#1
Voor mij werkt 1 mg etizolam prima. De afzuigkap moet wel heel hard aangestaan hebben als dat niet voldoende is. Lijkt me niet nodig om daar nog andere dingen bij te gooien. Moet er wel bij vermelden dat ik geen tolerantie heb.
Dat is geen probleem, ik ben bekend met de zorgen over deze combinatie (daarom noemde ik het ook, een paar glazen).Vind dit slecht advies. 1mg etizo + 0.5 clonazo + alcohol kan voor gevoelige mensen zeker gevaarlijk zijn.
Persoonlijk vind ik fluni veel warmer en fijner dan clonazolam. Gek dat je die reactie hebt.
Laat mij maar wakker blijven over t algemeen.Na een stapnacht (gebruik paar lijnen speed) wil ik lekker en vooral megasnel diep in slaap komen. Dus niet om op te gaan spacen etc.
Welke research chem raden jullie aan plus dosering? Flunitrazolam deed bij mij weinig bijv.
Ik ging bij 1 al KO. Heb ook geen tolerantie. 😂Etizolam. Maar ik heb nooit een benzo tolerantie gehad dus na max 3-4mg ging ik altijd k.o.
1mg deed niet zo veel bij mij. Heb nuchter ook wel eens 1 mg genomen en daar merkte ik weinig van. Pas vanaf 2mg.Ik ging bij 1 al KO. Heb ook geen tolerantie. 😂
Ik ben ook echt maar heel klein en licht. Maakt vast ook wel verschil?1mg deed niet zo veel bij mij. Heb nuchter ook wel eens 1 mg genomen en daar merkte ik weinig van. Pas vanaf 2mg.
Sowieso. Mijn vriendin ging ook ko van 1 mg en die is 1.61m lol.Ik ben ook echt maar heel klein en licht. Maakt vast ook wel verschil?
Hahaha. Ja, die lengte kom ik ook niet bovenuit. 😂Sowieso. Mijn vriendin ging ook ko van 1 mg en die is 1.61m lol.
Gewicht speelt altijd een rol. Vrouwen zijn ook gevoeliger zeggen ze.Sowieso. Mijn vriendin ging ook ko van 1 mg en die is 1.61m lol.
Ik ben bijna 2 meter en weeg 100 kilo, maar ik heb aan 1 ook wel genoeg. Meestal stop ik na een bepaald tijdstip wel met snuiven.Ik ben ook echt maar heel klein en licht. Maakt vast ook wel verschil?
Ja, me too. Je moet ook niet verwachten dat je een nakkie kan nemen en daarna een benzo natuurlijk. Ik wacht er ook altijd mee. Ik doe het ook niet vaak na een upper. Meestal zit ik het gewoon uitIk ben bijna 2 meter en weeg 100 kilo, maar ik heb aan 1 ook wel genoeg. Meestal stop ik na een bepaald tijdstip wel met snuiven.
Over het algemeen reageren de meeste mensen wel hetzelfde op benzo's, echter is de uitwerking soms wat anders.Gewicht speelt altijd een rol. Vrouwen zijn ook gevoeliger zeggen ze.
Maar iedere persoon reageert anders op een stof.
Beste slaappil na een upper zou geen slaappil moeten zijn, de dag erachter in de avond zal je wel kunnen slapen.
Daar heb je wel gelijk in.Over het algemeen reageren de meeste mensen wel hetzelfde op benzo's, echter is de uitwerking soms wat anders.
Dat is zeker. In het begin gaat dat misschien nog maar als je blijft doordoen...Maar het is wel een aanslag op je lijf, een stimulant en later een benzo.
Ik vraag me altijd af wat slechter is, de hele nacht wakker liggen of een benzo nemen.Over het algemeen reageren de meeste mensen wel hetzelfde op benzo's, echter is de uitwerking soms wat anders.
Mwah dat weet ik niet. In je slaapritme blijven is voor je het het algemeen beter. Een nacht overslaan zorgt ervoor dat ik daar minimaal 3 dagen van moet bijkomen.
Maar het is wel een aanslag op je lijf, een stimulant en later een benzo.
Dat is een lastige vergelijking denk ik. Beiden hebben negatieve effecten op je.Ik vraag me altijd af wat slechter is, de hele nacht wakker liggen of een benzo nemen.
Weet iemand dat? Zou wel goed zijn om te weten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."