, dus niks aan de hand. Maar ondertussen.. Zie je toch maar hoe goed mensen je kennen als het er echt niet goed uit ziet. (Deed t ook echt niet, zombie, sloom praten.( Toevallig heb ik in mn blackout een snapchat filmpje gemaakt, en opgeslagen, hoe gek))
Na thuis af gezet te zijn omdat ik zo van de wereld was heb ik blijkbaar.. heb ik gedoucht en toen werd de roes langzaam nuchter. En toen wist ik niet wat me was overkomen..
In de loop van de tijd kwamen er wel een paar vage beelden bij het verhaal van waar ik was geweest en wie ik had gebeld, maar controle had ik zeker niet..
Geen clonazolam in combi met wat dan ook!!
Kies liever voor een natuurlijk product zoals valeriaan 500 MG en en een klein beetje melatonine. 0,5 mg.
Hoihoi! Even toelichting! Ik heb deze "clona" gekregen van een vertrouwd persoon, hierbij ging ik er vanuit dat dit betrouwbaar was. Het werd mij gegeven als valium.. wat dus niet zo bleek te zijn. Dit is 3 jaar geleden gebeurd, de exacte mg weet ik niet meer, maar ik begon met 2 stuks, ongeveer een uur na mijn gebruik, stupid I know..Hoe veel clona had je genomen? Op zich niet gek als je eerst uppers gebruikt en daarna een rc-benzo neemt waar nog weinig onderzoek naar gedaan is.
Wat had je verwacht van deze combinatie?
Heel apart verhaal dit. Ik heb zeer veel ervaring met diverse hogere doseringen uppers en daarbij/daarna hoge doseringen clonazolam en nog nooit zoiets meegemaakt (en ja ik heb sociale controle in de vorm van een vriendin).Ohh! En ik maar hopen dat mensen Clonazolam niet aanbevelen in dit topic...
Nooit meer voor mij! Na uppers gebruikt te hebben, heb ik een vreselijke black out gehad, en heb ik zo'n 10 uur "geslaapwandeld" En ik weet letterlijk niks meer. Je bent onder invloed van de downer dus er hadden erge dingen kunnen gebeuren! Zomaar weg op lopen etc. Nu dacht iedereen die mij die dag had megemaakt vast dat ik gewoon een ketaatje had gehad, dus niks aan de hand. Maar ondertussen.. Zie je toch maar hoe goed mensen je kennen als het er echt niet goed uit ziet. (Deed t ook echt niet, zombie, sloom praten.( Toevallig heb ik in mn blackout een snapchat filmpje gemaakt, en opgeslagen, hoe gek))
Na thuis af gezet te zijn omdat ik zo van de wereld was heb ik blijkbaar.. heb ik gedoucht en toen werd de roes langzaam nuchter. En toen wist ik niet wat me was overkomen..
In de loop van de tijd kwamen er wel een paar vage beelden bij het verhaal van waar ik was geweest en wie ik had gebeld, maar controle had ik zeker niet..
Geen clonazolam in combi met wat dan ook!!
Kies liever voor een natuurlijk product zoals valeriaan 500 MG en en een klein beetje melatonine. 0,5 mg.
Je kreeg het als Valium? Hoe weet je dan dat het clona was?Hoihoi! Even toelichting! Ik heb deze "clona" gekregen van een vertrouwd persoon, hierbij ging ik er vanuit dat dit betrouwbaar was. Het werd mij gegeven als valium.. wat dus niet zo bleek te zijn. Dit is 3 jaar geleden gebeurd, de exacte mg weet ik niet meer, maar ik begon met 2 stuks, ongeveer een uur na mijn gebruik, stupid I know..
Toen heb ik in mijn verwarde waas er nog een genomen heb ik later ondervonden door een verward app gesprek met een bekende, en vanaf toen ging het echt mis en weet ik niks meer.. enkel een paar flitsen.
Verder ben ik altijd heel zorgvuldig met het gebruik van onbekende middelen! Dus dit is gewoon dom.
Ik ben verhaal gaan halen bij de bekende, waar hij dood leuk verteld dat hij mij het verkeerde had gegeven.. en dat zijn vriendin ook wel eens zo'n "blackout" had gehad van de clona, alleen dit duurde niet langer dan een kapot gegooide lamp en 5 minuten. Dan moeten er toch belletjes gaan rinkelen lijkt me, uitkijken dus..Je kreeg het als Valium? Hoe weet je dan dat het clona was?
Laat mij maar wakker blijven over t algemeen.
Maar mocht dat een keer niet uitkomen werkt flualprazolam goed bij mij, en wel 0,5mg. ROA is nasaal via zelfgemaakte neusspray, en het werkt in een kwartier.
@25tolife
Ik zou er wel bij vertellen dat je wat tolerantie hebt als mensen om aangeraden dosering vragen.
Ik vind flunitrazolam ook niet zo fijn. Het duurt heel lang voordat ik iets begin te merken en zodra dat gebeurt, krijg ik een heel leeg/somber gevoel. Dan na 2 uur wel een niet in te houden, bijna comateus slaapje van enkele uurtjes.Na een stapnacht (gebruik paar lijnen speed) wil ik lekker en vooral megasnel diep in slaap komen. Dus niet om op te gaan spacen etc.
Welke research chem raden jullie aan plus dosering? Flunitrazolam deed bij mij weinig bijv.
Vind dit slecht advies. 1mg etizo + 0.5 clonazo + alcohol kan voor gevoelige mensen zeker gevaarlijk zijn.Ik vind flunitrazolam ook niet zo fijn. Het duurt heel lang voordat ik iets begin te merken en zodra dat gebeurt, krijg ik een heel leeg/somber gevoel. Dan na 2 uur wel een niet in te houden, bijna comateus slaapje van enkele uurtjes.
Ik zou 1 mg etizolam, met tegelijkertijd 0,25 of 0,5 mg clonazolam nemen.
Etizolam werkt in mijn ervaring erg snel (15 min), maar geeft voornamelijk geestelijke rust. De clonazolam heeft wat langer nodig om in te werken (minimaal 30 min tot soms wel een uur), geeft lichamelijk een loom gevoel en stuurt je daarmee heerlijk naar dromenland! Het is goed sterk spul, maar niet forcerend.
De clonazolam werkt ook lang door (minimaal 8 uur), dus je pakt een volle nacht. Daarbij sta je meestal nog een beetje stoned op, dat is ook wel lekker. Even ontbijten, koffie en douchen en je bent weer zo fris als een hoentje!
Pas wel op met veel alcohol of andere downers. Een paar glazen alcohol kan overigens naar mijn eigen ervaring prima.
Grappig, die tegengestelde ervaringen.Flunitrazolam werkte niet? Dat is zo'n beetje de aller sterkste RC benzo op de markt. Samen met Clonazolam, maar persoonlijk vond ik fluni fijner.
Ik weet niet hoeveel speed je gebruikt maar als je niet op fluni kan slapen erna zou ik geen benzo's gebruiken. Heb zelf van 1x per week n' benzo nemen een tijdje best veel insomnia gekregen, zelfs nu nog terwijl ik het al een tijd niet meer doe. Zou het niet vaker dan eens in de maand gebruiken, er zijn meer benzo verslaafde dan alcoholisten in Nederland.
Helaas hoort het er soms bij, dat je savonds wakker ligt. Ikzelf doseer speed alleen in de ochtend/begin middag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."